1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kijk gedrag Twitch.tv

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Juunanagou, 21 apr 2015.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik zit klaar
    [​IMG] [​IMG]
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik zie meer signal lost en offline beelden dan de game zelf :+
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja fuck vanmiddag deed alles het goed en nu flipped mn mic en cam em ineens steeds.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Test! Kappa

    Edit: En daar hadden we de eerste creep al. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
    Juunanagou vindt dit leuk.
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gaat prima hoor!

    Edit; Alleen hoor je soms het gamegeluid door jou mic, en dan horen wij het dubbel. Daarvoor is een headset handig ;)

    En om meer Nederlanders naar je stream te krijgen is het handig als je [ENG/NL] in de streamtitle zet bijvoorbeeld. Zij zoeken vaak op NL oid.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
    Juunanagou vindt dit leuk.
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan je instellen. Ik zie bijv alle Nederlanders bovenaan en hebben prioriteit.

    Op die manier heb ik toevallig de stream gevonden van een oud klasgenoot.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan je instellen ja maar je kan maar 1 taal instellen en ik geef de voorkeur aan Engels om een grotere doelgroep aan te spreken.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vandaar dat je ook Engels tegen ons praatte :+
     
    Juunanagou en Alexknl vinden dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh dat wist ik niet dat je dat kon instellen. Maar als de streamer ENG praat en chat gwn ENG of NL typt doen ze vaak ENG/NL in titel dus vandaar..
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Streaming Metal Gear Solid hype!
     
    RemcoM en Alexknl vinden dit leuk.
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Btw als jullie kijken en nog feedback hebben laat het dan ff weten! Zou het enorm op prijs stellen, sommige dingen merk je niet van jezelf namelijk. :p

    ~ Vandaag weer online
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alles lijkt me prima hoor. Zelf heb ik geen idee waarom de ene streamer duizenden kijkers trekt en de andere streamer niet. Je hebt een face cam, je let goed op de chat, beantwoordt de vragen. De beeldkwaliteit is goed.

    Alleen misschien dat buitenlandse kijkers worden afgeschrikt als ze teveel Nederlanders in de chat zien. Als ik in de chat een taal zie die ik niet snap, dan zoek ik ook een andere stream op. Dus misschien is het handig om Engels in je chat te verplichten. Zelf praat je toch al de hele tijd Engels, dat is prima.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat sommige streams echt saai zijn of alleen gericht op de gameplay. Daarnaast draait het allemaal om naamsbekendheid.

    Weet niet of het echt een tip is, maar ik kijk dus liever geen streams van singleplayer games die net uit zijn. Misschien een beetje om een indruk te krijgen, maar ik zie het niet zitten om al een kwart van het verhaal of missies te zien.

    Wat wel volgens mij helpt als streamer is een signature game te hebben. Zorg dat mensen aan jou denken als ze aan een spel denken. Prima als je ook wat anders doet, maar volgens mij is dat de key om mensen terug te laten komen.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarnaast een vast schedule van stream tijden en dagen.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Thanks guys!

    Zal ff kijken hoe het gaat met talen, mijn intentie is ook op gewoon Engelse stream te hebben maar vind het prima dat er af en toe een paar zinnen Nederlands gezegt worden in de chat ofzo, zolang het de chat niet gaat overheersen. Maar ik zal wel in de gaten houden of het geen mensen afschrikt. Maybe zoals Alexknl aangaf de taal aangeven in de titel van mijn stream.

    Signature game heb ik inderdaad al wel over na zitten denken maar ik weet nog niet echt wat dat zal zijn, ik hoop dat als Halo 5 uitkomt dat, dat lang populair blijft als Multiplayer game op Twitch net zoals Call of Duties meestal zijn. Iig het liefst iets wat ik op console kan spelen. @Le Lastpak heeft al wel Heartstone voorgesteld maar ik ben echt super slecht in de game en kon er ook niet in komen toen ik het speelde maar ik ga dit in de toekomst nog wel beetje exploren. WoW heb ik ook over na zitten denken omdat ik daar vroeger heel wat uurtjes in heb gestoken maar de nieuwste expansie heb ik nooit aangeraakt.

    Stream schedule heb ik inderdaad nu nog niet echt. Ben beetje aan het experimenteren met tijden en dagen. Kijken welke momenten ik de meeste viewers heb en wat voor me zelf ook comfortable is. Alleen zit ik nu ook nog met mijn school dus durf ik er nog geen vaste schema te maken. Ik zit zelf te denken om via Google Agenda oid een soort schema te maken waar ik maybe een week van te voren dagen invul dat ik ga streamen, dit heb ik ook bij meerdere streamers gezien die geen vaste tijden aanhouden. Maar ik weet niet of dit echt werkt.

    Ik probeer me zelf wel gewoonte van te maken om via social media te updaten wanneer ik ga streamen. Zelf heb ik niks met social media maar een heleboel andere mensen gebruiken wel dagelijks Twitter en Facebook.
     
    Jorrie, Alexknl en iMark 007 vinden dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh,.. ik zal wel blijven klagen over giveaways, maar dan in het engels
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jij en je giveaways. :c
    Nu toch maar ff streamen, doe vanavond wel de shit die ik wou doen. :+
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pro tip. Speel spellen die je leuk vind en niet spellen die populair zijn. Doen heel veel streamers en die falen altijd.
    Stream gewoon. Probeer kwaliteit goed te houden en dan zie je wel waar het schip strand.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Stream je ook weleens in avond Juun? :D
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, gisteren nog.
     

Deel Deze Pagina