1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand misschien een idee of de 9600M-GT GTA IV een beetje kan draaien, specifiek deze Acer Aspire mee bedoelt.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De videokaart is shared dus daar kan je niet al te veel van verwachten. Bij deze videokaart wordt het benodigde geheugen voor de videokaart afgesnoept van het werkgeheugen, als ik me niet vergis.
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hm, maar extra werkgeheugen erbij doen kost toch niet veel meer tegenwoordig? Qua specs voldoet deze laptop namelijk het best naar mijn behoren, maar zou er ook erg graag mee willen kunnen gamen zo nu en dan (geen Crysis ofzo, maar COD4, UT3, Bioshock zou wel leuk zijn).
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof toch kwa verhouding dat die games niet veel verschillen kwa eisen van je laptop maar kan het ook mis hebben!
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dan de vraag wat anders stellen, kan je een videokaart overal opknallen en dat het niet uitmaakt watvoor laptop je hebt?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee de meeste laptops hebben een vaste videokaart die je niet kan verwisselen.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oh dat is fijn zeg.

    En als je het wel kan verwisselen, maakt het dan nog uit?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb al wat anders op het oog :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  9. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    yo dudes... heb even wat hulp nodig.... ik wil een nieuwe laptop aanschaffen, en gaat me puur om gaming.. nou heb ik deze gevonden.. maar hoe is de videokaart?? iemand ervaringen met dit soort specs??

    Acer Aspire 8930G

    stijlvol Gemstone Blue-design
    2,53 GHz Intel Core 2 Duo-processor T9400
    4 GB werkgeheugen
    7200 RPM hardeschijf met 640 GB opslagruimte
    Nvidia Geforce 9700M GT-videokaart
    Windows Vista Ultimate voor werk en ontspanning
    18,4 inch-scherm met 16:9 breedbeeldverhouding
    full HD 1920 x 1080-resolutie
    CineDash-touchpad voor multimediabediening
    HDMI-poort voor aansluiting op HDTV
    webcam voor persoonlijke communicatie
    802.11a/b/g/n-ondersteuning voor draadloos internet
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die videokaart zal het probleem niet zijn. Wat moet je ervoor betalen? :+
    En 18". Ik hoop niet dat je veel de straat op moet met dat ding, want je zal je een ongeluk tillen..
     
  11. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat op laptopshop.nl voor 1689euro. Ik weet niet of dat temuch is, of dat ik goedkoper uitzal zijn met zelf samen stellen. Nee hoef niet te veel ermee te sjouwen.. die 18inc beeldscherm trok me juist ook aan :).. maar wat zal hij goed kunnen draaien en wat niet?? wat kan je met die videokaart..
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    je videokaart is wel goed. Moet zeggen een 9800 GT was perfect geweest maar toch :+

    Full hd en leuke werkgeheugen/processor is ook errug goed! Beter dan mijn pc dus games zou eigenlijk geen enkel probleem moeten zijn maar zoals de persoon onder mij al zegt. Hoeveel betaalde je ervoor en je weet dat zoiets kunt vergelijken met een volle boekentas van de middelbare school? En dan hoop ik voor jouw dat je die er ook nog niet bij hebt want anders zit je straks met rug klachten :+

    *edit* Zo dat is een flinke prijs....Maargoed moet zeggen je hebt dan ook zeker 18 inch full hd best wel een goeie laptop. Kun je zeker jaren mee vooruit, Mits je niet op je muil valt met dit weer :9

     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1700 euro voor een laptop o_O
    Ben je helemaal gek geworden :D
    Kan je niet beter een PC kopen?

    //Edit; ben dan benieuwd wat die asus kost met 8800M GTX in SLI :{
     
  14. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog niks gekocht, ben eerst relaxt aan het rond kijken, maar ik blijf wel bij die hangen :).. jah hij weegt 4 kilo.. maar hij staat of op tafel, of op me schoot.. en cmon.. 4kilo.. zo zwaar is dat ook weer niet :)..

    nee wil geen desktop, wil gewoon kunnen hangen op de bank met dat ding.. en bv in bed chill een dvdtje kijken.. 1700euro is idd veel geld.. maar ik vind die desktop dingen zo onhandig, ookal zijn ze stukken goedkoper..
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij advies geven?

    Ik zoek een goede laptop rugzak die betaalbaar is (betekent voor mij onder de 50 euro).

    Had al een Targus Global Excutive Backpack gezien maar die is dus te duur....
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik zoek een nieuwe laptop, maar schrok echt gigantisch van de prijzen die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Hoef geen superding, gebruik hem alleen voor Office, downloaden/internetten en muziek luisteren/filmpje kijken. Enige extra functies die ik zoek is dat ik met een kabeltje naar mijn monitor kan switchen, zou mooi zijn als de accu meerdere uurtjes mee kan gaan, enigzins draagbaar is ook wel handig voor een laptop en zou ook wel mooi zijn als ik hem op mijn tv kan aansluiten (heb wel een oudere breedbeeld tv, dus dit is geen must). Heb alleen geen zin om veel geld uit te geven aangezien ik hem voor simpele dingen gebruik. M'n budget gaat zeker niet boven de 250 euro, is dit haalbaar?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb zelf een van Line Streetwear. Meer info kan ik je niet geven want ik heb verder geen idee wat voor tas het is. Hij was iig niet zo heel duur, €40 denk ik.
    Nee is niet haalbaar, tenzij je zo'n 10" geval gaat halen, maar die zijn allemaal nog richting 300/400 euro.. Enige optie is denk tweedehands op marktplaats.

    Oké maar hoe puur voor gamen wil je dan gaan? Want voor €1000 kan ik wel een leuke voor je opzoeken die ook voor gamen goed meegaat! Daar hoef je echt geen 1700 euro voor uit te geven.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Word inderdaad heel e rg moelijk , de budget laptops beginnen vana ongeveer 350 euro....

    Het enige wat er over blijft is als je toevallig je mobiele abbo moet verlengen of nieuw kan afsluiten.

    Je hebt dan al een laptop voor jou doel bij een abbo van 18 euro per maand

    Verdere optie's zoals Lenny al aangaf is marktplaats
     
  19. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Intel® Core™ 2 Duo Processor P8400 (2.26Ghz, 1066MHz, 3MB)

    Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands

    13.3" WXGA (1280x800) CCFL Display with TrueLife

    3072MB 1067MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1x2048 + 1x1024]

    250GB Serial ATA (5400RPM) Hard Drive

    256MB nVidia® 9500m graphics card

    Internal DVD+/-RW (DVD & CD read and write) Slot Load Drive

    Primary 6-cell 56 WHr Lithium Ion battery

    prijs: € 1.129,01
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil waarschijnlijk een laptop aanschaven i.v.m studie bouwkunde. Maar zou echt niet weten wat voor een ik zou moeten kopen.
    Dit zijn de eisen waar die aan moet voldoen:
    Hij moet autocad aankunnen en verder wil ik hem gebruiken voor downloaden, tekstverwerking enz. Er moet draadloos internet opzitten liefst n ondersteuning.
    En de prijs gaat tot €700. Welke raden jullie mij aan???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina