1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je Favoriete Trailers

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 apr 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    Waarom dit topic?
    We hebben al een topic voor je favoriete cutscenes en voor je favoriete games muziek, maar zover ik weet nog geen voor je favoriete trailers. En dat terwijl we er eigenlijk toch zoveel kijken in de aanloop naar een release! Dan moet er zo nu en dan toch een keertje een zijn die een indruk bij je achter laat.​

    Ok, wat moet ik dus doen?
    Post je favoriete trailers. De trailers die je nu nog steeds soms bekijkt, de trailer die je toen (of nu nog steeds) het meeste kippenvel bezorgde. Waardoor je het meest gehyped voor een game raakte...
    Misschien een waar je een traantje voor moest wegpinken?​

    Zijn er nog criteria?
    Nah, niet echt.
    • Het mag van ieder platform zijn
    • Van iedere generatie
    • Het mag ingame zijn
    • Het mag CGI zijn
    • Het mag Live-action zijn.
    • NIET fan-made.
    • Je mag er meer dan 1 posten
    • Je mag meer dan 1 keer posten
    • Als het even kan een korte beschrijving waarom je het zo een goede trailer vindt.

    Begin zelf eens!
    Ok. Al zal dit niet alles zijn en zal ik dus nog wel eens opnieuw gaan posten!

    Aankondigingstrailer van Mirror's Edge. Toen wist ik het al direct. Deze game MOEST ik gewoon hebben. Een van de weinige games waar ik al direct bij de eerste trailer verkocht ben. No regrets...

    Tot dit punt waren alle trailers van Dragon Age: Origins troep. Deze heb ik keer op keer weer zitten te bekiken. Stream naar mijn 360 om het op een groot scherm + surround geluid te horen. _O_

    Deze trailer had ik pas ver ná de release gezien, maar dat maakt em niet minder episch. Niet kijken als je de game nog wilt spelen! Spoilers enzo.

    Ik <3 Halo heel erg. Maar de gameplay trailers ben ik nooit zo weg van. Maar dat maakt niks uit, ik weet hoe de game speelt. De trailers die ik wel altijd geweldig vind zijn de live-action trailers
    Halo 3 | Believe



    Halo 3: ODST | We Are ODST



    Halo: Reach | Birth of a Spartan



    Halo: Reach | Deliver Hope


    Yup, allemaal van deze generatie. So sue me. :+
    Damn, als ik al deze trailers zo opnieuw bekijk raak ik gewoon opnieuw gehyped, en dat terwijl ze allemaal al lang uit zijn. :D

    Is dat alles?
    Nee, maar ik kan moeilijk de startpost té lang maken. Genoeg mogelijkheden om de rest te posten. Of misschien heb je dezelfde smaak als mij en post jij die wat ik nu nog in gedachten heb?​
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177




    Lijkt mij vrij duidelijk.

    _O_
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    [yt]AA1w-XTEL_0[/yt]

    Kijk vrijwel nooit trailers maar dit was wel een hele vette!
    Die AC filmpjes waren sowieso vrij tof. Uiteraard ook dankzij Massive Attack.

    Daarnaast:

    [yt]KoZSLY8Xjyk[/yt]

    Toen moest ik een Xbox 360 hebben :p.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De trailer van de eerste Assassin's Creed was weergaloos goed. Perfecte muziek, perfecte beelden.


    Die van Red Dead Redemption was ook geweldig.
    [yt]3gBctl1h_2o[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een van de trailers waar ik heb einde echt "fuck yeah" zei.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811


    Lijkt me duidelijk als grote GTA fan. Zeer vroeg in de ochtend op staan (want wachten in de nacht en uiteindelijk een uur later pas de trailer zien omdat alles dan down is + zo gek ben ik nog net niet) en meteen de trailer kijken. Uiteindelijk over 9000 keer gezien! Same met alle andere GTA IV trailers, vroeger zelfde met Vice City en San Andreas.



    De enige trailer waar ik waarschijnlijk gewoon nog steeds kippenvel van krijg. Vooral door de epische achtergrondmuziek die erbij zit + dat de trailer vol barst met epische momenten uit de game. Misschien nog wel mooier dan de trailers van GTA IV. :eek:



    Kippenvel trailer nummer 2, zo kort en zo weinig zeggend maar zo episch. Ook al echt veel keer bekeken, en ken de hele tekst uit mijn kop ondertussen. Flikkers bij Microsoft hebben hem niet op Marketplace geplaatst dus elke keer als ik mijn PS3 aandoe check ik hem daar nog eens op, Sony doet het tenminste wel. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ah reminds me dat ik GTA4 ooit nog moet uitspelen :emo:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bijna alle GOW trailers. Zeker rendezvous was geweldig.





     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24




     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    [yt]WpItNnYgPns[/yt]

    De enige game waar ik nog naar uit kijk. :9 Jep Skyrim gaat echt de shitsel worden. :D
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Elke keer (en geloof me, ik heb hem echt heel vaak gekeken) krijg ik op dat stuk van 1:10 gigantisch kippenvel. Geweldige trailer!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn eerste reactie, bleeeeeeeeeeh, nog zo'n thread. Maar verder ontopic ben ik het wel eens met mijn boven buurman. Elder Scrolls aankondigingen doen mijn bloed altijd sneller stromen en dat dat is met Skyrom ook zeker weer het geval!

    Een andere waarvan de eerste trailer indruk op mij maakte was van The Last Remnant ...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Je moet natuurlijk wel uitkijken dat je echt trailers post die vet zijn, en niet trailers van games die echt vet zijn. Dit kan best in je onderbewustzijn meespelen geloof ik :p.

    Niet echt gericht naar iemand hier btw.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, echt gewoon perfect gemaakt. Die muziek op de achtergrond, de landschappen, echt geweldig weer. :D
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Nu doen trailers me niet zoveel meer, ookal is het een game waar ik nog naar uitkijk.
    Maar vroeger jizzde ik zowat bij sommige.
    Vooral de Halo 3 Announcement Trailer en Launch Trailer staat me nog heel goed bij + die Announcement Trailer van Halo Wars..uiteindelijk nooit die game gekocht.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Cheesy, yet awesome <3

     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Slecht topic voor je gezondheid Dulle. Nu moet ik ze allemaal bekijken. Eerst maar eens een sigaret. :9
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [GT]2629[/GT]

    Wat was ik hyped na het zien van deze trailer. (daarvoor ook al ma'ja)

    [GT]38608[/GT]

    Tsja, gewoon prachtige Warhammer 40k trailer.

    [GT]708299[/GT]

    Uber vette trailer gewoon, zo prachtig zo mooi en gewoon 5 min lang.
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moest ik ook het eerst aan denken ja, die is me echt bijgebleven _O_
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    De Live-Action trailers van halo zijn echt ZO! geweldig dat als ik ze nu zie meteen ze ga spelen.

    Maar volgens mij zouden ze ook een film maken alleen die is gecanceld in 2008 en weer opgepikt door Steven Spielberg in 2010 zou zo graag willen dat er 1 komt.
     

Deel Deze Pagina