1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Dafuck?!!
    ik heb een keertje een renegade actie gedaan.. damn :mad:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zet even in een spoiler wat je kan missen als je niet 100% paragon of renegade hebt. Dan moet je zelf maar kiezen of je het wil lezen, het heeft niet zo heel veel invloed.

    Op het einde kan je bij de Illusive Man een gespreksoptie kiezen waar je 100% paragon of renegade voor moet hebben

    Over het einde

    I liked it.. Heb gekozen voor Synthesis.. Alleen zo is er peace.. Destroy de Reapers (maar Shepard blijft dan wel leven) is idd uitstel, geen afstel.. Over zoveel duizenden jaren gebeurd dit gewoon weer dan..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je het artikel dat ik gepost had, gelezen had zou je wel wat anders zeggen. Daarin wordt namelijk verteld dat alles erop wijst dat destroy de slechte keuze is, maar dat komt omdat het een mindgame is. Dat kind WILT dat je je overgeeft en de reapers 'tegemoet' komt. Oftewel volledige indoctrinatie. Destroy staat voor weerstand en daarom krijg je daar als enige dat Shepard weer adenmhaalt. Indoctrinatie was niet gelukt en je vocht ertegen (je enige doel was immers om de reapers te vernietigen).


    @Giorgio: Niet waar, ik heb iets van 10 procent renegade en kreeg paragon en renegade optie.

    En over het einde:

    Volgens mij snap je niet helemaal waar het over ging. http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/9861052/3
    Deze gozer legt het behoorlijk goed uit
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dus als ik geen 100¨paragon hebt gaat shepard dood??:'-(
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee het heeft daar helemaal niks mee te maken. Helemaal niks met de story joh
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet het niet hoor.. Ik ben het eens met Seh
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik zou je spoilertags even fixen :+
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja vergeten :+
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh
    Kon jij wel alle 3 keren kiezen dan? Ik kon alleen eerste 2 keer kiezen bij de Illusive man, de 3e keer was grijs
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je bedoelt dat je hem overtuigt dat hij gehersenspoelt is en hij zichzelf neerschiet? Ja daar kon ik voor kiezen. Het moet dus iets anders geweest zijn
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens IGN was het dat je 100% moet hebben.. Dan hadden ze het dus mis. En over dat artikel, die gast speculeert ook maar wat. Het is gewoon een theorie

    Hij heeft wat points.. Maar Shepard kan ook gewoon hebben overleefd (omdat ie nog 80% human was ofzo) na het vernietigen van de Reapers en dan gaat dat hele verhaal van hem niet op. Het is denk ik maar net wat je wilt geloven, maar dat vind ik juist mooi.. Alleen blijkbaar een hoop mensen niet, net als het einde van The Sopranos
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ah oke je mist dus alleen
    de dialoog optie met de illusive man?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja, maar volgens MaddMonkey heb je geen 100% daarvoor nodig, IGN zei van wel maar blijkbaar niet
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is juist grappig dat dat niet gebeurd is. Zoveel dingen wijzen erop dat na de inslag van die reaper het allemaal een droom/indoctrinatie is. Dat het ook echt gebeurd kan zijn is onzin. Je ziet geen stukken van de citadel om shepard heen, alleen maar puin van kapotte gebouwen (dus shepard is nooit omhoog gebeamd?)
    Het lijkt mij namelijk nogal stug dat de citadel uit elkaar geknald is, Shepard naar beneden dondert en dan nog ademhaalt :confused:
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is toch die beam, hij kan toch ontsnapt zijn? Je ziet btw helemaal niks, kan ook gwn van de Citadel zijn toch. Het kan heel goed hoor die Indoctrination Theory, just saying dat er nergens 100% bewijs voor is

    Edit: in dat yt filmpje staat gewoon dat hij naar boven is gebeamed hoor
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  16. Seh

    Seh Guest

    Het doel is ''galactic peace'' niet roei de Reapers uit om vervolgens te wachten tot de volgende (Quarians?) in de fout gaan door weer über AI's in elkaar te flansen.

    Maar ik denk inderdaad ook dat het iets meer is dan wat er nu gebeurt is, mindcontroll, hallucinatie of indoctrinatie valt weinig over te zeggen. Overigens praat jij nu gewoon een youtube filmpje na volgens mij. 8)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laten we het er gewoon op houden dat het allemaal erg ambigu is en nergens 100% bewijs voor is
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is zeker niet 100% waar en daardoor kan je er ook juist over speculeren. Als het een feit was...
    Het is inderdaad een uitstel van executie, maar je doel was vanaf het begin van de game al om die reapers af te maken. Ik ben van mening dat uiteindelijk dat het enige doel is geweest. Dit gaat wel in tegen Bioware en de keuzes die je als speler kan maken, maar ik neem liever iets als dat aan dan een karig einde waarin alleen het licht verschilt (en de scene van shepard die ademhaalt). De enige reden dat ik Bioware zo'n gaar einde neer zie zetten qua keuze, is als het niet waar is.

    Grappig dat je het gelijk gooit op napraten. Ik heb niet 1 filmpje gekeken, maar ook meerdere threads en verhalen gelezen. Er kloppen simpelweg teveel dingen niet. En ja tuurlijk zeg ik dan hetzelfde als dat die mensen zeggen, aangezien dat allemaal min of meer bewijzen zijn.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dat vind ik juist het mooie eraan.. Dat kan ik wel waarderen, maar veel mensen kunnen niet leven met onduidelijkheid

    Maar ik leun nu wel meer richting die Indoctrination Theory... als je die aanneemt is het gewoon leuker :p
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat veel mensen dwars zat, was dat alle gemaakte keuzes uiteindelijk niet tot hun recht zijn gekomen. Ik kan het best begrijpen dat mensen zich daardoor genaaid voelen. Ik ben al genaaid door mijn xbox die crashte waardoor mijn savegames kwijt zijn, maar uiteindelijk is het einde zoals het nu is niet volledig/compleet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina