1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Autocad kan tegenwoordig vrijwel iedere laptop aan. Meer dan 2 GB RAM heb je niet nodig voor 2D tekenen. Wifi vind je ook op iedere laptop, en de meeste hebben ook Wireless N ondersteuning.

    Geen idee of dit een aanrader is, maar deze laptop voldoet aan al je eisen: http://www.bol.com/nl/p/notebooks-p...00000006444643/index.html#product_description

    Is vast wel ergens nog goedkoper te vinden.
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je antwoord is idd goede laptop. En nu weet ik ook in welke richting ik moet zoeken.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens voor 1000 zijn ze ook makkelijk voor gaming te vinden, mensen denken vaak een laptop dat kun je toch niet vergelijken met een desktop! Als je inhoudt van een pc in een laptop zou doen (vergelijking) dan maakt het echt geen drol uit hoor kwa prestatie. Alleen laptop zit een batterij in die niet zo lang meegaat als je pc :+ En soms licht het ook aan je beeld scherm reso. Maar heb je een laptop met goeie processor en goeie moederbord en standaard videokaart kun je vrijwel elke game van dit moment! Zeg dus dit moment...gewoon draaien. let er wel op des de zwaarder (geheugen verhouding/eisen van pc/laptop) des de sneller hij leeg is. Alienware laptops zijn echt HUGE en ook loodzwaar maar batterij duur zijn dus ook wat langer gemaakt maar net als met apple betaal je helaas ook voor de naam. Ik vind dat design echt zo vet :+

    Oeh trouwens ook meteen mijn vraag. Alienware heeft geen NL Site maar wel UK en USA maar kwa prijs verschilt dat toch niet veel? En als je op USA bestelt dan shipt die natuurlijk niet naar NL of wel? :+ en is zo'n alienware ding trouwens nou zoveel beter dan de apple macbook van 1000 euro?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina