1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jokers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Magixz, 20 nov 2012.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Clan Naam: Jokers
    Clan Tag: Jr
    Website: Coming Soon
    Games: Fifa 13 - Call of Duty Black ops II

    [GB]Info[/GB]

    Beste Leden van Xbox world,

    Roidz en Toorop hebben een clan op gestart. We hadden al een clan genaamd Playboyz maar door middel van weinig animo en met de komst van Black Ops 2 vonden we het tijd om een nieuwe aanpak te proberen.

    Wij gaan zowel voor Fifa 13 als Black ops 2 een clan opzetten. Dit houd dus in dat Toorop NL zal leiden over het Fifa 13 gedeelte en Roidz NL zal leiden over het Black ops gedeelte. Roidz zal daarintegen wel Fifa 13 meedoen en hetzelfde geld voor Toorop ook Black ops 2 zal spelen. Echter zegt ervaring dat 2 koningen in hetzelfde kasteel niet werkt dus dit hebben we onderverdeeld.

    [GB]Wie zijn wij en wat doen wij[/GB]

    Wij zijn mensen die houden van een grap, mensen die tegen hun verlies kunnen en mensen die een beetje klote nodig vinden om het spel, elk spel leuk te houden. Echter spelen wij ook voor de winst. Clanbattles, Friendly´s etc willen wij winnen. In zulke games word er dus ook niet gebullshit, en niet gekut. Om deze reden zijn wij voor de naam Jokers gegaan. Serieus wanneer het moet, en verder maakt het niet zoveel uit.

    [GB]Wat zoeken wij[/GB]

    Wij zoeken gemotiveerde spelers. Echter hebben wij wel specefieke eisen waaraan iemand moet voldoen:

    1. Normaal nederlands kunnen praten.
    2. Headset is een vereiste, geen headset is niet meespelen in battles of wedstrijden. Ook members van de clan waarvan een headset kapot zal gaan kan niet spelen tot hij/zij een nieuwe headset heeft.
    3. 16+. De reden hiervoor is dat wij geen zin hebben in 12 jarige ragequitters. Of piepstemmetjes.
    4. Goed kunnen spelen in team verband. Dus geen rambo acties ook niet in Fifa.
    5. Actieve spelers. Dus niet 1 avond in de week maar on line zijn van 5 tot 8 dit gaat niet werken.
    6. Geen avond klok van 8 uur hebben.

    In onze clan heerst geen dictatorschap. Dit houd in dat iedereen iets mag zeggen over wat hij of zij beter vind, hoe we het moeten aanpakken etc. Ook zeggenschap in battles en wedstrijden. Ideeen horen we graag. Echter is het laatste woord wel voor de leiders.

    K/D of je level van je mannetje in Fifa boeid ons geen fuck. We willen zien hoe je in team verband speelt, of je voor jezelf kunt denken en geen eigenheimer bent.

    Iedere individu zal dus ook eerst wat moeten mee spelen voor hij/zij kan joinen.

    Spreekt dit je aan? Geef dan even een PM aan Magixz of Dagger. Ook kun je in dit topic reageren.

    Info is mede mogelijk gemaakt bij Dagger

    [GB]Team[/GB]

    Leader:

    Toorop NL
    Roidz NL

    Members:

    Soufyannn
    CnC Sky
    Bronze Kn33cap

    [GB]Team Fifa[/GB]

    Team fifa zal zo hoog mogelijk proberen te eindigen. De spelers zijn:

    Magixz GT Toorop NL
    Dagger GT Roidz NL
    Touzani GT Soufyannn
    Seh GT Bronze Kn33cap

    W-G-V
    20-8-19

    [GB]Team Call of Duty[/GB]

    Team Call of Duty zal zeker zijn best doen en het de tegenstanders moeilijk maken. De spelers zijn:

    Dagger GT Roidz NL
    ......... GT CnC Sky
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  2. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Touzani ik ben pas heel laat online of niet moet ff overwerken
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    CnC Sky mag toegevoegd worden aan de lijst van Black Ops spelers. Zijn naam word nog veranderd i.v.m CnC van een oude clan.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    No offence....

    Keek ook wel eens in jullie playboyz topic, maar jullie zijn toch zelden tegelijk online?
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is dat nodig dan? Ik ga me focussen om Black ops 2. Toorop op Fifa. Vandaar dat we het ook zo gedaan hebben.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  7. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarbij we zijn vaak samen online, maar nu boII er is zit dagger meer daar. dus maakt het toch niet uit, meer kans om goed record te halen haha, al mis ik wel me keeper in fifa:'-(
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  8. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    zo weekend zit er weer op vanaf dinsdag weer volle bak goed resultaat boeken
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zoeken nog mensen!
     
  10. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    komt u maar we breiden voorlopig nog uit
     
  11. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    zal vandaag eens kijken of de ea servers er niet uitliggen
     
  12. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te zien. Hoop dat het jullie gaat lukken boys!!

    Roidz binnekort scrimmen dan maar:D? Als je 4 man hebt!
     
  13. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes Roidz :)
     
  14. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa team is lekker bezig alleen we zoeken nog mensen die doordeweeks tijd hebben tussen 19:00 uur en 23:00 uur om het team te versterken

    Cam positie is al bezet
    SP positie is al op 1 ingevuld kunnen er 2 worden
    Mid, verd, en buiten spelers zijn welkom
    Misschien ook nog een DM ook al is die positie voor dagger hij is niet vaak op fifa

    Belangrijk dat je wel in teamverband kan spelen

    dus stuur bericht naar magixz en meld je aan
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  15. controvi

    controvi Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben toevallig op zoek naar een clan waarbij het gaat om gewoon lekker te spelen.
    Ik ben zelf een wel aardig goed in MW3 en wil meer met mensen kunnen samen spelen, heb zelf zo goed als geen vrienden die dit spelen.

    Speel over het algemeen in de avond maar als ik vrij ben en niks te doen heb ook smiddags.

    als het help, ik heb een hekel aan idioten die denken dat ze alles zijn en iedereen maar kunnen uitschelden. Daar ga ik altijd graag om een nette correcte manier tegenin :) levert altijd leuke reacties op :9

    Dus misschien zou ik wel in deze clan passen of misschien weten jullie er 1 waar ik het bovenstaande kan bereiken?

    Alvast bedankt

    gr,
    jeroen
     
  16. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg Roidz NL toe aan je vrienden
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey Jeroen,

    bedankt voor je aanmelding! je kunt mij toevoegen via Xbox live: Roidz NL

    Ik zie je snel tegemoet om een potje te spelen!
     
  18. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu ga ik maar eens de site bewerken, hoop hem binnenkort online te hebben ( eind deze maand en anders februari zal die zeker online zijn )
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Netjes, netjes! Ik ga deze week definitief tekenen voor mijn huis ( sleuteloverdracht ) Dus ik zal komende tijd weinig tot niet on line zijn door de verbouwing. Daarna weer zo actief als altijd!
     
  20. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry voor het inactive zijn van mij op de xbox maar door een ziekte van mijn pa kan ik niet veel spelen hoop snel beterschap zodat ik weer kan gamen
     

Deel Deze Pagina