1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
  2. ToosBep

    ToosBep Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    De link van de fout code hebben we grotendeels al doorlopen. Alleen het stuk van de firewall van de router en het bestand op een usb stick kopiëren is nog niet gedaan... Ik ga dit morgen proberen.

    Thanks!

    Heb net ingelogd in het modem... kan de firewall status niet eens wijzigen. Die staat op 'high'.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn ouders hebben nog steeds een Thompson TG789 en ik kan bij dit ding bijna niets meer instellen.
    Werd gebeld dat Wifi ineens niet meer werkte en ontdekte eerst dat ik alleen nog een verbinding kon maken met de gegevens op de sticker onderop de modem.
    En toen ik in het menu keek waren de instellingen voor statische ip-adressen en poorten instellingen niet meer aanwezig :confused:

    Mijn ouders kunnen alleen een andere modem krijgen als zij een snellere abonnement zouden nemen of overstappen naar glasvezel.
     
  4. ToosBep

    ToosBep Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervolg...

    Bestand op een stick gezet en daar uitgepakt. De stick in de xbox gedaan, xbox aangezet, maar geen automatische start van het installatie programma.

    Maakt het nog wat uit of er meer op de stick staat?
     
  5. ToosBep

    ToosBep Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee hoe dat nu bij mij in het modem staat... Ik denk dat ik daar maar mee wacht tot de man/vrouw van het expert team hier is.
     
  6. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Volgens mij moet het een kale lege FAT32 geformatteerde USB stick zijn.
    Denk dat dat het probleem is. Ook je update .zip uitgepakt erop zetten.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kopiëren naar een USB-flashstation

    Als u met de Xbox 360-console geen verbinding met internet kunt krijgen, kunt u de console-update van de computer naar een USB-flashstation kopiëren en de kopie op de console installeren.

    Opmerking Het USB-flashstation moet het bestandssysteem FAT32 gebruiken.

    Sluit het USB-flashstation aan op een USB-poort op de computer.
    Download het updatebestand.
    Klik op Opslaan om het .zip-bestand van de console-update .zip op de computer op te slaan.
    Pak het bestand uit. Als u met Windows XP, Windows Vista of Windows 7 werkt, kunt u op het .zip-bestand dubbelklikken om het uit te pakken.
    Kopieer de inhoud van het .zip-bestand naar de hoofdmap van het flashstation.
    Koppel het USB-flashstation los van de computer.
    Sluit het flashstation aan op een USB-poort van de Xbox 360-console.
    Start de console opnieuw.
    Wanneer de console opnieuw is gestart, wordt het installatieprogramma automatisch gestart. Selecteer Yes wanneer u wordt gevraagd of u de nieuwe consolesoftware wilt bijwerken.
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De nieuwe firmware voor de V8 lijkt bij mij wel degelijk verschil te maken, tot nu toe (klop, klop). Gewoon met de standaard instellingen. Al speel ik momenteel alleen Fifa, dus nog geen andere spellen getest.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Oh dat wilde ze vorige jaar bij mij ook doen dat betaalde hulp, ben gekke gerrit niet en dus niet gedaan.
    Jaren lang geen update via xbox kunnen doen want daarvoor moest ik mijn smartfone verbinding voor gebruiken.
    Het probleem zit gewoon in de poorten nadat ze 2 monteurs en 3 V8 hebben geleverd waarvan 2 het nauwelijks deden kwam monteur 3 er achter dat het gewoon aan het NT kastje in de meterkast lag, erg verouderd blijkbaar want die hing er al op het moment dat wij glasvezel kregen in Almere. Nadat die vernieuwd was met een nieuw model in combi met de V8 heb ik geen enkel probleem meer.
    Online gamen gaat prima als mede de updates die ik gewoon via glasvezel doe.
    onze xboxen hebben wel een eigen adres en in het modem zijn de poorten toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  10. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een paar dagen de experia box V10. Deze heb ik direct met een utp kabel cat.6 aangesloten op de Xbox One, ik krijg hiermee geen verbinding. Sluit ik hem aan via een switch krijg ik wel verbinding. Upnp staat aan. Ik zou hem graag via de kabel zonder switch werkend zien omdat ik denk dat dat toch het best is.
    Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina