1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

javagames voor S300

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door darkmaster_85, 25 jan 2004.

  1. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje weet iemand hoe je java games op je Samsung S300 moet zetten. ik heb net paar spelletjes gedownload het zijn .jad en .jar bestanden hoe kan je die op je telefoon krijgen met een datakabel gaat het niet want hiermee kan ik alleen beltonen en achtergronden erop zetten...
     
  2. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien een ander programatje zoeken bij google ofzo waarmee dat wel kan, ik denk dat het wel moet lukken met die data kabel.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Anders miss via WAP?
     
  4. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je een datakabel hebt kan je de .Jar en .Jad bestanden knippen of kopieren in een een map op je telefoon genaamd Jam.

    Deze staat onder Java en daarin moet je een nieuwe map aanmaken in Jam met het naam van het spel, dan plak je die .Jar en .Jad bestanden daarin.

    Welke site gebruik je eventueel?
    Waar haal je die spellen weg, meestal staat het daar ook wel.

    Elp
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb die telefoon ook alleen heb ik geen datakabel
    weet iemand hoeveel die kost? ik heb het geprobeerd met een T100 kabel, maar dat lukt niet
     
  6. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze phone ook net pas... Met een abbo van Hi.. kom ik er vandaag achter dat als je een beltone wil downen je een apart GPRS abbo moet afsluiten..Ga ik dus ff echt niet doen.. afzetters..

    Daarom ga'k v/d week ff naar de zwarte markt een datakabel aanschaffen.. Voor zo ver ik weet kosten ze in de retail tussen de 20 en 25 euro. Hopelijk is het op de black market wat cheaper..!!

    Greetingszz..!
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Legale datakabels liggen bij de 40 euro.

    Elp
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb de samsung c100. Met infrarood poort. Met infra rood adapter kan je ook ringtones en wallpapers enzo overzetten, alleen is die adapter volgens mij best duur.
     
  9. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook infarood best wel handig kan je alles mee overzenden maar heeft die samsung geen bleutooth dan koop je gewoon zo'n bleutooth usb adapter van 40 euro ofzo iets en dan kan je ook alles overzenden en nog snel ook en draadloos.

    Ik zie net dat ze geen bleutooth ondersteunen maar wel infarood die infarood kan je volgens mijn bij t for telecom halen dacht ook iets van 40 euro.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  10. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie nergens een map genaamd Jam. en volgens mij kan je helemaal geen map aanmaken. ik kan met die datakabel+software alleen maar achtergronden, ringtones, agenda, sms, telefoonlijst wijzigen of toevoegen... dus hoe moet ik die map dan maken. of heb je een ander software nodig ik heb Easy GPRS ver.2.0.7
     

Deel Deze Pagina