1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top 5 games van 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 2 dec 2012.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die heb ik wel gespeelt, maar om 1 of andere reden vond ik em niet zo leuk als zijn voorganger.

    Zeker geen slecht spel, maar ik heb dit jaar gewoon 5 betere games gespeelt en die staan dus in mijn top 5.:+
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook een heel goed spel maar meer van hetzelfde, einde was wel episch.

    Verder wil ik nog melden dat The Walking Dead in mijn top 5 had gestaan als die niet met zoveel technische problemen kampte op de 360.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Spec Ops the Line
    2. Dishonored
    3. Sleeping Dogs
     
  4. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    1 ) Final Fantasy XIII -2
    Deel XIII was al geweldig maar XIII-2 is op alle fronten nog beter dan zijn voorganger. Een geweldig verhaal, een origineel battle systeem en enorm uitgebreid.

    2 ) Xcom Enemy Unknown
    Voor mij een grote verrassing. Ik heb na het spelen van de demo het spel meteen gekocht. Erg verslavend, uitdagend en iets anders dan de dertien in een dozijn shooters die de verkooplijsten domineren.

    3 ) Minecraft
    Simpel maar enorm verslavend concept waarbij je creativiteit wordt gevraagd.

    4 ) The Walking Dead
    Heb alleen nog maar de eerste episode gespeeld maar het verhaal heeft me meteen gegrepen. Ik heb vandaag de tweede t/m vijfde episode gekocht.

    5 ) Street Fighter X Tekken
    Twee van mijn favoriete fighting series komen samen in deze game. Grafisch indrukwekkend en het speelt heerlijk. Wel jammer dat sommige combo's nagenoeg niet te stoppen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    5: SSX: ondanks het enorme gemis van een leuke multiplayer

    4: Max Payne 3: Die game ziet er zo fantastisch uit en wat zo gruwelijk top!

    3: Assassins Creed 3: ondankt dat ie iets tegenviel, toch nog een geweldig game!

    2: Hitman Absolution: Deze game is zo baas!

    1: Far Cry 3 , Wat een game!
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1

    SSX heeft al een tijdje een gratis multiplayer addon :thumbs:
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Whua, ik had veel later mijn lijstje moeten maken.

    1. Max Payne 3
    2. The Walking Dead
    3. Forza Horizon
    4. Fifa 13
    5. Assassin's Creed III

    TWD is iets wat ik niet vaak mee maak! :D
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    En uiteindelijk dus

    1. Mass Effect 3
    2. Max Payne 3
    3. The Walking Dead
    4. Sleeping Dogs
    5. The Witcher II
    Laatste paar maanden waren de uitgebrachte games echt alleen maar tegenvallers. Hitman Absolution is het gewoon niet, Halo 4 nog amper aangeraakt omdat het niet bijzonder meer is, ACIII was gewoon een verneuking en Far Cry 3 is leuk maar doet me voor de rest ook niks.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Mee eens Dee;)

    Voor mij was het niet echt een topjaar..
    Er waren ook niet veel game dit jaar in het Genre waar ik van hou..
    Heb daardoor ook meer oudere game gespeeld..

    Nummer 1
    Asura’s Wrath
    [​IMG]
    Gewoon ver uit de beste game van het jaar,
    En zeker de origineelste game.
    Verhaal was tof en hoe het allemaal in beeld was gebracht was vet gedaan.
    Vooral met de extra DLC die verder gaat met het verhaal en het echte einde..

    Nummer 2
    Lollipop Chainsaw
    [​IMG]
    Fuck the Haters!!!!..
    Heb echt zo veel lol gehad met de game en de game had ook veel humor…

    Nummer 3
    The Darkness 2
    [​IMG]
    Wat een game is dit..
    Het verhaal was echt tof gebracht en het killen met The Darkness wat op veel manieren kon vet..
    Dit deel was voor mij een stuk beter dan het eerste deel .Dat de game misschien wat aan de korte kant was is misschien dan het enige minpunt..Ik hoop van harte dat er nog een deel 3 gaat komen…

