1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    tis idd een leipe cd :cool: weet iemand waar je die special edition van die cd kon krijgen??? ik heb just another day al gedownload die is ook echt lekker :D waarom hebben ze die niet op zijn album gedropped?
    edit kan iemand please een link geven van Shabazz- Natruel- Wicked Will- Mr. Eon & L - Big Daddy Anthem.. waar ik die kan downloaden ter info mijn kazaa doet het niet meer :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2004
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    weet iemand ergens een bron voor : we shootin (green mix) - fat joe en stat quo

    ¿?
     
  3. Kan jullie allebei niet helpen.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Repelsteeltje, post nuttig of post niets, aan zo een antwoord hebben ze ook niets. En waar je hem kan downloaden? Niet, kopen in de winkel! We staan hier geen links tot van illegale praktijken.
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    in de winkel is ie niet te koop :+ btw hij is Legaal downloadbaar bij een site
    btw ik heb het nummer al _O_
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ie niet te koop is in de winkels en legaal op de site te downloaden is, is er niks aan de hand, maar het komt vaak genoeg voor dat het wel in de winkel te koop is, afijn, zou de officiële site van de artiest/uitgever proberen voor diegene die hem nog niet hebben.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Vaak zijn het gewoon tracks die nooit zijn uitgegeven en via de zogenaamde mixtapes op de straat terecht komen, die tracks komen nooit in de winkels en mogen dus wel gedownload worden, omdat niemand er geld aan verdient (sommige tracks op mixtapes zijn echter niet legaal te downloaden, aangezien het tracks zijn van een nieuw album)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatste waarschuwing: Het illegaal verspreiden van muziekbestanden wordt hier niet getolereerd, noch het linken naar een illegaal te verkrijgen muziekbestand. Wordt het nog een keer opgemerkt, dan zullen er sancties volgen.

    Voorbeeld:

    Dit kan dus niet. Handel dit soort dingen discreet af over msn of pm of whatever.
     
  9. Ok, sorry Orc. Jongens, laten we elkaar dan PMen voor adressen om mp3's uit te wisselen.
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand soms de cd: Mobb Deep - The Infamous?
    Het is al een redelijke oude cd (1995) maar ik kan hem nergens kopen & heb ook geen cc om hem via internet te bestellen.
    Niemand die hem verkoopt of mss een site kent waar je kan bestellen zonder cc?
    (het is de cd met oa shook ones op)
     
  11. Ik zie hem gewoon steeds liggen bij de MediaMarkt hoor voor 10 euro.
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is juist de opmerking die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen repelsteeltje.

    Dit topic heeft nu genoeg problemen gekend en als er niet word geluisterd dan is het voorlopig voorbij.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina