1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik krijg geen trophy...

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door LageTrial, 9 jul 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heey,
    Ik ben al een langere tijd in de weer met de game Oddworld strangers wrath HD, maar nou heb ik hem uitgespeeld op hard. Dus ik wilde terug naar eerdere hoofdstukken om overige trophy's te behalen. Helaas kan je niet terug naar een bepaalde chapter en moet je dus weer helemaal overnieuw beginnen. Na veel frustatie toch maar gedaan te hebben, en natuurlijk dit keer op easy gezet ^^

    Maargoed, nu ben ik dus op een stukje aan beland waar ik 2 grotten heb met goude kristallen. Deze kristallen moest ik kapot schieten en oprapen om de trophy te kunnen krijgen. Zo gezegt zo gedaan, helaas krijg ik die trophy maar niet. Op youtube gekeken en daar doen ze precies hetzelfde. Inmiddels ben ik al bij beide grotten meerdere malen geweest om te kijken dat ik niet wat ben vergeten. maar op heden nog niets aan kunnen treffen.

    Ik ben al niet de eerste die geen trophy krijgt, want een vriend van mij die heeft uncharted 2 de trophy's : vind 60/70/80 schatten niet gekregen terwijl hij wel de trophy heeft van : vind 100 schatten. Beetje vreemd toch ?

    Wat kan ik hier eventueel aan doen ? Ik vind het namelijk ontiegelijk zonde na 20 uur erin hebben gepompt geen platinum te kunnen krijgen.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
    Groetjes,

    PS: had nog een klein vraagje, komt mijn probleem ( dus geen trophy krijgen) ook voor mij de xbox 360 ??
     
  2. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Je geeft aan dat je de moeilijkheidsgraad op easy hebt gezet. Het zou goed kunnen dat het niet mogelijk is om bepaalde trophies te halen wanneer je de game op easy speelt. Als ik jou was zou ik het dus op normal proberen. Mocht dit niet helpen, dan is de trophy geglitched en zou ik niet weten hoe je 'm kunt halen.
     

Deel Deze Pagina