1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[LEGO] Het Lego-topique

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 16 jan 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha geweldig.... :D
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.050
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Geef ik eens een complimentje aan iemand op XBW is het weer niet goed. :+8):D
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol Thanks guys!



    Op een donker plekje Kappa

    Maar waarom haal je Fiasco erbij dan? :+
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Haha ik heb ook die trein om m'n kerstboom rijden en had ook die kerst lego gekocht, maar uiteindelijk was m'n tafel te klein, dus heb alleen het treintje eromheen gelegd. Ik zal wel even het filmpje uploaden morgen
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hij is eindelijk weer op voorraad.
    Vandaag gekocht, stond binnen 2 uur in elkaar. Ik vind hem leuk :D
    [​IMG]
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Waar gehaald? fysieke shop?
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij Galeria-Kaufhof in Duitsland voor €49,99. Online was hij (waar ik gekeken heb, sinds september vorig jaar) overal uitverkocht, weet niet of dat nog steeds zo is..
    Of je moet hem bij Lego.com kopen, maar dan betaal je iets meer en verzendkosten.
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ah Duitsland, ideaal dat ze daar wel een officiële shop hebben. Vaak ook nog wat goedkoper dan NL lees ik vaak.
    Ik zoek hem hier nog online/fysieke winkel waar je met ideal / PayPal kan betalen

    Zo idioot dat je alleen met creditcard kan betalen in de shop van Lego
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh dat ook nog 8) Dan had ik hem sowieso niet kunnen bestellen daar. Had het toen niet gedaan vanwege de verzendkosten.
    Kwam de link van deze set laatst bij Galeria-Kaufhof in de Google zoekresultaten tegen, blij dat ik niet ver van de Duitse grens woon :p
    https://www.galeria-kaufhof.de/p/le...scWlK18y9RLBFYbjAyzyvR4_Z-7oy1OP3GBoCpwLw_wcB

    Oja, ik kwam hem trouwens begin deze week nog tegen in Heerlen (zuid limburg) in de 'Bricksworld' winkel. Maar daar kost hij €65 en heb ik hem niet meegenomen omdat ik wist dat ik hem in Duitsland ging halen vandaag voor 50. Toen had ik die link van Kaufhof al gezien namelijk :)
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    [​IMG]

    voor 72,nogwat kon ik deze niet laten liggen bij de Intertoys.

    Ik heb nu de Ferrari, Mini en de X-wing UCS. Wil nog heel graag de VW T1 en Wall-E en dan ben stop ik even haha
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oehhh dat is wel aantrekkelijk voor die prijs. Past ook precies op mijn laatste plekje in de vitrinekast naast de T1 :eek:
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Goedkoper ga je hem iig niet meer vinden, dus daarom heb ik hem ook maar aangeschaft. Had liever eerst de VW gehaald, maar deze prijs:whistle:
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt gaaf die mini zeg.. VW busje is ook erg gaaf.. Mmm misschien mijn bonus van afgelopen jaar maar eens aanspreken om wat LEGO te kopen. Blijf het geweldig vinden... Mijn eerste LEGO was een politie boot en politie auto. Zal ergens begin jaren '70 zijn geweest.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Je kan ook gewoon betalen met acceptgiro
    Dat doe ik altijd als ik er bestel
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In Wijnegem in Belgie zit ook een Lego store.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nog verder weg helaas (Zwolle en Groningen)
    Maar ik ga volgende week naar Londen, dus als de prijs daar een beetje oké is neem ik daar wall e wel mee. De VW T1 kan ik hier nog wel eens via marktplaats of speelgoed winkel halen. Die zie je toch net wat vaken

    Meen je?! Ga gelijk even checken, was me nooit opgevallen. Niet goed voor m'n portemonnee
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Mja en boven de 100 euro vragen ze dan of je t eerst over wilt maken en dan versturen ze t. Werkt prima en ze bezorgen best snel
     
    Exionche vindt dit leuk.
  18. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    @ degenen met een wat grotere lego collectie. Hoe bergen jullie t op? Ben nu een beetje aan het kijken naar lade kastjes of anders lades voor in mn kledingkast (heb de pax kast van ikea) maar liever heb ik het in de buurt van m'n bureau, maar heb zoveel en wil t beetje goed gaan sorteren.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik gebruik een gereedschaps kist van de Praxis om mijn stuff op te bergen. Ipv bouten en schroefjes lego blokjes. :D
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Oh das wel goede, ik ga t nu in een ladekastje doen en morgen bij Ikea nog wat verdeelvakjes ervoor kopen. Hoop wel dat t past, ik zal ns een foto maken van m'n lego verzameling, want die is afgelopen jaren wel erg groot geworden merk ik
     

Deel Deze Pagina