1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Killer Instinct

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 11 jun 2013.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een beetje cheesy maar kon wel erg goed lachen:
    [yt]vvcWIkmDlHA[/yt]
     
  2. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    welke edition hebben de meeste van jullie gekocht? zit zelf nog te kijken welke ik zelf ga kopen ect.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ikzelf heb die goedkoopste gekocht. Ik geef niet zo veel om verschillende kleurtjes en accessoires
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.twitch.tv/leveluplive/b/532051846
    skip naar ongeveer 1uur18 (duurt tot ongeveer 3uur)

    Magistrale Top 8 van het UFGCX KI tournooi afgelopen weekend

    ik haat het dat ik geen XBOX ONE heb om deze game te spelen
    maar dit tournooi was echt awesome, supreme, whatever!
     
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Te Street Fighter gevoel krijg ik bij deze versie. Beetje jammer :mad: en vreselijk dat je voor moet betalen voor losse dingen. I pass. Geen support van mij
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    dit klopt niet helemaal. Heb street fighter niet gespeeld, dus kan daar niks over zeggen. Echter betaal je niet voor losse dingen bij KI. Je hebt de mogelijkheid om losse dingen te kopen. Echter kan je beter gewoon meteen de complete game kopen, want dan ben je uiteindelijk goedkoper uit. Je kan kiezen voor complete game + al de characters (20 euro), of complete game + al de character+ al de skins+ al de accessoires + de originele KI (40 euro)

    Je kan dus zelf kiezen of de skins, accessoires en de originele game je 20 euro waard is. Zo niet, dan kan je voor twee tientjes gewoon de complete game spelen met al de characters.

    In de toekomst komt er een season 2 uit. Dan krijg je waarschijnlijk weer de mogelijkheid tussen de twee pakketten. Dus in principe heb je dan 16 character voor 40 euro (als je het goedkope pakket koopt)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Evolution 2014 (EVO 2014) gaat vandaag van start met een 8-tal titels als hoofdgames, waaronder KIs. Je kan matches van KI bekijken op de volgende dagen en tijden:
    [​IMG]

    KIller Instinct pools en semi finale is morgen op twitch.tv/srkevo2
    Finale is zondag op twitch.tv/srkevo1
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    weet iemand wanneer Season 2 van start gaat? Die eerste van season 2 was geloof ik een bokser. Is die Maya de 2e?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maya is de 2e, maar volgens mij krijgen we eind dit jaar seizoen 2.
     
  11. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    wow. eind dit jaar. Had verwacht dat we binnenkort de eerste character al konden verwachten. Krijgen we dan al de characters in 1 keer ipv los van elkaar
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij doen ze sowieso 6 karakters eerst, ook omdat ze wat dingen gaan veranderen en dat kun je niet zomaar ff doen ;)
     
  13. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    aah. nice. Heb het een tijdje niet meer gevolgd, maar klinkt wel logisch. Dan is het nog even afwachten. Thanks :b:
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [twitch]srkevo1[/twitch]

    EVO 2014
     
  15. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de volledige editie gekocht +- 40 euro, en heb er zeker geen spijt van, al vind ik dat de nieuwe characters veel te lang op zich laten wachten! ik ga zeker ook het 2de season pass kopen, maar ik hoop dat ze wat sneller komen, als eerste komt kombo en dan maya, ik hoop nog op riptor en cinder
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Riptor en Cinder komen er sowieso in, die zijn zo herkenbaar... het zou gewoon dom zijn om die er niet in te doen.

    Ik hoop dat met Iron Galaxy ze wel vaker de game gaan updaten, vaker nieuwe skins vaker wat nieuws.
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    zou heel leuk zijn om die 2 terug te zien, werd wel tijd dat er eens iets gebeurd met KI want hij staat al 2 maand droog bij mijn, en dat de personages wat vlugger komen, zal het opnieuw moeten aanleren :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, Microsoft moet het wat meer als een platform benaderen ;) maar dat is hun uiteindelijke doel ook, alleen op deze manier sterft de game langzaam maar zeker wat uit. (voor de meeste casuals zeker)
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Killer Instinct ook in doosje

    Killer Instinct was tot nu toe alleen via digitale wegen verkrijgbaar, maar dat gaat veranderen. Microsoft heeft een retailversie aangekondigd, met daarin alle personages van seizoen 1 en TJ COmbo als bonus uit het komende seizoen 2.

    Jago, Sabrewulf, Glacius, Thunder, Sadira, Orchid, Spinal en Fulgore staan op het schijfje, in combinatie met een code voor boxer T.J. Combo. Het tweede seizoen van personages gaat dit jaar beginnen. Naast T.J. Combo is Cinder al zo goed als zeker na het laatste teaserfilmpje, waar op het laatst de omgeving opgloeit terwijl T.J. Combo het bedrijf Ultratech uitdaagt. Cinder is gecreƫerd door het bedrijf en bestaat volledig uit vuur.

    Het Killer Instinct: Combo Breaker Pack komt 23 september uit voor 19.99 dollar. Wij vermoeden dat we het dollarteken mogen veranderen naar het euroteken voor ons in Europa.

    [​IMG]

    [yt]v7_ZPM9T-p8[/yt]
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014

Deel Deze Pagina