1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik kan FIFA 11 niet online spelen.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hydraulics, 7 jan 2011.

  1. Hydraulics

    Hydraulics Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas FIFA 11 aangeschaft. Nou heb ik geprobeerd om online te spelen, maar als ik bijvoorbeeld "1-tegen-1-match" activeer dan zegt hij dat ik te jong ben om online te kunnen spelen. Het hotmail e-mailadres waarmee ik geregistreerd sta heb ik al veranderd in 1990, maar ik kan nog steeds niet online.

    Kan iemand mij alsjeblieft helpen? :+
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom om dit forum!

    Ja, als je achteraf weer je geboortejaar zou kunnen veranderen he, dan zou het voor veel kids makkelijker worden, nee dus, daar trapt live niet in als het goed is ;)

    Alleen een nieuw account (EA, want daar wordt het aan gekoppeld) zou helpen is mijn eerste ingeving (en check ook je Live account), maar daar zit je natuurlijk niet op te wachten...

    ps. hier staat je vraag denk ik goed, maar het is niet de bedoeling die op meerdere plekken in het forum neer te zetten; er zijn genoeg gasten die je vraag hier ook zullen zien.

    En het is natuurlijk ook ff een kwestie van de moeite te nemen om of in Google of hier te zoeken: 1 resultaat geef ik je :) hier
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  3. Hydraulics

    Hydraulics Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt niet. Nu heb ik straks nog FIFA 11 voor niets gekocht!:'-(
     
  4. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een e-mail sturen naar EA, een andere oplossing is er volgens mij niet.
     
  5. MariodaConceicao

    MariodaConceicao Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu zo erg aan dat jonge gastjes FIFA 11 online spelen? Ik versta die leeftijdsbarrière niet echt :-S Als het nu een FPS was ofzo, tot daar aan toe, maar FIFA?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat kinderen onder de 15 jaar fucking irritant zijn, en al helemaal als ze van hun pappie en mammie ook nog eens een microfoon hebben gekregen.

    Dat zou de reden zijn van mede-gamers, maar voor EA weet ik het zelf ook niet.
    Minder domme vragen als ze alleen 'volwassenen' laten spelen? :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  7. Hydraulics

    Hydraulics Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 14, dus dat valt allemaal wel weer mee. Ik snap er ook niet veel van want als het goed is heb ik bij het maken van mijn account een andere (oudere) geboortedatum ingevuld, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik hoop dat iemand verder nog een oplossing weet.
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    :F:











    :+
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor zover ik weet zijn hier geen oplossingen voor, aangezien je gamertag gekoppeld is aan je hotmail account. Bij het aanmaken van dit account heb je waarschijnlijk je échte leeftijd ingevuld/gebruikt.

    Electronic Arts zal voor de minimum leeftijd wel redenen hebben, dus de kans dat iemand van onder de minimum leeftijd dan alsnog mág spelen is kleiner dan de kans dat jouw hamster - die lekker in zijn hokje ligt, die binnen staat - morgen word getroffen door een bliksemschicht. Electronic Arts is echt niet zo dom om de gamers gewoon een ander hotmail account te laten maken/gebruiken om zo wél online te mogen spelen.

    Tip voor de volgende keer: altijd een leeftijd boven de achttien invullen bij websites.
     

Deel Deze Pagina