1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan is die compaq wel een goede koop ja, en als je er 1GB extra geheugen bij prikt loopt ie als een zonnetje ;)
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik heb:
    600-700 euro ter beschikking
    Ik wil:
    Degelijke laptop, max 15,4 inch, incl webcam, dvi/hdmi uitgang.
    Voornamelijk te gebruiken voor school, films afspelen op tv, en wat computerspellekes.
    Nou voldoen de meeste laptops rond deze prijzen wel aan deze eisen, alleen heb ik de ballen verstand van videokaarten, processors etc.

    Ik heb al wat rond gezocht en heb het een en ander op het oog:
    http://www.officecentre.nl/NEL/Cata...,2965568,2965569&webid=5811999&affixedcode=WW
    http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00636338
    http://www.officecentre.nl/NEL/Cata...,2965568,2965573&webid=5811890&affixedcode=WW
    Kan iemand hier iets nuttigs over zeggen?
    Weet iemand nog een beter alternatief?

    Alle hulp is welkom \o/
     
  3. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    samsung r510 bij de mediamarkt halen!!
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hmm kan m niet terugvinden op de site van mediamarkt. Weet je zeker dat ze m ng hebben?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Site van de mediamarkt is ook waardeloos :)
    Die 15" Acer is wel goed trouwens :) -> de beste keus van de drie
    Maar je vergelijkt ook een 15" met een 16" met een 13"; wat wil je nou? :+
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een laptop gevonden. Het is uiteindelijk niet de compaq geworden. Mijn vader heeft een maand geleden zelf een nieuwe laptop gekocht. Omdat hij het op zeer korte termijn nodig had, was het min of meer een impulsaankoop. Het gaat hier om de een Toshiba satellite (en dan nogwat:)). Hij kostte 380 euro en mijn vader heeft er nog 1 gig ram bijgezet. Omdat hij een toch iets snellere wil kopen, mag ik hem nu overnemen voor 300 euro. Het voordeel hiervan is ten eerste de prijs maar ook zeker dat ik precies weet wat ik koop omdat ik al met de laptop gewerkt heb. Enige nadeel in mijn ogen is eigenlijk de behuizing, die ik persoonlijk een beetje cheap vind (wat trouwens ook bij de duurdere uitgaves vaak het geval is) Maarja voor 300 euro en gezien wat ik ermee van plan ben, kan ik daar goed mee leven. Hieronder voor de geinteresseerden nog even de specs:

    processor: Intel® Celeron® processor 560
    2,13 GHz, 1 MB L2 cache, 533 MHz
    Intern geheugen: 1024 MB DDR2 (is dus nu 2)
    Harde schijf: 120 GB, 5400 rpm SATA
    Mediastations: DVD Super-Multi (Double layer)
    Beeldscherm: 15.4 inch
    Resolutie: 1,280 x 800

    Ik weet dat het allemaal een beetje budget is maar het voldoet aan dat wat ik ermee van plan ben, dus het lijkt mij geen slechte keuze.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zeker een impulsaankoop! 8)
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach ja, was de eerste de beste:p Maarja, eigenlijk had ik ook genoeg gehad aan een netbook maar het beeldscherm en toetsenbord vind ik gewoon te klein. Dan liever een normaal beeldscherm.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zoek nog een laptop voor vooral gebruik voor studie enzo, nou kom ik op : http://www.blokker.nl/ een medion netbook tegen voor 399,- nu is mijn vraag is dit wat?

    staat bij:

    10,2 inch (1024*600)
    160gb harde schijf
    wireless lan b/g draft-n
    milti kaartlezer
    usb bluetooth 2.0
    1gb intern geheugen

    het is alleen wel nog windows xp...

    is dit wat of is dit al een ver verouderd ding?
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het bij winkels als Blokker en Aldi kan kopen stelt het meestal weinig voor. Dit ding is ook erg verouderd. Maar het ligt er maar net aan wat je precies wil. Studie is een breed begrip, de een moet foto's bewerken voor zijn studie, de ander hoeft alleen word te gebruiken.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een netbook vind ik sowieso weinig voorstellen. Het enige voordeel is dat hij niet zo zwaar is en de accuduur, maar dan heb je het wel gehad. Je kan beter voor €600/800 een normale laptop kopen.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog steeds een flaptop, Eis is wel dat hij de nieuwste adobe moet kunnen draaien en ook als er aardig wat op zit ik niet een eeuw moet wachten met opstarten. Zoals ik ook met deze heb :+

    Prijs indicatie heb ik nog niet precies maar max is wel 800 euro. Alle opties staan open. Moet zeggen een beetje stoere laptop is ook niet verkeerd! En moet zeggen als er nog leuk me gegamed kan worden is ook een grote plus :+
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    en hoe zijn de laptops van wehkamp? want daar zie je ook geregeld aanbiedingen van:

    bijv fujitsu siemens:

    Specificaties Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5535 (M570/2GB/160GB)

    15,4 inch
    1280*800
    2048 intern geheugen
    kloksnelheid 2260 MHz
    proccesor: Intel Celeron M

    en hier is ook de prijs rond de 400 euro? of is dit dan ook niks? ik heb geen extreem hoge eisen voor een laptop. wil alleen wel dat hij betrouw baar is en een tijdje mee kan gaan. hoef niet de allernieuwste games er op te spelen ofzo...
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoiets?
    http://www.inmac.nl/index.php?products_id=117238&option=com_oscommerce&osMod=product_info&Itemid=400

    Zou toch minimaal een dual core kopen...
     
  15. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken in bezit van een Samsung NC10... als je een kleine laptop zoekt die eigenlijk NETBOOK heet maar compleet functioneert naar een goede laptop... dan moet je daar even naar kijken :p
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nou, laatst dus mn laptop binnen gekregen! Hiephoera! Gelijk spellen downloaden. Had op de site gelezen waar ik um had gekocht dat Left 4 Dead wel prima zou werken, maar dat deed het dus niet, had verkeerd gekeken :cool: Kheb dus een waardeloze SiS Mirage 3+, maximaal 256MB shared VGA. Zegt me niks, maar het is blijkbaar 3x ruk. Voor de rest haaltie het nét aan.

    Nu wil ik dus eentje hebben waarbij ik het WEL kan spelen. Ik weet niet of je zomaar een goeie kaart op een laptop kopen want mn laptop moet niet doorbranden als ik het speel 8) Hieronder t belangrijkste volgens mij.

    Intel Core 2 Duo T5800 (2,00GHz, 800Mhz, 2Mb)
    3GB DDR2 667MHz geheugen (1x 2GB, 1x 1GB)

    Iemand een ideetje? Graag ook met link :)
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten weten wat voor soort motherboard je erin hebt zitten..:+
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Me god geen idee :+ Hoe ken ik dat zien 8)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welk merk/type is het? (de laptop)
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina