1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 3

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 19 feb 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah ok.. Nou ja. Ik kan er ook wel mee leven maar als het maar niet 2min. spelen is en 3min. laden. Dan wordt het erg vervelend.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ook niet, maar het is idd afhankelijk van hoe je het spel speelt. Ik doe al die missies en challenges niet,.... gewoon lkkr rond dolen.
     
  3. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zal wel meevallen denk ik. Tenzij je dus echt van challenge naar challenge gaat en dat vooral doet. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik sommige challenges minder speel door de laadtijden, maar er is zoveel te doen dat het mij niet stoort
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    En meeste challenges haal je toch wel in 1x. Althans die wingsuits. Na een tijdje spelen ben je een god met je wingsuit!
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben er alweer klaar mee, het is allemaal zo eentonig.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Stoempfel
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jammer man, had graag deze game gespeeld. Meneer van Marktplaats blijft vasthouden dat het kwijt geraakt is met de post. Nu 2,5 week geleden dat hij het verzonden zou hebben, nog altijd niet binnen en verwacht hem ook niet meer..
    Dan maar een keer op pakken als hij in de aanbieding is ofso. Damn dat is zonde 40 euro naar de klote.
    Volgende keer maar minder snel op MP bestellen of met aangetekende verzending..
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd vervelend. Verkoper is overigens wel verantwoordelijk tot en met levering bij de deur(mat).
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon je geld terug eisen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    https://webwinkelrecht.nl/diensten/juridisch-advies/leveren/

    Lees de tekst vanuit de positie van de verkoper. Jij staat dus in jouw recht, want er heeft tot nu toe nog geen levering plaatsgevonden.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ook al is dat zo, mp en mp verkopers doen 99% van deze gevallen niks.

    Helemaal niks. Net zoals banken. Je kan de verkoper weer mailen, maar of ie reageert?

    Nah, denk het niet.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon knokploeg.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja maar voor hetzelfde geld zeg ik dat ik hem niet gekregen heb terwijl dat wel zo is :p

    Hij zegt dat hij contact heeft opgenomen met PostNL en het is niet traceerbaar omdat hij niet aangetekend verzonden is. Volgens PostNL komt 5% van alle niet-aangetekende post wel eens kwijt.

    Hij heeft me toevallig zojuist aangeboden om de 'schade te delen'. Dus dat hij de helft naar mij terug overmaakt.
    In zijn mails praat hij echt alsof hij er niks aan kan doen, en dat hij het ook vervelend vind. Dat het voor ons beiden niet leuk is.
    Wel positief dat hij dan de helft wilt terugstorten.
     
    Jorrie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heel netjes man. Heb je geluk. ;-)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je kunt in je recht staan enz, maar als het om 'maar' €40 gaat, dan ga je echt geen rechtszaak van €1000 + starten om je geld terug te eisen. Je bent gewoon de sjaak wat dat betreft. Ik koop/verkoop er nagenoeg niets in ieder geval. Of het moet opgehaald worden.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    1000 euro? :D

    Kantonrechter betaal je niks voor, alleen de kosten mocht je verliezen, je hebt ook geen advocaat nodig :+
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Snap ik maar, ik bedoel daar meer mee dat het niet gratis is en dat het allemaal erg omslachtige en stressvol is om zoiets op te starten voor een betrekkelijk laag bedrag.. En dat weten die neppers ook natuurlijk. De meeste mensen willen geen hoop gedoe om die 40€.
    Maar kost je niets is een wasse neus. Het kost je altijd geld. Misschien de kantonrechter zelf niet nee maar alle het gedoe er om heen wel..
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jij had het over 1000 euro :+
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, ik ben altijd al wat van het heerlijk overdrijven geweest. :D
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga vandaag maar eens aan JC3 beginnen. Benieuwd of het me net zo pakt als deeltje 2 ...
     

Deel Deze Pagina