1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    'Sold their' :x


    Als jij zoveel van de eerste ME genoot, snap ik niet dat je op wat graphic fouten niet van Andromeda kunt genieten.
    Want dat is in principe ook gewoon ME1 maar dan met een rookie ipv een gevestigde N7 soldaat.
    Verse squaddie naar verloop van de game steeds leuker/interessanter worden, paar main missies, veel sidequests, en een berg 'nutteloze' tasks......precies zoals ME1 dat ook had.

    (en als we jouw geklaag over de veeeeeeele glitches van ME1 er even bijpakken dan is Andromeda daarin zelfs de betere)
     
    Jorrie, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Omdat Tiberius kritischer is geworden in de tussentijd? En omdat er alweer 10 jaar is verstreken sinds het eerste deel en je zou denken dat devs van hun fouten leren?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Ja jongens geef deze game toch een kans man verdomme..het is echt genieten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op de graphic fouten na, hebben ze geleerd?:confused:

    Er werd zoveel geroepen van 'fans' dat ze meer RPG elementen terug wilden in 'hun' Mass Effect...'zoals de eerste ME'.....nou, dat hebben ze gekregen.
    Dit is de meest RPGy van alle ME games.

    Maar net als met alle RPGs, moet je er meer dan een paar uurtjes in stoppen om het leuke eruit te krijgen.
    Voor sommigen zal de game nooit leuk worden, of ze die uurtjes er voor over hebben of niet, dat kan natuurlijk altijd.
    Maar deze game krijgt imo teveel gebash wat niet terecht is.

    Velen verwachtte een ME4....maar dat is dit niet, en heeft het ook nooit willen zijn.
    Dit is een andere insteek, in een ander universum...een spin-off zeg maar....en dat moet je willen/liggen.

    Mij is de game écht serieus mee gevallen, op alle vlakken....maar dat heb ik al eens gezegd volgens mij.:+
     
    Zifnap en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Volgens mij heeft Yellow gewoon iets teveel van reviews overgenomen en de game weinig kans heeft gegeven, als je al klaar bent met de game voordat je de Tempest hebt..
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bedankt voor het meedoen aan de prijsvraag. De redactie heeft twee winnaars gekozen op basis van hun inzending. Er is individueel gewaardeerd en winnaars hebben de gedeeld beste scores. Er is niet geloot.

    Dit zijn de winnende reacties:
    Sasuke26
    ''De Apollo 11. Waarom? Simpel, Meemaken hoe het is om als eerste groep naar de maan te gaan. Dat niet alleen. Als we er zijjn Neil Armstrong voordringen om de eerste stap op de maan te zetten. En ik kan ook meemaken wat er in die twee minuten is gebeurd toen er radiostilte is gweest. Toch ruimtewezens? Of beter, heeft Michael Bay gelijk en ligt er een Transformer op me te wachten (:p) Hmm, wie weet.''

    Yellow13/Tiberius
    ''Apollo 13 voor mij. Een succesvol gefaalde missie, zoals de leiding van de missie het zelf omschreef. Wat is er nu niet episch aan de episode in het leven van de astronauten die aan het boord hebben gezeten van dit ruimteschip. De spanning die erbij kwam kijken toen het misging na het roeren van de zuurstoftanks.

    Als kind van 9 ging ik in 1995 op de camping in Dwingeloo met mijn vader en een jongere broer naar een zaal ingericht als bioscoop. Eigenlijks waren mijn jongere broer en ik nog te jong, maar het was het waard.

    Ik heb toen als jongen van 9 bijna de hele film op de schoot van mijn vader gezeten, zo indrukwekkend en spannend vond ik het allemaal. En dan die terugkeer in de dampkring. De enorme spanning die er letterlijk bij kwam kijken, zelfs toen mijn vader al lang had verteld dat het goed zou aflopen.

    Het deed mij als kleine jongen veel en sindsdien ben ik ook geraakt door de ruimtevaart. En iedere keer als ik de film apollo 13 weer zie en ze de dampkring weer in gaan, moet ik weer aan die spanning denken en wordt het ook weer echt spannend voor me.

    Ik blijf dan erg terugdenken aan de mooie avond met mijn vader en jongere broer en hoe we het er 20 jaar later nog over hadden. Apollo 13, hands down, het schip, de film en de crew.''

    Van harte gefeliciteerd namens de redactie!
     
    AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Die vriendjes politiek hier altijd....:+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Impliceer je dat reviewers deze game maar een paar uur hebben gespeeld?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Zit nu 3-4 uur in de game, vanaf wanneer word het leuk? =(
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Valt wel wat mee. Ik moet met mijn autistische trekjes wel vaker wennen aan iets voor ik een fatsoenlijker oordeel kan geven. :+

    Overigens: Prijsvraag van de game gewonnen, maar meer voor @Head Ninja dan voor mezelf. :+
     
    Head Ninja en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Congrats guys ;-) al is de millennium falcon toch toffer met de schotel en Netflix.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    [​IMG]
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hey, ben niet de enige winnaar. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Haha nice! Tnx! Net via EA Access deel 1, 2 en 3 gedownload om alvast in de Mass Effect sfeer te komen. Het is alweer even geleden dat ik de games gespeeld heb. Andromeda speelt zich toch tijdens 2 en 3 af?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Hahaha waar de fuck heb je dat nou weer vandaan gehaald gast..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij iets van 400 jaar na deel 3 ;-)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Eerder 600 jaar :+
     
    Gakkie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ah zo. Dacht dat ik dat ergens gelezen had. My bad :)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt ergens wel hoor; tussen deel 2 en 3 ga je de vrieskast in om 600 jaar later wakker te worden in Andromeda.:+
     

Deel Deze Pagina