1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fuck it, net gekocht voor 44,99. Morgen gaan de game uurtjes even tijd maken voor MEA en Zelda neemt even pauze. :D
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gozer, waarom zou iemand hier, voordat de game hier nog uit moeten komen, al iets willen weten over het einde?

    Thanks iig voor het verneuken, gaan we straks allemaal de game in met in het achterhoofd dat het einde kut zal zijn.
     
    Killamonkey, NuclearGoat, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dit inderdaad, als je de game bij voorbaat al kut vindt, lekker voor je, maar ga alsjeblieft geen anderen er lastig meevallen. Wat een debiel..
     
    NuclearGoat, Mallakai en Racerblade01 vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens. Iedereen zijn eigen ding maar ga het niet lopen verzieken voor elkaar.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Livestream van mij (PS4):

     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand de game al gespot toevallig? Niemand heeft hem nog binnen lijkt het wel. Hopelijk zijn er geen distributieproblemen. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem direct ga halen, maar als fan van het eerste uur zou ik bijna wel moeten. Maar goed, 2 punten overall lager in de reviews is niet best natuurlijk, al heb ik wel een stuk erger gespeeld. :)
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja op de US PS Store :+.

    Tot nu toe vind ik de extreme kritiek best onverdiend. Inderdaad de facial animations zijn wel echt bagger, maar voor de rest (tot nu toe) dikke prima.
    In Horizon Zero Dawn zijn die animaties ook crap, maar daar hoor je niemand over.
    Misschien scheelt het ook dat ik de originele trilogie nooit heb gespeeld en daardoor met een frisse blik er naar kijk.

    En inderdaad triest @Fiasco dat je dat even verklapt tegen iedereen die de game nog moet gaan spelen.
    Als de game zo kut is wat doe je in dit topic dan......
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2017
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Doet me denken aan die basisschool taferelen van kinderen die iets niet leuk vinden en dan het maar voor anderen gaan verpesten :+

    Ben nu een stukje verder en de quest log is wel wat overweldigend, zie bijna door de bomen het bos niet meer, dan maar rustig stap voor stap de quests afronden.
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het morgen al ergens te halen zijn denken jullie?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is erg goed mogelijk, had het vandaag eigenlijk al verwacht omdat het vandaag ook al gereleased was in de VS.
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Het einde schijnt al op internet te staan gasten, schijnt fucking briljant te zijn... :p
     
    Jorrie en NuclearGoat vinden dit leuk.
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan loop ik sowieso even een rondje. Meestal is Bart Smit wel stout. MM doet het alleen als andere bedrijven het doen toch?
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Echt rot eens op man. Nu weet ik dus wat voor einde het gaat zijn. Echt sommige mensen pfff:mad::mad::mad:

    :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game een paar uur gespeeld vandaag en dit keer echt alles op mijn dooie gemakkie gedaan. Met iedereen gesproken, alles gelezen etc. Het is qua dat echt 100% ME en het voelt goed om weer terug te zien en je geheugen op te frissen over zaken zoals Genophage enzovoort.

    Al die kritiek over Ryder kan ik mijzelf totaal niet in vinden. In de trial al niet en nu helemaal niet. In de trial speelde ik als Sarah en nu als een eigen gemaakte Scott. Toffe voice acting en de dude so far is gewoon een relaxte peer en net wat meer "Lighthearted" dan Shepard maar niet irritant of wat dan ook.

    Hetzelfde kan ik over de crew zeggen. Tot nu toe komt het allemaal echt niet bij me over alsof een of ander B team de game heeft gemaakt. Ik kan dan ook echt absoluut aanraden om een eigen Ryder te maken en niet te spelen als die Quick start Sarah. Die bizarre gezichtsuitdrukkingen zijn gewoon niet aanwezig dan. Kan het beter? Tuurlijk, altijd, maar het is prima te doen.

    Ik begrijp dus nog niet waar de negativiteit van de toch wel vele sites vandaan komt en hopelijk blijft dat eerlijk gezegd ook zo. :)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik denk dat veel mensen gewoon verwachtten dat de game net zo goed zou zijn als de trilogie. En dat is heel lastig te realiseren.

    Zie het een beetje als Star Wars, perfecte eerste trilogie..toen kwam The Phantom Menace. Helemaal kut. Toffe, memorabele en nostalgische personages die in de eerste delen zijn neergezet (Luke, Leia, Han/Wrex, Shephard, Garrus etc.), zijn er niet meer en mensen willen de nieuwe personages gewoon geen kans geven. Er komt, hoe dan ook, kritiek op een nieuw deel met een nieuw verhaal na 3 uitstekende eerdere delen. Dat zal nooit zijn van zo de tering zeg, wat een vette nieuwe shit allemaal! Nee, instant gebash en vergelijkingen met de eerdere delen.

    Even los van die animaties e.d., want dat is idd gewoon cringe. Maar Bioware is hier nooit sterk in geweest.

    Hetgeen wat nu overblijft is gewoon bashen. Er is een enorme negatieve sfeer rondom deze game ontstaan. En dat is jammer, want de game is volgens mij gewoon prima. Maar de eerdere 3 delen evenaren of wellicht wel overstijgen, dat zou sowieso al een mission impossible opgave zijn. Als je ook maar een beetje Mass Effect bent en van dit universum houdt, moet je dit gewoon een kans geven. Ipv enkel afgaan op al dat gehaat. DUS JIJ OOK @Fiasco

    En beter schiet bol.com op met verzenden, verdomme.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2017
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Buiten het feit dat sommigen inderdaad een beetje flauw reageren, wordt er verder weinig gebashed. Feit blijft dat voor een eerste deel in een nieuwe trilogie de opstart nou niet bepaald vlekkeloos is verlopen. Het had gewoon beter kunnen zijn, zeker gezien de uitgebreide ervaring van Bioware. Dat sommige mensen de nieuwe ME *wel* leuk vinden betekent nog niet dat de reviews ineens het allemaal bij het foute eind hebben. De game heeft gewoon zijn problemen en dan heb ik het zeker niet alleen over de animaties. Dat je als fan deze game moet hebben en de kans groot is dat je het een leuke game gaat vinden is niet zo ver gezocht. Daar ben je namelijk een * fan* voor. Rest van ons kan misschien beter even de kat uit de boom kijken en op een patch wachten. Genoeg andere goede games overigens.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Snap echt niet dat mensen steeds over HZD beginnen met betrekking op animaties, die zijn verre van crap. Elk personage die je tegen komt heeft unieke bewegingen en staan ook nooit maar statisch te lullen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah sorry man. Prachtige game hoor, maar niet heel ver in de game kwam ik een NPC tegen en die had amper echt emoties en het gesprek zag er wat weird uit daardoor. Het was niet statisch maar wel aardig robot achtig bijna.

    Dit bijvoorbeeld vind ik niet al te best



    En dit is niet eens wat ik bedoelde wat ik zelf gespeeld heb.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat in het horizon topic genoeg is teruggekomen ;) dus de redenatie dat er bij horizon ook niet over gesproken werd, klopt niet.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Iedereen die zich stoort aan hoe een game is moet de game links laten liggen. :)
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina