1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Microsoft] E3 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 6 jul 2007.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    E3 is niet wat het eerst was he, ze laten geen games meer zien die pas over 2 jaar uitkomen of renders en cgi blijkbaar. Microsoft had ervoor gekozen zoals al op het begin was gezegd dat ze alleen titels zouden laten zien die nog voor het eind van het jaar zouden uitkomen. Alles wat je dus hebt gezien kun je binnen een paar maanden gaan spelen. Persoonlijk weet ik nu al niet meer welke titels ik moet gaan spelen er komt echt veel uit. En dan is alles van volgend jaar nog een verassing ook. Zullen we wel met de X07 meer van horen :). Ze hebben dus gewoon laten zien wat er dit jaar nog uitkomt, niks meer niks minder. En die lijst is al indrukwekkend.
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met je eens dat het voor het bedrijf misschien niet zo handige uitlating is geweest.

    Als dit opgepakt wordt door de grote media, dan hangt MS.
    Naar ons is het eindelijk eens eerlijk............nu nog een recall, en allemaal een falcon.

    On Topic:
    Vind deze e3 ook wel een beetje tegenvallen..............we zijn teveel verwent.
    Via internet weet je eigenlijk alles al zo'n beetje...................geen echte verassingen meer op de e3 dus.
     
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik had iets meer verwacht van PES 2008. Geen gameplay beelden, maar toch wel wat meer screenshots. En FIFA mag zich ook wel eens bewijzen.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ja ok, dat is opzich wel goed, dat ze hebben gekozen van dat al de games die ze showen dit jaar uitkomen en je kan kiezen welke je wilt aanschaffen. Verder lijkt het me sterk dat Assasin's Creed dit jaar nog uitkomt, mja als Ubisoft het zegt..de demo die ze lieten zien had nog aardig wat bugs en ze hebben al zoveel toppers voor in t najaar (Haze, Conviction, BIA:cool:. Maar goed, het had gewoon nieuwe game in petto, je wist elke game al. Mja, ik denk dat dat met de X07 meer over zullen horen.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We krijgen wel games op de X07 te horen van 2008 de E3 was gewoon niks nieuws that's it.
     
  6. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de X07?
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    September of Oktober, volgens mij de eerste.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de hele persconferentie van Microsoft gekeken en vond t allemaal wel vet om te zien :) Weet iig dat ik flink moet sparen! Halo 3, Halo Wars, GTA IV, Assassins, CoD4.. :D

    Maar wat ik zo verlept vond is dat
    A: Als je een film op je Xbox kijkt gaat het geluid zachter dan bij een game (?)
    B: Ze hadden het geluid van het publiek uit staan.. Hierdoor was het telkens zo kansloos als die 'presentator' ergens voor klapte, omdat je (bijna) niemand anders hoorde klappen. Verder was dan het geluid van de trailers wél weer harder..

    Mgoed iig een grappige E3 :) Vooral die dude van PGR die zo onwijs nerveus was :D
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Komen er nog downloads of is de E3 over?
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag is de laatste dag ik hoop eigenlijk van wel maar denk dat d'r niet veel soeps komt.
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ehh, het was toch 11, 12 en 13 July?
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Amerika hé vandaag is dus de laatste dag.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In Amerika is het ondertussen ook al de 14e hoor
    Ik weet niet waar het gehouden wordt, maar in Los Angeles is het 5:00 uur en in New York is het 8:00 uur. De E3 zit erop
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja dan is het afgelopen.

    Voor ons de xboxers was d'r niet zoveel bijzonders geen nieuwe games of wat dan ook. Beetje nieuwe beelden etc. Kwa demo's ook zwaar matig.

    Nu maar hope op vette games voor de xbox op de X07.
     
  15. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de E3 een beetje tegenvallen, ze hebben voor mij niets laten zien wat ik al niet wist, wel wat leuke nieuwe trailertjes, maar dat was het. Hopelijk worden de X07 En Tokyo Game Show een stuk groter.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft brengt al een paar jaar hun grote nieuws op de X0 uit.. E3 doen ze nooit echt hele boeiende dingen op volgens mij.. Of in ieder geval, de X0 krijgt het grootste nieuws..
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is Mirik eigenlijk op vakantie ofzo omdat er niets op de frontpage gepost wordt tijdens de E3?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lees dan eerst de FP even goed. :)

    Dat hopelijk is dus niet geworden.....
     

Deel Deze Pagina