1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    In ME1 was het onderzoeken van planeten inderdaad erg saai, en de gare besturing van de Mako helpt ook niet mee.
    Dit keer hebben wij een voertuig wat wel goed bestuurt gelukkig.

     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    LOL ik heb ook nog Euro Truck 2 voor je in aanbieding Jorrie, als je zo graag rond wil cruisen in een "rig". :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Van dit soort posts word ik blij. :D
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die game heb ik toevallig al en is ook wel lekker rustgevend :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    IGN had eerst een artikel alleen en nu ook een video. Wat je hier krijgt te horen heeft mij al een stuk enthousiaster gemaakt over de game. Zoals prima variatie aan planeten waar je tijdens exploratie toffe dingen gaat tegenkomen. Prima video.

     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Pro Mods moet je zeker proberen. Vast komen te zitten in de sneeuw in IJsland. Maar goed, ook veel gezeik met mods updates iedere keer.

    Kan niet wachten om Andromeda te verkennen en hoop op een hoop planeten die we kunnen scannen, verkennen en vooral kunnen herbeleven.

    Maak me er nu een stuk minder druk om dan bij de eerste gameplay beelden. We gaan het snel zien. :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit ziet er toch wel impressive uit die combat opties

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat vind ik dus ook. Ik hoop dat er nog wat meer rpg elementen in komen, zoals je wapens en uitrusting uitbreiden naar eigen wens. Echt zin in deze game, maar eerst H:ZD spelen volgende week.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Op de Iniative filmpjes na ga ik hier niks meer van zien. Wil gewoon zelf alles nu zelf spelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat @Jorrie volgens mij al eerder zei is dat de RPG elementen er al sinds Mass Effect 2 uitgesloopt zijn. Verwacht het dus maar niet.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dunno man, die vrouw van IGN die de game 3 a 4 uurtjes heeft gespeeld zei juist dat de RPG elementen terug zijn. Ook The Know zei dit, freedom and RPG from ME, romance from ME2 and combat from ME3. Zoiets.

    Zo zei ze onder andere over haal speelsessie dat ze maar een heel klein stukje combat had en vooral veel exploratie en kletsen. Daarnaast ook weapon customization waar ze oa van een shotgun een grenade launcher maakte.

    Game is gold gegaan by the way.

     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat begreep ik er ook uit indd. Meer RPG... ik hoop het maar. Ik hoef geen shooter iig.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gesprekken tussen crewmembers en Ryder tijdens exploratie net zoals in DAI en er wordt door previews gezegd dat je voor genoeg moeilijke keuzes komt te staan. Het zijn natuurlijk maar 3 tot 5 uurtjes geweest wat ze hebben gespeeld, maar het lijkt de goede kant op te gaan. Tien uurtjes spelen van de game op 16 maart zal ongetwijfeld plenty zijn om te kunnen zien of het allemaal goed heeft uitgepakt. Hoe zit het eigenlijk met trials van EA Access, puur alleen op die dag of kun je de volgende dag ook spelen zolang het maar binnen die tien uur is?
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    10 uur in totaal. Hoeft niet op 1 dag. Gewoon 10 uur cumulatief.
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Denken jullie dat dit wat voor mij is?
    Vrienden zeggen de hele tijd dat ik dit moet spelen..
    Ik heb de andere delen nooit gespeeld en is ook niet het genre wat ik normaal speel maar sta wel open voor iets nieuws....
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk niet dat wij dat voor jou kunnen beslissen natuurlijk. Ik kan wel zeggen, kopen..... maar als het je genre niet is dan heb je straks een miskoop.
    Kijk gewoon naar de beelden en lees en beslis dan..
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Of neem een maand EA Access en probeer de game vanaf 16 maart tien uur uit. Als het je bevalt kun je de behaalde progressie mee nemen naar de game. Moet je overigens wel voor de Xbox One of PC versie gaan, op de PlayStation 4 is het niet mogelijk.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond dit ook een goede hands-on video



    Hij zegt onder andere dat de gunplay lousy is, maar de powers zijn top. Gunplay is een stap terug tov van deel 3. Guns voelen aan als pea shooters en hij heeft het over bullet sponges. Zo ziet het er niet uit in de video's, maar ok we zullen zien.

    Wereld voelt niet als Inquisition aan. Een van de planeten die hij bezocht had veel vegetatie, beesten die hem wilden opvreten, genoeg te zien en doen, collectables te vinden maar niet van die shards uit Inquisition, eerder delen van een andermans geheugen etc. Ik heb nu die IGN video gezien en deze en daar laat ik het mooi bij.

    Twee video's is genoeg. Ga ik vanaf nu doen voor elke grote game,dus ook RDR2. Niet meer alle previews checken zoals met GTA IV en V.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2017
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    "This is not going to be a Mass Effect Inquisition."

    Bij die uitspraak had ie mij. Nu ben ik definitief geinteresseerd.
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Mass Effect 1 uitgespeeld (level 49 Paragon) =( Blijft een top spel. Nu even een weekje pauze en dan op naar deel 2.

    Dat nummer tijdens de credits blijft ook echt heerlijk man :cool:
     

Deel Deze Pagina