1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iFVPA Nederland -> spelen voor je land

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Chicharito, 29 jul 2011.

  1. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij leek het ook leuk vandaar dat ik er tijd in wil steken. Ik moet er wel bij zeggen dat Fifa 11 natuurlijk bijna aan het einde van zijn latijn zit dus veel wedstrijden hoef je niet te verwachten naast wat oefen-potjes tegen andere landen en misschien gewoon wat oefen-potjes tegen normale teams.

    Mijn insteek nu is om het een officieël team te maken zodat we vanaf Fifa 12 kunnen we meteen meedoen aan landen toernooien en tevens ook klimmen op de ranglijst.
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je team klaar is kunnen mijn 11 wel eem keer tegen jouw 11 ?

    Of minimaal 8 ofzo. Maar we spreken anders wel af op fifat ;)
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze site geeft je nog wat meer info wat Chicha bedoelt:

    http://www.ifvpa.com/joomla/

    Is inderdaad erg in opkomst als je het zo leest en zal dus in Fifa12 erg in trek zijn.

    Vraagje:

    Kunnen er ook 2 teams van het land zijn ?
    Mag je ook een ander land bespelen ?
     
  4. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen interesse hadden gaf ik ze een link die wat verduidelijk schept die oa. degene bevat die je net post. Maar ik wilde geen 'reclame' maken vandaar ik die achterhield.

    En er kunnen geen twee teams van 1 land zijn en je kan in principe wel voor een ander land spelen als je moeder/vader of overgroot moeder/vader uit een ander land afkomstig is. Nu is het natuurlijk zo dat iedereen dat natuurlijk kan zeggen maar je moet je afvragen of je dat zelf ook leuk vindt.

    Persoonlijk vind ik gewoon dat je moet spelen voor het team waar je de taal van spreekt en afkomstig uit bent.

    Voor Fifa 11 is het een beetje aan het einde. Er komt nog 1 toernooi in Augustus maar dat komt een beetje te vroeg voor ons dus mijn doel is om een team samen te stellen in Fifa 11 en het team officieel te krijgen zodat we in Fifa 12 meteen van start kunnen. Er komen dan ook toernooien en natuurlijke de normale competitie
     
  5. SnakeZzZz

    SnakeZzZz Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    zet mij er maar bij..

    ty
     
  6. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou helpen om informatie te geven? Daarbij ben ik wel op zoek naar de betere zo niet beste Nederlandse spelers en het is geen club waar iedereen kan gaan spelen.

    Ik heb inmiddels al 15 spelers + nog een aantal die op vakantie zijn dus ben niet in nood. Zitten leuke spelers tussen. Dit is de lijst tot zo ver:

    Chicharito l14l -> ANY/LB/LCM/LS
    No 14 Ajax -> CDM/CAM/ST
    Joesoef - > LCM/RCM/CAM
    Mrvincentjuh -> ST/CAM
    i TheDutch -> CB/GK
    BQ vd Vaart NL -> LCM/RCM/CDM
    SB NOTORIOUS NL -> CB
    Coutinho l 29 l -> LCM/RCM/CAM
    Gsus is on GHB -> CDM/CB
    Luukiee09 -> GK/LB/RB/CDM
    MasterMe x NL -> FB/CB/CAM
    ShQuiLLe Watson -> ST/CAM/GK
    Niphildim M r L -> CAM/FB/CB/ST
    xJuliuss -> ST,LS,RS/CAM/GK
    Casartelli -> RS, LS, RW

    Vind het trouwens wel jammer dat er weinig aanmeldingen zijn gekomen van deze kant maar goed niets aan te doen
     
  7. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was nog allemaal heel vaag. Ik zou hier best aan mee willen doen, maar als je al zoveel spelers heb lijkt het me beter dat je eerst door die lijst heen gaat om te kijken wie er goed genoeg zijn en wie niet.

    Ik zie bijv. op Luukie na niemand uit NZR, terwijl er toch wel een paar van ons (soms) serieus aan het clubben zijn en er vast een paar zijn die wel mee willen doen met zo iets.
     
  8. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er ook een aantal die bij Engelse clubs spelen

    En wat er vaag aan was begrijp ik ook niet. Duidelijker kon niet lijkt me
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom dit nieuwe account, Daz? :eek: Kan toch ook gewoon op Daz-account?

    Ik wil dan wel meedoen, als ik goed genoeg ben!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat ben ik niet. Dat is Zaadloos, Ronnie, w/e. En leuk dat je me niet bij de lijst zet!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh oké, omdat dat staat in de startpost :eek:!


    "Sommige kennen me misschien nog wel onder een andere username (Daz/Robbin/Reuj.Katti) heb vroeger bij de Toppers gespeeld en als het goed is ben ik ook geen onbekende voor Alpine."

    Maar hij bedoeld daarmee dus de sommige, niet de andere username. Haha. Ik kende geen Robbin, maar ook geen "Reuj.Katti" (wel los :+), dusja haha.
     
  12. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Daz overheen gelezen. Zal je pm sturen

    En ik bedoelde gewoon dat dat degene waren die ik nog ken van hier en die me waarschijnlijk ook nog wel kennen
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wil ook best meedoen!

    Maar als je zoveel aanmeldingen hebt lijkt het mij wel handig om een selectieperiode in te lassen. Daarin kan dan bepaald worden wie het uiteindelijke elftal gaan vormen.

    Zelf speel ik graag rechtsbuiten/linksbuiten of cam. Middenveld vind ik ook prima, maar vind cam of buitenpositie lekkerder spelen (zoals bijna iedereen hier :+ )
     
  14. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word ook wel gedaan maar aangezien het wel 11 tegen 11 wordt moet je wel richting de 20 spelers minstens. Want natuurlijk niet iedereen kan op dezelfde avond spelen. Als je maar 15 spelers hebt dan ben je heel erg afhankelijk snap je. Binnenkort beginnen we met spelen en kijken hoe we het best kunnen spelen en met wie. Ik heb iig al twee oefen potten geregeld tegen Noord Ierland en Schotland. Kan eventueel ook nog wel regelen voor Engeland/Ierland aangezien ik daar de managers ook wel goed van ken

    Maar ik stuur je even een pm met wat meer informatie
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou ook graag mee willen doen! Ik speel het liefst CAM, maar LM/RM of LW/RW vind ik ook vet. Ik kan/wil ook wel op CM of ST, maar dan moet ik mijn pro even aanpassen :)
     
  16. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel ervaring oid? Wil wel een beetje de betere spelers van Nederland hebben natuurlijk. Gister voor het eerst samen gespeeld en 1x gelijk voor de rest alles gewonnen. Ging wel lekker. Ben benieuwd naar de eerste oefen-partij
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb vaker meegespeeld met Daz, en ook aantal keren met combinatie van Topppers/NZR. Vraag maar aan Daz of ik er wat van bak, want dat kan ik van mezelf niet echt zeggen (zou het niet weten..).
     
  18. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je berichtje gestuurd
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Danku!

    Doet Daz eigenlijk niet meer mee? Hij had zich toch ook opgegeven? :eek:
     
  20. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, heb hem ook bericht gestuurd maar zal zich niet willen registreren denk ik. Ik ga daar in ieder geval geen moeite voor doen. Het is graag of niet
     

Deel Deze Pagina