1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
        
    [B]-Wat is je budget?[/B]
    Rond de 1200 - 1400 euro
    [B]-Waar wil je de laptop hoofdzakelijk voor gaan gebruiken? Gamen, office, videobewerking, internet?[/B]
    Hardcore videobewerking ( Adobe aftereffects ), photoshop en wat spelletjes :+
    [B]-Wat heb je al, en/of wil je hergebruiken?[/B]
    Muis en toetsenbord, handig voor thuis.
      
    Moet een laptop zijn omdat ik hem mee naar school moet kunnen nemen..
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan kun je dus gaan denken aan een 17/18" bakbeest van 4kg, maar ik weet niet of dat gewenst is als je hem elke dag mee naar school moet nemen. :+
     
  3. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn max. is de 650 á 700
     
  4. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook geen hele erge haast hoor:D
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee 15 inch
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dell XPS 15 is een uitstekende keuze in dat geval.

    http://configure.euro.dell.com/dell...&c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&model_id=xps-l502x

    Hier kun je hem aanpassen naar wens, zodat je uiteindelijk een aardig rap ding met o.a 6GB/i7-2720QM/2GB GT540M voor ~€1200 zult hebben.
    Misschien ook een idee om ook voor het betere 1920x1080 scherm te gaan ipv het standaard scherm, maar dit zal je wel €200 extra kosten.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Same here, op zoek naar een laptop, maximale spendering is toch wel 700eu..wil er wel een met flink design dus zat aan een Sony Vaio te denken. Zijn die een beetje chill? Macbook lijkt me ook wel wat maar ik wil gewoon Windows. Ook voor studie straks en voor gewoon keihard browsen op internet, muziek, HD films (blu ray speler en dvd speler?), alles erop en eraan.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaio's zijn in mijn ogen altijd overpriced, dus als je écht een Sony Vaio wilt, zal dat budget wel omhoog moeten. Voor €700,- heb je anders echt een slechte laptop, die wel een beetje een slick design heeft.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    http://tweakers.net/pricewatch/280112/asus-k53sv-sx146v.html

    Hou die andere 500 euro maar in je zak en koop deze: http://tweakers.net/pricewatch/280113/asus-n53sv-sz404v.html
     
  10. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wil je een Sony Vaio voor dat geld, dan zit je toch vaak bij een i3, GT425M en 4gb RAM. Je kunt dan beter naar een Asus gaan kijken waar je toch al snel een i5, GT540 en 6 gb RAM hebt. Zoals deze.
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een nieuwe laptop, voor rond de 500/600 euro. Nu zag ik deze laptop bij de MM staan. Deze lijkt me wel wat alleen twijfel ik een beetje over Packard Bell als laptop merk.

    Andere suggesties zijn natuurlijk welkom.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou toch ook in dit geval weer een paar euro meer neertellen voor een Asus model. Ten eerste is de bouw van Asus vele malen meer solide in vergelijking met bijvoorbeeld Acer, Packard Bell en tegenwoordig ook merken als HP en Dell (die hun grote namen toch steeds minder waar maken).

    Mocht er ooit eens iets stuk gaan aan je laptop, dan ben je blij dat je voor één van de betere merken hebt gekozen (Sony, Asus). De pick-up and return garantie is gewoon superieur en garandeerd dat je binnen 10 werkdagen (Sony, 5) je laptop gerepareerd en wel weer kunt verwachten.

    Hier een model waarvan ik ongeveer denk dat je zoekt (17", Core i5).

    Het voordeel van MyCom is dat ze standaard 3 jaar garantie geven op elke laptop. Daar waar de fabrieks garantie toch vaak maar tot 12 of 24 maanden gaat. Uit eigen ervaring weet je waarschijnlijk dat die laptops gebouwd zijn om hun fabrieks garantie uit te zitten en dat de eerste kuren verschijnen na het eerste jaar.

    Succes!
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg, helaas wat te laat maar de uitkomst is hetzelfde. Ik heb een Asus laptop gekocht, toch maar 15" gedaan uiteindelijk. Packard Bell is blijkbaar het budgetmerk van Acer, en ben dus maar voor zekerheid gegaan met een laptop van Asus.
     
  15. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een site waar ik vrij goedkoop laptop accu kan kopen. Het is voor mij Samsung R780 - js05 BE. Heb wel al ene gezien maar 100 euro is veel voor batterij die toch na dik jaar afgeeft.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moeiteloos wil ik niet zeggen, maar dit is ongeveer het beste wat je voor dat geld kan krijgen :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    even nieuwsgierig: wat is de allergoedkoopste laptop die er is waar ik nog een beetje normaal op kan surfen, grabit draaien, yt ed kijken etc?
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Easy pick.

    Komende Donderdag, Vrijdag en Zaterdag is de openingsaanbieding van MyCom Groningen en wordt deze laptop aangeboden voor €349,-. Inclusief 3 jaar garantie!

    Mocht je niet in de buurt wonen, dan valt er vast iets te regelen. Edit: Grappig, zie net dat je in Grunn woont ;).
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb echt zo de ballen verstand van die dingen i3 etc het zegt me echt helemaal niks.... op tweakers helaas ook geen review. Mensen hier met een mening over dit beestje?

    en ik neem aan dat je volgende week bedoelt?

    edit: ik zie niks van deze actie?
     

Deel Deze Pagina