1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Daar zal inderdaad wel het ea verteld worden denk ik....
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Alle hunting grounds heb ik al binnen, gewoon in mijn miezerig sneak armortje :) Van de laatste drie was die waar je twee ravages met een ThunderJaw gun moet kapot maken het lastigst ...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Die ben ik nu precies aan het doen. Had hem net 7 seconde te traag. Kan je mij vertellen wat jouw tactiek was.?

    Edit: ik lees verkeerd, 2 ravages overnemen en de Thunderjaw killen, die moet ik nog. Hoe krijg jij de Thunderjaw het snelst down ?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2017
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ropecaster-->Arrow die onderdelen los trilt (ben effe de naam kwijt) op zijn hip-guns. Die pakken; tegen hem gebruiken.
    Desnoods eerste 2 stappen herhalen, en dan met andere wapens...zoveel manieren, dat maakt de gameplay zo leuk ondanks de 'simpele' opzet.
     
    WorkingTitle, Gakkie en Matrix vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik haalde die door freeze bommetjes en dan stickies op de critspot te gooien.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    57 uur en platinum. Heeft een euro per uur gekost dit spel was het zeker waard. Heb hem niet op 100% completion, vind de collectables toch wat saai om allemaal te lezen. Wel alle side quests gedaan en trophy collectables gehaald.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zit op de 50 uur level 36 en moet nog de laatste main missie en bijna Alle side quests nog.
    Dus ik zal nog wel even een tijdje zoet zijn.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu 44, main staat nog op level 14 en ben bezig alles te doen voordat ik verder ga met de main :) 50 uur er in!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik loop de hele tijd vooruit op de zaken. Ik ben allerlei gebieden aan het verkennen op zoek naar iets bijzonders zoals ruïnes, maar die dingen zijn dan altijd nog dicht. :+

    Nu 22 uur op de klok en dit is het moment dat ik geniet van de enorme variëteit in speelstijl. Met al die wapens, modifications en ammo kun je écht eigen taktieken verzinnen om machines te jagen en dat is te gek.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm balen dat er in 1 sidemission een bug zit waardoor ik de missie nooit kan voltooien (missie robbing the rich). Blijkbaar heeft slechts minder dan 10% van de spelers last van de bug en dus is die nog niet opgelost.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zit met een probleem. Ik heb van die elektrische pijlen, zitten vol. Maar als ik ze afschiet tot ze op zijn, wisselt die niet door naar de andere ammo. Ik weet dat er een manier moet zijn om naar je andere ammo types te wisselen, maar heb echt alles al geprobeerd en het werkt niet. Ik heb nog 20 gewone pijlen en 20 vuurpijlen, maar wat ik ook voor knoppencombinaties indruk, hij wil niet wisselen naar een ander ammo type. Iemand die hulp kan bieden?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    L1.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Da fuck, zo simpel. Ik zal het vanavond even proberen. Bedankt. Had al met opzet een keer alle pijlen verschoten om te kijken of die automatisch zou wisselen, maar nee dus. Ik probeer het dus vanavond nog een keer.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alles geprobeerd, behalve een van de 12/13 mogelijke knopjes. Chapeau Yellow :+


    Je moet trouwens wel wapens in een slot zetten. Je gebruikt nu een war bow. Normale pijlen zijn beschikbaar met de hunterbow. Die moet je beide in de inventory in een van de 4 slots zetten om te kunnen wisselen.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En laat ik nu net een nieuwe boog hebben. Eerst maar eens zoeken naar een handelaar die een hunterbow heeft. :'-( Ik haat volle inventory's namelijk.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gisteren battle tegen 2 ravangers, 3 glinthawks en een shitload longlegs en watchers.. Chaos dames en heren... maar georganiseerde chaos en alles aan mijn pijlen geregen
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik merk wel dat je heel snel zonder ammo zit. Je schiet je arsenaal er zo door heen in alle chaos.. 8)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nondeju! Ik nu ook! Op het einde toch, wanneer je de quest wil afronden door weer met die gast in Meridia te praten?
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Vond die Deathbringer een beetje tegenvallen,
    zat weinig beweging in en leek meer op statisch anti geschut dan op een robot/dino achtig ding, heb ook gewoon alleen maar rondjes tegen de klok in eromheen heen gedodge-d, en na elke dodge een breukpijl afgevoerd en dan iets van 40 rondjes gemaakt

    Ben nu trouwens level 42 en net mainquest 12 afgerond, die stond op niveau 14 als ik mij niet vergis, lijkt me best pittig op dat level.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2017
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Level maakt helemaal niks uit in dit spel :) dat is juist het mooie. Blijft altijd een uitdaging, want skills zijn puur ondersteunend en nergens een manier om een enemy te verslaan.

    Welke deathbringer heb je het over?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina