1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja reck.

    Bitch. ;-)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch jammer dat er altijd klinkklare bullshit verkondigd wordt hier soms.

    Ik had al sinds dag 1 mijn grote twijfels over zowel Horizon als Andromeda. Gisteren nog gaf ik grondige redenen waarom ik grote twijfels had over Horizon, zoals dat het mij gewoon nog weinig doet. Grafisch prachtig zei ik maar het blijft een Guerilla Games game en over het algemeen vind ik die gewoon zeer matig.

    Maar inderdaad hoor, ik noemde wat negatieve reviews op en uiteraard voor het gemak wordt er vergeten dat ik ook zei dat als er zoveel positieve reviews zijn het ook wel weer wat moet zeggen. Maar maakt allemaal niet uit......maar nogmaals, ik ben niet speciaal negatieve reviews gaan zoeken om daarop maar te besluiten dat het geen game is. Dat is heel duidelijk, lees maar terug.

    As for Andromeda.... de trailers tot nu toe doen mij zeer weinig, de personages etc. Combat ziet er gaaf uit maar die gebieden in die combat trailer zijn gewoon leeg, niemand heeft het over een kaal boompje. Het is gewoon een simpel feit dat die gebieden fucking leeg ogen en dat is jammer.

    Jullie twee maken er weer iets heel anders van. Begint een beetje vervelend te worden. Jullie hebben dus duidelijk dat ik in vervolg maar gewoon lieg.... bij deze:

    Horizon lijkt me echt de allerbeste game ooit, vooral zo tof dat er geen repetitive Missions in zitten. Teveel games hebben dat tegenwoordig. Echt heel sterk hier. En Andromeda wordt zonder twijfel de beste Mass Effect van allemaal. Ik kan het echt waarderen dat die gebieden er heel vol en levendig uitzien. Vooral totaal niet nogal kaal ook.

    :)

    Laat iedereen aub gewoon hun mening hebben en bitch er eens wat minder over. Als ik nou alleen maar zou kenkeren op een game zonder onderbouwing... more power to you, maar ik onderbouw het juist altijd wel. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En wat Reckuuza zegt over dat het Mass Effect is.... dus? Dat betekent dat het een gegarandeerde topper is? Fuck no.

    Tijdens de ontwikkeling is er nogal wat mis gegaan maar misschien wist je dat niet. Belangrijke lui zijn weggegaan bij BioWare en er zijn problemen geweest. Met de trailers van de voorgaande games was ik altijd enthousiast en hier niet bepaald. Wil je dan dat ik nep enthousiasme ga gebruiken?

    Ik denk erover na om EA Access te doen voor 3 euro ja, want dan kan ik die shit even goed uitproberen voordat ik de volle mep neer leg. Als jij dat niet kan vatten, gozer...... i rest MY case. :)

    Over GTA beginnen heeft ook echt geen zin meer. Yep ik was aardig hyped maar nam gewoon rustig mijn tijd om het te finishen. Ik kan zo'n game gerust flink spelen, dan weg leggen om andere shit te doen of te spelen en daarna weer oppakken. Heeft allemaal nergens iets mee te maken.

    En jouw comment over vrouwen... really dude? Ik vond je altijd wel ok, ook dat overdreven, vaak wel fake enthousiasme van je over whatever je maar kan bedenken, maar die opmerking van je is niveauloos vriend. Vooral nergens op gebaseerd maar al helemaal super onnodig, zelfs van jou.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Chill aan dude. Ik loop je maar te fucken. Je had me zo terug kunnen pakken!

    Dat je nogal te kritisch bent blijft voor mij overeind.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan laten we de discussie een positieve zwengel geven. Waarom vinden jullie dat dit een topper wordt of een goede Mass Effect? Bioware maakt zeker geen verkeerde games (zelfs heel goede), maar ik blijf een beetje huiverig voor de EA invloed op deze studio.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik blijf altijd een beetje terughoudend met oordelen tot de game uit is en door meerdere gespeeld wordt. Het is voor mij altijd lastig oordelen vanaf wat vids en screenies..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah ik ben niet zo van die geintjes, gewoon niet mijn ding.

