Jouw top/flop game van het jaar 2017

Discussie in 'Gaming Algemeen' gestart door Mallakai, 22 nov 2017.

1. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    143
    1. Horizon: Zero Dawn
    2. Resident Evil 7
    3. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    251
    Heb in totaal maar vier games gespeeld die uit 2017 komen.
    1. Horizon Zero Dawn
    2. Uncharted: The Lost Legacy
    3. Assassin's Creed Origins
    4. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

3. Kimi NL

Kimi NL Respect to the man in the icecream van!

Leuk Bevonden:
    1.760
    Top:
    1. Project Cars 2
    2. Fortnite Battle Royale
    3. Dirt 4

Flop:
    1. Need for Speed Payback

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Flop.

1. Battlefield 1. Ik weet dat hij in 2016 uit kwam, maar ik heb het meer over de expansions. Veel te laat en ook allemaal niet echt boeiend.
    Het ziet er leuk uit, maar qua gameplay vind ik het veel te chaotisch. veel mappen lijken ook gewoon door een random levelgenerator gemaakt te zijn.
    2. Wolfenstein 2. Door de vele hoge reviews natuurlijk een hoog verwachtingspatroon. Op de soundtrack na vond ik het erg tegenvallen. Leuk verhaal, maar erg beperkt in de uitvoering.
    pacing was ook slecht door die missies in de homebase dat je weer op zoek moest naar iemand in zo'n kamertje.
    Ook geen memorabele eindbattle.
    3. Need for speed payback. Bij het zien van de eerste trailer leek het me al niks. Zo richting de release toch weer de interesse gewekt na wat positieve previews..
    Even geprobeerd via EA ACCEs op de Xbox one X. Wat een drama game. Laatste goede NFS blijft voor mij toch hot pursuit uit 2010.
    4. Player unknown Battlegrounds (PC) Vermakelijke game, toffe opzet, bloedstollend in de eindfase maar technisch slecht.
    5. COD WW2. Onlangs in de sale gekocht en het ziet er best aardig uit in 4k. Toch zal ik het niet heel fanatiek gaan spelen. Het is meer iets van af en toe een paar potjes.

Top.
    1. Forza motorsport 7. Na een aantal jaar geen xbox te hebben gehad toch weer tof om Forza te spelen. Het leukste vind ik dat je de raceafstand in career naar wens kan instellen nu.
    2. GT Sport. (PS4) Ik kan de kwaliteit waarderen, maar door de lack of content scheelde het niet veel of ik had hem in het rijtje van Flops neergezet. In Maart 2018 komen de eerste nieuwe tracks en dan ben ik benieuwd wat ze gaan brengen.

Al met al best een karig jaar voor mij. 2018 belooft meer, al is het maar de vraag hoeveel ik daadwerkelijk zal kopen uiteindelijk.

Ea UFC 3
    farcry 5
    World cup 2018
    the crew 2
    Red Dead Redemption 2
    Onrush
    metro exodus
    Anthem
    Battlefield 2018
    COD 2018

5. Tiberius

Tiberius Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.684
    Ik heb te weinig games gekocht om echt een beeld te kunnen vormen voor een top 3 of top 5, maar heb wel een top en flop game van 2017. De rest van aangeschafte games, DLC of expansions, dateren allemaal van voor 2017.

Top: Assassins Creed - Origins: Puur genot voor iedere liefhebber van het oude Egypte, nog maar te zwijgen over de hoeveelheid content. Niet zo overdreven veel als in Witcher III, maar deze game mag je best een Witcher III light versie noemen, met het oude Egypte als setting. 9/10.

Flop: COD WW II: Gewoon pure troep: wapens, besturing, gameplay, geluid, vond het allemaal ruk. Het verhaal is voor het eerst in jaren beter, maar zelf vond ik wat ik gespeeld heb en gezien heb een veel te hoog Murica gehalte hebben. Overall kon mij niets meer boeien aan deze game en de serie moet nodig een aantal jaren de ijskast in, voor er weer een nieuwe titel uit mag komen. 4/10.

6. Reckuuza

Reckuuza #LIT

Leuk Bevonden:
    5.797

Alexknl vindt dit leuk.
  7. Fiasco

Fiasco nandato?!?!?!? XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.827
    Ik heb Crash, Persona 5 en AC Origins gekocht. Daarnaast standaard NBA 2K en FIFA maar dat is same year, new updates. Crash was leuk voor twee/drie uur nostalgie. Persona 5 voelde ik helaas niet, kwam er niet echt in, karakters voel ik ook niet. Game speel ik ooit uit als ik mijn been breek ofzo en een tijdje niks kan doen. AC Origins was leuk voor 30 uur, tot ik er een beetje moe van werd om constant hetzelfd te doen.

Flop zal Mass Effect zijn. Typical voor deze gare generatie.

Gelukkig komt Fighter Z over twee weken jongens hoera.

Deel Deze Pagina