1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappenmaker de enige die een beetje raak kon schieten :D
    Volgens mij kon je toen alleen raak schieten omdat iedereen rustig liep daarom vond je het later minder leuk omdat het te moeilijk voor je werd :p

    Lang geleden dat ik Richy beetje kon plagen
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dit thread blijft de eeuwige ODe aan robin en moet in leven blijven!
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kijk mensen van het goede leven :)

    Ontroerende berrichten named, maar ben het wel met je eens. Leuk om hier weer een paar "veteranen" te zien posten:9 Ik vind het ook nog steeds jammer dat ik zo druk ben met andere dingen. Zou graag weer wat meer gaan gamen.

    Zou er nog een come back komen voor bepaalde mensen? Wie weet de tijd leert :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    O W N E R BB = UT3 + CoD5 = qG\o/
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! ik heb net even een leuk stukje getypt voor je, kan je geen messages meer ontvangen omdat je berrichtenbox vol zit. Ik weet dat je fans hebt maar doe er wat aan :+
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd man wij waren vet eerste met dat slyden gaan ze alles afpakken..
    Stelletje kneusjes. Opzouten gasten die na Mei pas serieus met GoW begonnen.. **** jullie
     
  7. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je daar dan al slechter in was wat was je dan na een paar maanden:D_0/ (ik pest jou altijd maar je begrijpt het gewoon niet:lol::b:
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ownee :eek::eek: OWNER je gaat me toch niet vertellen dat je een kamer hebt gevonde in breda !!!! :eek: na al die waarschuwinge :'-( .. ik leef nu al met je mee .. dammm ik hoop dat je jezelf blijft ! (kan niet want is breda :mad: )
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    idd trouwens weet je wat ZaToXe zei: " ik heb het slyden verzonnen en iedereen aapt mij nu na " vind je niet daan? dat zij hij xD ik dacht egt van, shiiittt hoe kan je dat nou zeggen...
     
  10. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde, ik mis die goeie tijd met iedereen. Vind het wel jammer dat ook vele stopten en heelveel naar andere games stapten. Iedereen probeerde qG te verslaan. Zodat ze een grote beroemde win hebben.

    Na Halo 3 is het allemaal knudde geworden... de sfeer zat er gewoon niet meer in zoals vroeger.
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah ZatoXe, nog steeds de beste GoW speler die er ooit was:+
     
  12. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Kweet nie hoor maar ik had het hem geleerd in G o D... voordat het Ic3 werd
     
  13. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Na-apen? xD Je wordt gewoon afgeslacht als je niet gaat slyden... Door dat slyden is GoW meer een spel geworden waar je kan zien of iemand echt goed is of juist noob... vroeger was dat ff anders. welke tjap noemt t nou weer na-apen?
     
  14. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Ik denk dat je bedoelt dat je het vervelend vindt dat mense die 6 maanden later als jouw begonnen met spelen dat die nu gewoon veel beter zijn als jouw?

    Slyden is toch van muur naar muur schuiven?
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat jullie dan zogenaamd beter zijn omdat jullie alles van de veteranen overnemen.

    Wij veteranen hebben het spel binnestebuiten gekeert en zo'n beetje alles wat er te ontdekken valt ondekt om het dan als nieuweling over te nemen en jezelf beter te noemen................=(
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    De meeste mensen die sliden missen elk schot.
    Ik weet nog wel tijdens xbox 3.0 moesten wij met shockwave gaming(de goeie ouwe schockwave tijd) tegen AoD, volges mij sliden hun toen nog niet.
    maarja ik kan me vergissen.

    En onze scrims tegen SG, goeie tijden. Nu kan iedereen het.
     
  17. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    AriDiTy is eerste generatie, en die pwnd nog steeds iedereen?
    ShocKer, Locust enzo ook.
    Maar jullie denken dat jullie het uitgevonden hebben?
    Meeste nieuwelingen pwne de 1st gen omdat ze gewoon meer skills hebben, niet omdat jullie 'de truckjes' hebben uitgevonden..
     
  18. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    priest, ben jij een veteraan? :p
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat ben ik kben er alleen eerder mee gestopt dan de meeste maar ben er wel 1 kvergeet nooit het xbl toernooi :emo:

    Dat we in de finale tegen Named moesten met ze maatjes goeie tijd goeie tijd :b:
     
  20. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Sliden is trouwens door de amerikanen verzonnen, dus nano en de rest, jullie waren t iig niet...
     

Deel Deze Pagina