1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    medegamers_O_

    Ik wil gebruik gaan maken van internetplusbellen via planet ( connected by KPN ). Lees dat ik mijn oude ADSL router weg kan doen en een zg. experiabox krijg. Heeft iemand ervaring met deze box?

    Werkt het soepel of juist niet?
    Volgens Planet werkt het primaO-)
    Maar ik geloof er geen snars van zonder replys van jullie_O_

    Wie o wie???

    Alvast bedankt!!!
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm kan dat via planet ook dan "internetplusbellen", want heb net PLANET opgezegd omdat ik wil overstappen naar KPN wat kost het bij planet dan bij KPN kost het 69,95 euro per maand incl. 10 euro voor onbeperkt bellen.....dan hou ik dezelfde snelheid als ik nu heb met mijn planet internet comfort abbo
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    check www.planet.nl/internetplusbellen
    voor details_O_
     
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Is geen enkel probleem om aan te sluiten via de experiabox. Kan zowel draadloos als met draad, zitten op die box sowieso 4 aansluitingen voor wired connection... Werkt hier prima!
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had wel een probleem:mad: maar oke .. men zij dat het aan mijn routers lag want ik heb 2 routers en er moet een hub tussen en dat word binnekort geregeld.
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Thanks mannen_O_
    Jij hebt maar 1 router MieZ?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2 routers geeft meestal problemen ... tenzij je veel verstand hebt van netwerken .... 2 routers is echt niet nodig .. de experia box is al een soort van router
     
  8. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    2 routers zijn overbodig zolang je niet meer dan 4 apparaten wilt aansluiten...
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb 3 pc's hier een ipaq en een verbinding naar me 360.. :confused:
     
  10. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook een Experiabox staan... Geeft geen enkel probleem met 'live-gamen'. Voor zowel de Xbox als Xbox360. Alhoewel ik wel een draadje heb getrokken. Heb eerst geexperimenteerd met een draadloos netwerkje maar dat ging niet naar behoren. Het signaal had onderweg te veel last van obstakels. Dat lag puur aan het feit dat de modem/router zich op de begane grond bevind en ik m'n console helemaal op zolder heb staan.

    Kortom: mijn ervaring met Experia is positief!
     
  11. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm hier ook de Experia Box icm Planet en gaat idd prima! no probs what so ever.
    69,95 euro per maand incl. 10 euro voor onbeperkt bellen= toch excl.10 euro die komen er nog bij voor onbeperkt bellen altijd..
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut Kut Kut. Wij wilden ook over naar internet + bellen van kpn. We hebben nu wanadoo. Dus willen we het op zeggen zijn we net 1 maand te laat zitten we tot 31 maart 2007 er aan vast.
     
  13. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zo...net de overstap gemaakt naar internet-plus-bellen van planet, ik hou hetzelfde pakket aan qua snelheid, maar ben voor 10 eurootjes extra wel van dat telefoon abonnement af van KPN ! en kan mijn vriendin ook nog eens onbeperkt bellen (vaste nummers) is da leuk ? hoeft ze der eigen ook niet meer te vervelen als ik op live zit te gamen...hehe
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooo....heb ook zelf het grootste gezeik gehad met Wanadoo en ik was wel op tijd. Maak dat je wegkomt daarO-)


    Ontopic: Is dat aansluiten van de experiabox voor elke leek te doen???
     
  15. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers wel te doen, krijgt er een goede handleiding bij hoor, telefoonlijn waarop de experiabox wordt aangesloten, vanuit de experiabox split je telefoon en data, zitten 4 netwerkkabelaansluitingen op, en zit gelijk een antennetje op voor 1 draadloze verbinding....dat is hetgeen ik op kan maken van diverse websites (planet & KPN) ...moet hem zelf nog ontvangen, maar paar jaar geleden zelf ook voor de ADSL aansluiting hier gezorgd....een kind doet de was......
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje...hebben jullie geen NAT problemen?

    Met vriendelijke groet :)
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    eey ik heb een router weg gedondert en een hub er neer gezet geen problemen meer! :D toppie gewoon :D
    doet t perfect
     
  18. RSV Ruud

    RSV Ruud Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze Experia-box sinds afgelopen weekend maar het lukt mij niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen.
    Hebben meer mensen met de Experia daar ook last van? Of werkt het bij jullie wel goed?
    Xbox Live! werkt wel goed (tenminste de test en de chat, ik heb nog niet gegamed)
     
  19. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Eperia-Box en Xbox 360 mediacenter

    Ik heb sinds gisteren de Xbox 360, en dat is dus echt een gaaf ding !!!

    Heb ook de Experia-box (ISDN-versie) en het lukt mij ook niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen. Ik heb het vermoeden dat het aan de experiabox ligt.

    Op de site van KPN las ik dat de Experia niet van UPnP voorzien is :mad: ????
    http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-experia.html#313
    Heeft dit er misschien mee te maken?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  20. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Experia-Box en Xbox 360 mediacenter

    Ik heb sinds gisteren de Xbox 360, en dat is dus echt een gaaf ding !!!

    Heb ook de Experia-box (ISDN-versie) en het lukt mij ook niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen. Ik heb het vermoeden dat het aan de experiabox ligt.

    Op de site van KPN las ik dat de Experia niet van UPnP voorzien is :mad: ????
    http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-experia.html#313
    Heeft dit er misschien mee te maken?
     

Deel Deze Pagina