1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Die ziet er wel tof uit. Dus MSI is een goed/betrouwbaar merk?
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog maar even vragen... waarom die boven de Inspiron 15R (en dan niet kijken naar uiterlijk? :+)

    [​IMG]

    HD 5650 vs 420M
    4GB Ram vs 2GB Ram
    500GB vs 250GB

    Dus eigenlijk is de Inspiron toch op alle vlakken beter of gelijk? :+
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou 10x liever MSI dan Packard Bell kopen :+

    Als ik hier kijk zie ik heel wat anders bij een XPS 15 van 500 euro:

    Core i3 380M
    4GB RAM
    GeForce GT420M
    320GB 7200rpm schijf

    Edit: Oh wacht, dat is zonder BTW :+
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Nog even wat betreft het onderhoud van mn dell laptoppie.

    Ik heb nu dus de accu eruit gehaald, en de laptop rechtstreeks op t stroom.

    Nou vroeg ik me af of het kwaad kan de laptop gewoon 24/7 aangesloten te laten, ook bijvoorbeeld snachts als de laptop uit staat.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb jij je laptop besteld bij Dell zelf? In hoeveel dagen had je hem binnen?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan geen kwaad.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Over het algemeen duurt het 1-3 weken. Bij mij was het 11 dagen.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Pff, veels te lang. :+
    Het is dat die Inspiron 15R van 579 nergens anders te koop is.. anders had ik hem mooi niet bij Dell zelf besteld.
    Dan moet ik het maar iets langer uithouden met die 'laptop-uit-2005' die ik nu gebruik.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lenny heb jij enige idee hoe ik de gegevens van mijn laptop harde schijf kan overzetten naar m'n binnenkort nieuwe laptop? Heeft volgens mij niet 2 ingangen dus kan ze niet allebei aansluiten.

    Ik heb wel een sata kabel, maar niet die sata stroomkabel, en als ik die dan zou hebben hoe moet ik die aansluiten. :+

    //laatmaar weet al hoe ik dat ga fixen.


    Is er veel verschil tussen de i3-370m en de i3-380m?
    Anders haal ik hem wel bij de Lidl als die daar nog liggen, 55 euro goedkoper uit + je hebt hem meteen + 640GB Harde schijf.

    //ah kut das een weekaanbieding van 3 febr.

    Als er echt geen verschil merkbaar is tussen bovenstaande dan bestel ik hem hier wel, na al die slechte reviews over de levertijden te lezen. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  10. JeePee

    JeePee Guest

    380m is ietsie pietsie sneller. Zijn bijna hetzelfde maar de 380 klokt 0,1 Ghz meer.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een irritant probleem met mij Acer Travelmate 7720.

    Soms werkt mijn toetsenbord en muis nog amper. Sommige tekens doen het dan wel nog maar de rest niet meer. En mijn muis doet raar die begint in of uit te sommen bij scroll en als ik webbrowser ofzo wil openen dan doet die dat niet die duid enkel het logo aan.

    Als ik dan met mijn hand paar keer over heel toetsenbord ga. Dan doet die het weer.

    En alle instellingen staan goed. Er is ook geen toetsencombinatie om functies van toetsenbord enz te veranderen. Dat heb ik allemaal afgezet. En formatteren hielp ook niet.

    Hardware probleem?
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik heb ook de insirion 15R besteld. De eerste dagen stond de bij de bestelstatus dat ie pas 3 weken later zou aankomen. Uiteindelijk stond ie na een weekje al op mn bureau :)

    Je kan de exacte locatie precies tracken op de website.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Zo'n universele AC-adapter... is dat wat?
    Heb bij m'n huidige laptop twee adapters. Eentje gaat altijd mee op reis en eentje ligt thuis al klaar, dus laptop neerzetten en kabel erin (heerlijk lui hè :+) Om nou 130 euro uit te geven aan zo'n Sony adapter gaat mij wat ver. Die units van 30 euro, overcooken die je accu of zijn die prima erop aan te sluiten?

    Ik weet dat m'n Dell nogal moeilijk deed als hij te weinig watt kreeg.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zolang je een universele hebt die exact dezelfde voltages en amperes eruit gooien is er niks aan de hand.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    M'n Inspiron 15R is binnen! :D
    Geweldig ding, weet iemand hoe ik kan instellen dat ik geen FN hoef in te drukken om de F5 knop bijv te gebruiken, dit is irritant zo.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij mijn XPS heb je een touchknop boven het toetsenbord, als je daarop drukt dan kan je instellen of de Fn knop een Functietoets of Multimediatoets is, misschien dat die er bij de Inspiron ook op zit. Als die er niet is moet je even naar de Bios gaan bij het opstarten en de multimedia keys mode (o.i.d.) uitzetten.
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zit inderdaad in de Bios bij de Dell. Ga meteen even naar de update site van dell om de nieuwste bios erop te zetten. Bij mijn 17R is er binnen 4 maanden 4 keer een nieuwe bios uitgekomen. zitten nu op A09
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit inderdaad in de BIOS, thanks.
    Gisteren even alles weer gedownload/geinstalleerd (iets van 60 dingen) en alles geupdate en nu is ie 100% gebruiksklaar. :+
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk het besluit genomen om een laptop te nemen. Heb van m'n pa een budget van €800-€900 gekregen. Moet gewoon een snelle laptop zijn met veel geheugen. Hoeft geen game laptop te zijn, ga denk ik toch niet gamen op dat ding. Iemand suggesties?
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina