1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp met onderwerp beginnen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gaming4life, 16 nov 2008.

  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou bij frontpage polls een onderwerp(het zou me 1ste zijn) aanmaken maar er kwam een melding dat ik niet genoeg rechten had of mijn account was uitgeschakeld door de beheerder
    Licht het eraan dat ik nog niet genoeg berichten heb?(dus niet genoeg rechten) en is dat bij elke topic zo?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat topic is alleen voor Admins (en Mods?) daar kan verder niemand posten. Als je een onderwerp maken en je weet niet precies waar je die moet plaatsen kan je altijd een Mod een privebericht sturen. :)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt, leden kunnen niet in dat subforum posten. De reden daarvoor is dat polls die je daar begint, automatisch op de frontpage verschijnen. Daarom heeft alleen de crew rechten om daar threads te openen.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, alleen moderators, admins, Mirik en misschien nog wat andere mensen van de crew kunnen in dat forum threads aanmaken. De reden daarvoor is omdat de laatste poll die daar aangemaakt wordt op de frontpage verschijnt. Moest iedereen daar een poll kunnen maken zou het nog een een soepje worden.

    In de andere forums kan je wel een thread aanmaken, maar als ik me goed herinner kunnen daar de polls ook enkel aangemaakt worden door de mods, admins,... .

    EDIT: Argh, rot matrix :mad:.
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik weet genoeg:D
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Andere vraag dan: hoe krijg ik in godesnaam een horizontale lijn op xbw? Het is niet [hr]
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ____________________________________________________________________________________________________________________________


    Zoiets?
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn dat niet gewoon een hoop lagestreepjes aan elkaar?

    ______________________________________
    _____________________


    Ja dus
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat wil ik niet aangezien fptable een variable grootte kan hebben afhankelijk van de grootte van het scherm :+
     

Deel Deze Pagina