1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] ECHTE artiesten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Perfect_Shit, 9 mrt 2003.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Denken jullie dat Jamai of Jim het lang zullen volhouden in de muziek-bizz??
    Want het zijn naar mijn mening geen ECHTE idolen als Jennifer Lopez, Robbie Williams oid...

    maja, de komende tijd zullen de singletjes van Jim en Jamai wel helemaal lens gedraaid worden, daar zorgt de commercie wel voor....

    graag met beargumentatie...
     
  2. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach tja Jan Smit is in mijn ogen ook niet succesvol maar toch heeft hij miljoenen in de wacht gesleept ondanks dat hij uit Volendam komt en een lui oog heeft. :9
     
  3. p1m

    p1m Guest

    lui oog?

    het wordt net zo iets al starmaker..

    3-4 maandjes en daarna daaag
     
  4. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    is sita al gestopt daN ??
    nee allen die ander minder goede gaste van k-otic
     
  5. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    van sita hoor je niets meer en k-otic gaat uit elkaar
     
  6. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik dat iedereen die vrijwillig toegeeft dat hij/zij naar dit soort hersenpulpprogramma's kijkt, onmiddelijk dient te worden opgenomen in een tehuis voor mensen met terminale wansmaak.

    Na drie minuten kijken naar dit programma voel je je hersenen zachtjes je oren uitdribbelen.

    Wat betreft de makers van dit soort programma's, die vormen HET argument voor preventieve euthanasie.

    Idols?...goeie hemel...

    |:-
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: [Idols] ECHTE artiesten

    waar slaat dit nou weer op?!

    Als je even de moeite had genomen om naar Hind of Jamai te luisteren, zou je gehoord hebben dat ze echt wel kunnen zingen, ze zijn niet de beste, maar als je bedenkt dat ze ng maar een stuk of 20 weekies 'proffesioneel' zingen, is het toch echt goed...
     
  8. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    IDOLS SUCKS!!!!!!!!!!!!!!

    /mod op zulk soort opmerkingen staan we niet te wachten. Reageer a.u.b. met inhoud, of reageer niet.
     
  9. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie boven............
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    heel fijn dat jullie Idols vinden zuigen, maar daar vraag ik niet naar...
     
  11. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja echt hè, rot een keer op met die kut dingen op tv
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ga eens een cursus on-topic spammen volgen ofzo. :{
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze idd voor een poosje het volhouden.

    Ik gun die vincent ofzo op die klompen wel een contract, ik zag die reclame ik denk DAMN wat gebeurt en nou..................en dan................"Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid" (Achmea) Als je het over leuke reclame hebt.
     
  14. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [Idols] ECHTE artiesten

    In de drie minuten die ik aan dit programma verkwist heb, kon ik mijn IQ met 4 punt/min voelen dalen. (Nee, ik heb meer dan genoeg over, dan je wel)
    Het enige dat ik kon horen was het geruis van mijn afstervende hersencellen.

    Ik geloof best dat die 2 pubertjes een leuk stemmetje hebben hoor.
    En in het juiste licht en onder een bepaalde hoek zien ze er zelfs aantrekkelijk uit, als je van dat soort mannekes houdt.
    Het is dan ook het programma dat mij tegenstaat.
    Die mannekes dat zal me worst wezen.
    Ik ken ze niet en ik kan er dan ook moeilijk over oordelen.

    Het soort programma ken ik WEL.
    het laat zich omschrijven in 1 woord:
    het woord "AAAARRRGGGLLLHH"
    Het is hersenverwekend, plat, kauwvoer voor een breinloos publiek, heeft de diepgang van een vloeipapiertje en is even interessant als een verhandeling over de voedingsgewoonten van de gele rietpieper aan de bovenloop van de Zambesi.

    Ik zou er maar niet al te prat op gaan dat je het hele programma uitgekeken hebt.
    Dat er zoveel mensen naar keken staaft mijn bewering dat God een voorliefde heeft voor domme mensen: Hij heeft er wel HEEL erg veel van gemaakt....
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kijk idols echt nooit dus ik zou niet weten of het echt of nep is. Echte artiesten worden vanzelf wel ontdekt. Deze gasten worden gewoon gehyped beyond believe
     
  16. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Sita is dus nog wel in de running.
    Zag haar laatst nog bij TMF in zo'n frans nummer.
     
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik keek het wel (de eerste rondes). Daarna ben ik er mee gestopt.

    Wat ik wel jammer voor die gasten vind is dat ze in handen worden genomen door een platen maatschapij en niet zelf dingen kunnen doen.

    Maar voor mij geen Idols twee.
     
  18. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    WHOA whoa wacht even mensen, monocle alert!
    Als jij echt zo high-brow wil praten over pure entertainment als Idols prijs het programma dan voor het commerciële succes en het uitgewerkte business-plan. Je kunt niet op niveau discussiëren als je die "afstervende hersencellen" moet kannibaliseren om zelf tot een enigzins samenhangend argument te komen. Veel plezier met het verder hersenloos afkraken van een succesformule die jíj niet had kunnen bedenken, je komt blijkbaar toch iets te kort.

    </rant>
     
  19. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Leuk die mensen die denken dat ze slimmer zijn als ze zogenaamd moeilijke woorden en zinsconstructies gebruiken, en als ze niet naar simpele (doch leuke) programma's kijken.

    YOU GO BOYS! Houd jezelf maar lekker voor de gek! 8)
    De TV is niet alleen uitgevonden om programma's over wetenschap en actualiteiten te kijken. Zinloos vermaak is ook weleens goed om je o-zo-drukke hersentjes een beetje rust te geven.
    Als je dan ook nog eens van muziek houdt (zoals ik) is zo'n Idols-finale een heel fijn programma om je zaterdag-avond mee op te vullen. :D
     
  20. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Sita;
    Die heeft een nummer "JERK" waar zelfs de xbox brood in ziet...Blinx doet mee en in de clip zie je de box,de controller en al die gein......ik vind het een boutennummer,maar das mijn mening


    Die Roger btw.....vet nummer,beetje Staind achtig....hoop dat ie wat ruigere nummers gaat maken...verw8 er veel van...van Jamai hoop ik naar 3 cds niks meer te horen...
     

Deel Deze Pagina