1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja maar dan moeten die winkels geen tweede lijst hebben. Anders schuift het gewoon door
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar deze bundel is er nergens op launch denk ik. Vast pas met de feestdagen. De eerste shop die deze bundel kan leveren heeft mijn order :)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Huh. Is er wat anders dan dan de bundel die ik op launch krijg? Is gewoon de standaard bundel
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met killzone, camera, 2e controller ?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is ook voor launch, krijgen winkels ook gewoon.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool! Dan hoop ik stiekum dat ik er ergens nog eentje kan scoren ...:D
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand nog tips om de PS4 dit jaar voor kerst nog in huis te hebben? Waar kan ik dan het bestellen een order plaatsen?
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja een tip: een kalasnikov kopen en random koeriers overvallen op launchdag*)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Betere tip want kalashnikov's zijn vrij prijzig: Buiten de MM mensen met een PS4 al je opgespaarde kalashnikov geld bieden voor hun PS4
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heeft er iemand al een update ontvangen van de (web)winkel waar je hem gepre-ordered heeft? Ik ben er wel benieuwd naar of het normaal is dat pas een week van tevoren wat te horen krijgt?
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat voor update bedoel je precies?

    Ik ben vorige week gebeld over of ik mijn pre-order om wilde zetten naar de KZ Megabundel en dat heb ik gedaan.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je hem wel meenemen als handbagage want ik de koffer zal de PS4 het nooit overleven.
    Eerlijk gezegd vertrouw ik TSA op de Amerikaanse vliegvelden ook niet.
     
  16. ShadowSaiyan

    ShadowSaiyan Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb vrijdagavond even gebeld met de MM. Zoals het er naar uit ziet, krijg ik hem op de release, maar mocht dat veranderen zou ik een mailtje krijgen. Het zou me niks verbazen als ik een paar dagen van te voren pas te horen krijg dat ik hem toch niet krijg. Mocht het gebeuren, dan word ik behoorlijk pissig. Je kan mij niet wijs maken dat de MM nu nog steeds niet weet hoeveel PS4's ze binnenkrijgen. Dus ik hoop hem gewoon te krijgen, maar ik heb best een naar voorgevoel...
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Toen ik mijn console bestelde stond er in dikke letters bij dat ik hem 29 november zou ontvangen. Maar na het bestellen niks meer gehoord, het zou wel fijn zijn als ik een update per mail ontvang dat hij daadwerkelijk geleverd wordt ofzo. Want na betaling heb ik niks meer gehoord, en ook op de klantenservice weten ze niet zoveel.

    Oke, dus de MM doet er ook gewoon vaag over?

    Mensen bij bol.com ofzo besteld? Hoe zit het daar mee?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap niet waarom je een update verwacht. De enige update wat je zal krijgen is de verzendbevestiging. Ik heb nog nooit ergens een bestelling geplaatst waar ik buiten dat nog vaker op de hoogte werd gehouden. Is ook nergens voor nodig want Bol is vrij duidelijk in wie wel/niet een PS4 kan verwachten.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bol.com doet nu nog een enkele uitspraak wat betreft de levering.

    Was vorige week bij de MM en daar heeft het personeel ook te horen gekregen dat er geen enkele informatie of belofte mag geven met betrekking de launch op de 29e.

    Heb mijn werkgever al verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk vrijdagmorgen pas 100% zeker ben of ik kom werken of de hele dag vrij neem.
    Ben ik om 8:30 niet op het werk dan ben ik de hele vrij :+
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Weet ik ook niet. Ik heb in het verleden nooit een console gepreordered dus heb verder ook geen ervaring hiermee. Dus blijkbaar is het normaal dat je niks hoort? :)
     

Deel Deze Pagina