1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meiden gezocht die (o.a) battlefield bad company 2 spelen..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DirtyAgent86, 30 mrt 2011.

  1. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb net pas een account aangemaakt en zie hier deze oproep. Momenteel even aan het verhuizen/verbouwen. Dus mijn xbox zit even ingepakt *baalt*

    Vanaf oktober heb ik hem zeker weer uitgepakt (misschien zelfs wat eerder) en dan ben ik ook weer online te vinden.

    Mijn gamertag: BullFinch85 (wel een gamerchick ;))
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    gamer chicks zijn awesome... wou dat mijn meid gamede. Dan was mijn leven echt perfect xD
     
  3. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    haha, dan wordt het vechten wie er op de xbox mag spelen :p
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nahh, heb nu ook al 2 xboxen en een PC staan:D Zou wel goed komen. Helaas vind ze het niks aan dus ja :x
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jammer dat je geen PS3 hebt. Mijn vriendin vond er ook niks aan tot ze mij Little Big Planet ooit eens zag spelen. Sindsdien stelt zij zelf regelmatig voor om een potje co-op LBP te spelen :)
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja mijn ex speelde wel WoW. was facking awesome. Helaas was zei zo gefocust op dat spel dat ik het uitmaakte lal. Is echt chill samen gamen, maar ik wil ook een normaal leven:p keer naar buiten, beetje chille, smoke. zei zat echt 24/7 binnen. Heb er een half jaar mee gehad en mijn vrienden hadden haar 1 keer gezien haha.

    Dus ik heb nu 2 keer het uiterste:p een ekte ekte gamefreak en nu een anti-gamefreak \o/
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het ook toegankelijk maken. M'n vriendin speelt zo nu en dan Lego games, lekker kiddie en makkelijk, ook Viva Pinata deed het goed. Disney games, Kung Fu Panda en dat soort shit. Laat ik maar niet over Lips beginnen. (heeft ze 1750 Gamerscore op :))
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt. Mijn vriendin vond NFS Carbon wel vet:p alleen had ze die redelijk snel uitgespeeld, en andere race spellen oid vind ze allemaal niks helaas.

    Het is niet zo dat dat klote is, alleen zou het wel relax zijn als ik zit te gamen en zei komt langs dat ze dan even mee speelt:p ipv dat ik gelijk kan stoppen haha.

    En mijn Ex wou juist niet stoppen... dus echt totaal het tegenovergestelde zeg maar .
     
  9. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn genoeg meiden die gamen :p
    De meeste reageren alleen niet op deze topics (A)
     
  10. th3 du7ch devil

    th3 du7ch devil New Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    yeaa ken ook wel meer meisjes die gamen alleen weer wat minder op de 360 das wel minder mjaa die meisjes hebben ook een chill leven zit vaak met ze @ shopaa some ganja smoking right^^
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    i lol'd
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game genoeg, alleen niet die games. ;)
    Je mag me best toevoegen hoor.
     
  13. DirtyAgent86

    DirtyAgent86 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Voornamelijk omdat sommige kerels zo heerlijk kinderachtig kunnen zijn!
    Maar goed, via een PM kan het ook altijd.

    Ik zoek nog steeds meiden of gewoon mensen die respect hebben en gewoon een goede teamplayer zijn :)

    Dus als je je erin herkend mag je me altijd toevoegen.
    Verwijderen kan altijd nog!

    Speel wel voornamelijk battlefield..
    en JA, ik heb een headset.
     

Deel Deze Pagina