1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Internetsnelheid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *NERAZZURRI*, 18 feb 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kan iemand me vertellen waarom m'n internetsnelheid mogelijk vaak zo inkakt? Ik heb niks veranderd ofzo, maar soms is het bijna 1 Mbps terwijl het normaal zo rond de 15 Mbps is.

    Ik download nu soms met 4 of 5 kb/s terwijl ik veeeeeeeel seeders heb en normaal met minimaal honderden kb's download. Word er gek van!
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar kijk is rond bij usenet/nieuwsgroepen .. kost je met een payserver misschien een paar euro maar je hebt wel constante (maximum) snelheden, geen last van beschikbaarheid van seeders (en je hoeft zelf ook niks te delen).

    ik spaar zelf daar mn downloads een beetje op, dan betaal ik 1,10 voor 24uur toegang bij eweka en dan trek ik snel 200-300gb binnen :)

    vandaag heb ik een gemiddelde van 6-7mb/s met de 50Mbit payserver van eweka
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Al een tijdje gebruikt maar heb echt een schijthekel aan nieuwsgroepen. Bovendien ben ik doorgaans dik tevreden over m'n downsnelheid. Ik download alleen af en toe een los filmpje, en verder heb ik geen haast.
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabelinternet of [A]DSL?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    ADSL ;)

    Sinds ze hier in het dorp bezig zijn met glasvezel is de ADSL verbinding van mijn ouders een stuk slechter geworden.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb ADSL ja. Fluctueert als een malle! Sowieso ben ik niet erg te spreken over KPN Internet. Valt af en toe weg ook.

    Ik zit er sterk over te denken om naast m'n digi tv ook internet van Ziggo te nemen in zo'n alles-in-1 pakket. Volgens mij heb ik dan sneller internet en kom ik nog goedkoper uit ook.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wij zijn onlangs overgestapt van ADSL naar zo'n alles-in-1 pakket van Ziggo, en gaat idd een stuk sneller ja.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In mijn ogen is ADSL gewoon een aflopende zaak. Kabel en Glasvezel kunnen veel sneller en zijn gewoon stabiele verbindingen. Gelukkig heb ik nooit ADSL gehad :+
     

Deel Deze Pagina