    Verder no hard feelings wat mij betreft.

    Kan ik goed begrijpen. Voor mij zijn gameplay video's altijd wel een prima graadmeter geweest, met misschien een paar uitzonderingen. Met de meeste gameplay video's zie ik voor mijzelf al wel of dit iets gaat worden voor mij of niet. En helaas valt MEA echt onder groot twijfelgeval nog steeds.
     
    Reckuuza en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ben ook nog wel wat terughoudend hoor, dat ik hem dag 1 haal (eigenlijk eerder met Origin Access) is zeker :cool:
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit wordt de zevende game die BioWare uitbrengt sinds ze onderdeel zijn van EA. Buiten wellicht Dragon Age II (en zelfs die staat op 82 op Metacritic) allemaal uitstekende games, waarom ben je daar nog steeds huiverig voor?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    DA:I kon me ook niet bekoren helaas.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Omdat Bioware vooral in het verleden een paar steengoede RPGs heeft uitgebracht. EA's invloed heeft Bioware's productie waarden verbeterd, maar elke nieuwe titel mist steeds meer diepgang (als het om RPG elementen gaan). Ik heb niets tegen mainstream games, maar is dit niet onderhand vooral een shooter? Misschien is dat ook de bedoeling juist. Die indruk krijg ik in ieder geval van de filmpjes.

    Vind de setting overigens wel erg tof. SF games in het algemeen en zeker ook de sfeer binnen de Mass Effect games spreekt mij erg aan.

    EDIT: Inquisition vond ik beter dan deel 2, maar ook weer niet de beste titel van Bioware. Games zoals Baldur's Gate en Knights of the Old Republic beschouw ik als hun beste werk.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2017
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, imo is ME altijd al vrij light geweest in de RPG elementen, qua gameplay dan.

    Maar gaat mij om het verhaal; de lore, de characters. Dat maakt Mass Effect voor mij 1 van de beste (game) series.
     
    AnubisNefer en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat zeker! :thumbs:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Tsja, welkom in 2010? :+ Vanaf Mass Effect 2 is de serie al meer actie/shooter geweest dan RPG, hoewel ik het er niet mee eens ben dat het minder is geworden na iedere game. Mass Effect 3 had duidelijk meer RPG elementen dan Mass Effect 2. Anyway, ik snap niet waarom dat nu een zorg is, het lijkt me duidelijk dat Mass Effect Andromeda niet wordt zoals de eerste Mass Effect of de eerste Dragon Age.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mass Effect 3 was idd goed te pruimen. Beetje te bombastisch voor mijn smaak. Inquisition... meh, die game had zijn momenten. Main storyline content vond ik interessanter dan de sideline tjap.

    De Bioware van toen is idd al een tijdje weg en daarvoor is iets anders in de plaats gekomen. Kwestie van verwachtingen bijstellen vermoed ik.
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Super nice. Meteen gedaan ook, zodat ik rustig kan zien of het mijn ding is en zo ja, meteen halen.

    Maar er is iets fout gegaan. Op het moment dat ik Proceed with PayPal deed bleef de site maar laden en laden en uiteindelijk een bericht dat Cdkeys maintenance aan het houden was. Geld is wel van PayPal af, maar op Cdkeys staat bij kassa icoontje dat ik nog naar de checkout moet. Pffffff.

    Maar even contact opnemen met hun.


    EDIT!

    Allemaal goedgekomen. De tien uur durende trial begint 16 maart, sweet! Thanks Xandorra! Wel weer echt een typische stunt van mij dat ik EA Access ook gelijk activeerde. Dus 22 maart is het zover. Gelukkig komt het voor MEA allemaal juist goed.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2017
    Xandorra vindt dit leuk.
  19. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Hoe krijg je het voor elkaar om altijd gezeik te hebben eigenlijk8)?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina