1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapotte XB1 controller.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vHoutum, 7 jul 2014.

  1. vHoutum

    vHoutum New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn waar de linkse thumbstick van de One controller kapot gaan? Bij mijn zijn er al 3 kapot allemaal met het zelfde probleem, ik ben namelijk een gewoon potje FIFA aan het spelen en ben een schot op goal breekt er een klein grijs plastic ding af want aan de thumbstick bevestigt zit. Ik kan er nog wel gewoon mee verder spelen alleen blijft ie soms in een bepaalde positie hangen. Hij een paar foto's ervan om het te verduidelijken.

    http://afbeelding.im/5CTRoU
    http://afbeelding.im/RGJbrMe
    http://afbeelding.im/BJnPI
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ziet er op de 3e foto niet echt afgebroken af, je hebt vast al geprobeert het terug te duwen? :p
     
  3. vHoutum

    vHoutum New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd moeilijk te zien waar die is afgebroken, heb hem terug proberen te zetten heb zelfs met 1 seconde lijm geprobeerd. Maar naar 1 keer te gebruiken gaat ie weer los. Kan de controller wel terug sturen naar MS maar de verzendskosten plus track & trace kost me 20 euro, wat niet erg is alleen wel als daarna weer gebeurd ;)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Huh, sinds wanneer moet je verzendkosten betalen voor garantie?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Console niet, accessoires wel.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ah oke, dat is wel een tegenvaller :mad:
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb nog steeds November de zelfde controller en nog geen gebreken mee gehad. Alleen de headset van de X1 is een keer kapot geweest. :+

    Ben je te wilt met het knuppeltje?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je hem al 3x molt dan is het idd tijd voor een spiegel. :+
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik weet niet hoor, maar ik hoefde voor mijn headset adapter helemaal niets te betalen. Je wordt dus lekker genaaid door MS.
     
  10. vHoutum

    vHoutum New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als voor de rest niemand last van heeft zal ik waarschijnlijk te hard drukken bij 360 nooit last van gehad. Verzend kosten voor de controller te laten maken moet je wel degelijk betalen voor xbox en kinect niet.
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je een beetje competitief speelt gebruik je bij games als FIFA de thumbsticks gewoon zeer intensief en daarbij ook nog vaak vrij agressief (meestal onbewust) zonder overdreven 'wild' ermee om te gaan.

    Als ik enkel Pinball FX speel zal mijn thumbstick nooit slijtage vertonen, laat staan kapot gaan. Speel ik Trials is die binnen een half jaar gaar. ;)
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ninja je topic even een beetje, maar heb schijnbaar ook wat problemen met een controller. Deze verliest tijdens het spelen regelmatig (1-2x per uur) contact alsof de accu leeg is. Als ik de play & charge omwissel naar mijn andere controller blijkt dat ik gewoon nog 5 uur met dezelfde lading kan spelen. Iemand enig idee of dit een bekend probleem is? Ik ben bang dat als ik hem terugstuur dat ze zeggen dat er niets mee aan de hand is.
     

Deel Deze Pagina