    Nummer 4

    Spec Ops: The Line..
    [​IMG]
    Deze shooter had me echt verrast..
    Vooral het verhaal vond ik meeslepend en zag het einde ook niet aankomen..
    Zeker ook 1 van de moeilijkste games van het jaar voor degene die hem op FUBAR mode hebben gespeeld;)

    Nummer 5

    [​IMG]
    Aangebrek aan beter zet ik deel op 5 en omdat ik een zwak heb voor dit soort games;)..
    Zeker een verbetering van het eerste deel(X-Blades)..
    Ik heb me erg vermaakt met deze game en het vechten voelde lekker aan,.
    Ook de time element was ook erg leuk gedaan met het vechten en de puzzels...
    Ik ben alleen bang dat ik de enige ben hier samen met Sen die hem gespeeld heeft;)
    Jammer dat de Reviews echt zoveel uit mekaar lagen.Anders hadden meer mensen hem opgepikt denk ik....



    Ik heb nog Darksiders 2,Binary Domain van dit jaar waar ik nog aan moet beginnen ..

    Tegenvallend vond ik dit jaar de Fight games..
    Dead or Alive 5 en Soul Calibur 5 vielen mij best tegen..
    Vooral Dead or Alive 5 was na 1 maand al dood online..:{

    Ik hoop dat er in 2013 toch wat meer games voor mij gaan uitkomen:b:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Blades of Time ook, vorige week gekocht bij de steam sales. Met de DLC erbij voor maar 7 euro. Ik vind het een prima spel, vechten werkt gewoon goed. Maar ik ben nog niet zo ver. Ben de laatste dagen bezig geweest met The Walking Dead. Ik heb geen zin om mijn top 5 te veranderen, maar die zou er zeker inkomen. Het is meer een interactieve film zoals Heavy Rain dat is. En voor zo'n kleine studio hebben ze een geweldige prestatie neergezet, want het spel is gewoon beter dan Heavy Rain.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nu ik FC3 aan het spelen ben moet ik mijn lijst wel aanpassen. Kan niet besluiten of hij op 1 of op 2 moeten komen. Andere games schuiven ieg een plaatsje naar onderen op. Xcom valt daardoor helaas net buiten de top 5 ...

    EDIT:
    echt raar dat sommige het een slecht gamejaar noemen, kan zo nog tig titels noemen die net niet in de top 5 zijn beland ...
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Hmm nieuwe lijst vlak voor het nieuwe jaar!

    1. Blijft Borderlands 2!

    2. The Walking Dead. Damn wat een toffe ervaring! Wat een heftig verhaal!

    3. Dan nu Halo 4

    4. AC III

    :)
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen!

    Doe zelf niet mee omdat ik eigenlijk dit jaar alleen maar met mn backlog bezig ben geweest :)
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    1. Far Cry 3
    Niets voor niets G 1000 mee gehaald, bleef het spel maar spelen. Tof verhaal! Co-op daarin tegen valt vies tegen, maar gelukkig hoef je dit niet lang te doen. Multiplayer laat ik links liggen.

    2. Arcade game 360: The Walking Dead
    De serie op TV vond ik al erg vet! En telltalegames maakt het compleet door een game uit te brengen, wat erg emotioneel overkomt en mee leeft met de characters! :thumbs:

    3.Dragons DogmaIk speelde de demo en was compleet weg geblazen van de game style en meteen gekocht! Het verhaal wordt erg goed gebracht en de muziek tijdens de gevechten zijn zo lekker, dat je blijft spelen. O-)

    4. Spec Ops: The Line
    Dit spel verscheen bij vele niet op de radar, wat is dit jammer.. Want dit spel is echt lekker om te spelen. Iedereen die dit spel heeft gespeeld, moet een goed gevoel hebben achtergelaten dat dit eigenlijk wel een topper is. Vandaar dat ik 'm in mijn lijstje top 4 zet!

    5. FIFA 13
    Blijft een goed voetbal spel, om steeds er mee te vermaken.

    Verder heb ik nog wel meer spelen gespeeld, maar dit is om mijn backlog in te halen.



     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012

Deel Deze Pagina