1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809



    [​IMG]

    ~~
    Platforms
    Xbox 360/Playstation 3
    ~
    Uitgever
    Rockstar Games
    ~
    Developer
    Team Bondi
    ~
    Genre
    Adventure/Detective Free Roam
    ~
    Release datum
    20 mei 2011
    ~~

    [​IMG]


    [​IMG]

    Los Angeles, 1947.
    Amid the post-war boom of Hollywood's Golden Age, Cole Phelps is an LAPD detective thrown headfirst into a city drowning in its own success. Corruption is rampant, the drug trade is exploding, and murder rates are at an all-time high. In his fight to climb the ranks and do what’s right, Phelps must unravel the truth behind a string of arson attacks, racketeering conspiracies and brutal murders, battling the L.A. underworld and even members of his own department to uncover a secret that could shake the city to its rotten core.

    Using groundbreaking new animation technology that captures every nuance of an actor's facial performance in astonishing detail, L.A. Noire is a violent crime thriller that blends breathtaking action with true detective work to deliver an unprecedented interactive experience. Search for clues, chase down suspects and interrogate witnesses as you struggle to find the truth in a city where everyone has something to hide.

    Developed by Team Bondi in conjunction with Rockstar Games, L.A. Noire is now available for PlayStation®3 and Xbox 360® in North America and arrives May 20th 2011 in Europe.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Art:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]










    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Yeuh nieuwe game van Rockstar! Technologie qua gezicht animaties zien er al 'next generation' uit. Detective Fii en de andere XBW'ers zullen er voor zorgen dat je 's nachts rustig kan slapen en gekke Henkie de gevangenis in gaat!

    [​IMG]
    [​IMG]





    [​IMG]

    Get the L.A. Noire Rockstar Pass, a new way to pre-order and purchase DLC that gives players access to all of the upcoming downloadable content for L.A. Noire, available for just 960 Microsoft Points on Xbox LIVE. This will give you access to both the "Nicholson Electroplating" case and the "Reefer Madness" case - as well as all of the DLC originally offered as pre-order bonus content as described below.

    [​IMG]

    Alles is ook lost te koop. Of natuurlijk alles in een keer voor 960 MS Points via de Rockstar Pass.


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nicholson Electorplating uitgespeeld (met 100G). Wat een saaie flutcase, en die Bulletproof Windshield Achievement is té irritant. Wel gelukt na 30 keer :+
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit wilde ik nu net gaan typen. :+
    Case deed me ook niet zo heel veel, vond dat er te weinig diepgang etc inzat. Ze moeten gewoon 1 keer een super uitgebreide case maken, hopelijk is de laatste DLC dat.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ze komen hierna toch nog wel met meer dlc, zeg maar buiten de pass om, of zou dit echt de laatste zijn ?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ze hebben aangegeven dat er hierna geen DLC meer komt.

    Game komt eind dit jaar trouwens ook naar de PC.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ow, jammer... Ik dacht dat het eigenlijk alleen betrekking had op dlc in combinatie met die pass. Maar dus helemaal geen dlc meer, had nog wel wat geld over gehad voor een paar extra zaakjes hoor :)
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    eindelijk ook het spel, bij de eerste case kom ik een krant tegen en dan krijg ik een filmpje. wat moet ik met dit filmpje?? zitten er clues in of moet je het gewoon kijken??
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon kijken. Kranten zijn background story.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee en bij elke case ligt dan een krant ofzo??
    En als je ze allemaal kijkt krijg je achievement ofzo? of heb je er helemaal niks aan, en is het gewoon interessant??
     
  10. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elke zaak vind je wel ergens een krant, in een bar, bij een verdachten of op de plek van de misdaad. Hiermee kan je achtergrond info krijgen over de personen die met de misdaad te maken kunnen hebben. Volgens mij krijg je geen archivement voor de kranten, maar dat weet ik niet zeker.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je krijgt er helaas geen achievement voor. ;)
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Telt toch mee voor de 100%?
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  14. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch af en toe ook heerlijk om in deze game gewoon zo'n hidden vehicle te pakken en langs al het verkeer in LA te crossen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben nu bij de laatste desk. Klote cole ook. :mad:
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoelang hebben jullie over deze game gedaan?
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist ook gedaan, haalde hem in twee keer. Vergeet niet: je hebt twee kansen uit vier auto's.
    Ik deed het zo: eerste auto gewoon laten gaan, meteen uit de kofferbak de gun gepakt. Vervolgens de straat opgelopen en de eerste chauffeur neergehaald die aan komt rijden. Vervolgens meteen het terrein opgerend en dan naar links, tweede neergehaald en achievement. Mocht het voor mensen echt niet lukken: Zet de Aim Assist op High, dan heb je ze zo neer. Tevens nog een tip: heb je hem bij de vierde auto (na de hierboven beschreven derde auto komt er ook nog één aan de andere kant van het terrein) nog niet hebben, laat je dan doodschieten. Vervolgens start je meteen weer bij de shootout, start je opnieuw op moet je eerst weer heel de chase doen.

    Persoonlijk heb ik er, aldus de statistieken, 31 uur over gedaan, inclusief deze laatste DLC. Dit is inclusief het behalen van 100%, interesseren al die achievements je niet zoveel dan zal je er vermoedelijk zo'n vijftien tot twintig uur over doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  18. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik na het uitspelen van het spel nog cases opnieuw doen om 100% te halen? Of moet ik van het begin al voor de 100% gaan/alle achievements halen?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die eerste auto telt sowieso niet mee. :)
    Ik had als eerste 2 of 3 mensen op dat terrein doodgeschoten en daarna met een sprint verder gerend zodat de eerste auto van links komt aangereden. Als je die hebt gekilled direct omdraaien want dan komt de auto van rechts ook weer direct aangereden.
    Uiteindelijk was het niet zo héél lastig, maar het was eerder even zoeken naar een goede methode.

    Ja dat kan zeker. Je kunt elke case opnieuw spelen door in het hoofdmenu 'Cases' te kiezen. Hier kun je dan dan een desk en case uitkiezen.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net de Electroplating case gedaan. Wat mij betreft mogen ze de komende twee jaar maandelijks een case uitbrengen. Blijft erg leuk om telkens zo'n case te spelen ... Deze case had ook alles in zich, zou alleen langer mogen, maar ja, dat is met alles wat lekker is :)
     

Deel Deze Pagina