1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Office, Excel, Outlook etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 11 feb 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje

    Ik wil in Excel een pagina 'splitsen'. De eerste 4 kolommen wil ik vast zetten, zodat ik wanneer ik naar rechts scroll, die gewoon in beeld blijven staan, alle kolommen ernaast moeten juist wel scrollen.

    Hoe doe ik dat? En is het uberhaupt wel mogelijk. Ik gebruik Excel 2003

    Edit: ok, iets te vroeg gevraagd, ik kan het wel gewoon splitten, alleen niet helemaal zoals ik het wil. Het komt er nu op neer dat ik de pagina gewoon dupliceer. Dat is niet helemaal de bedoeling. Voorlopig kan het wel zo, maar ik wil dus eigenlijk kunnen knippen en plakken in de ene kant, zonder dat het effect heeft op de andere kant.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Here ya go
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, thanx, zo is het helemaal perfect.

    Kheb nog een klein dingetje. Ik wil er wat cijfers invullen, maar alles bijvoorbeeld iets als 12-12 typ, wordt een datum, hoe zet ik dat uit?
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtermuisknop, celeigenschappen, tekst. Of gewoon een ' (aanhalingsteken) plaatsen voor 12-12, dus '12-12.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand 2010 al geprobeerd?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is die al te krijgen in het Nederlands? In het Engels vind ik de helft niet :+
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is de Engelse versie al uit dan? :+
    Moet de Nederlandse niet..
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Beta is al een tijdje uit, maar die is closed en Engels ;)
    Maargoed die kan je wel krijgen via de bekende minder legale kanalen.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zie 'm inderdaad. Ben eigenlijk het meest benieuwd naar Outlook. Of die een beetje aangepast is.
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    outlook is wel verbeterd. Vooral overzichtelijker. Daarnaast zijn de opties toegankelijker.

    Wat wel jammer is aan de beta is dat er geen NL spellingcheck inzit, maar kan niet alles hebben he :+
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Spellingscheck is backwards compatible he ;)
    Dus je kan als je een office 2007 dvd pakt alleen de NL proofing tools installeren en die gebruikt 2010 dan ook.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat precies?

    Ga dadelijk eens proberen, zou top zijn als het werkt \o/ alvast bedankt :thumbs:
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Google is your friend ;)
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    haha one would say...

    Ik kwam eigk alleen dit hele tijd tegen:
    The current Technical Preview includes Proofing Tools for English, French and Spanish. If you install the Technical Preview, you will not be able to run proofing tools for any language other than English, French and Spanish. For this release we have made significant changes in the proofing infrastructure, therefore the Language Packs from previous Office versions including Office 2007 are not compatible with Office 2010. Proofing tools for these languages will become available with the release of the localized versions or with the subsequent release of the Language Packs for Office 2010.

    Weet je zeker dat in 2010 de proofing van 2007 nog werkt? Ik kan het iig niet goed vinden O-)
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oh shit sorry :+
    Heb zelf 2010 niet geprobeerd, maar omdat het met 2003 <-> 2007 ook werkt ging ik er vanuit dat het met 2007 <-> 2010 ook werkt :x
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik zit met een probleem...
    Nou had ik op me vorige laptop microsoft office 2007 en toen heb ik hem daar in een 2003 bestand opgeslagen (.doc). Maar op me nieuwe laptop kan ik hem niet meer open krijgen, dan krijg ik een error. Nou heb ik al een paar verschillende dingen geprobeerd maar het lukt me niet op hem open te krijgen... Iemand enig idee?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Staat er op je nieuwe ook 2007 dan?
    Wat heb je precies geprobeerd?
    Als het je weinig boeit kan je je document ook ergens uploaden en dan even de link geven :+
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa op de nieuwe staat ook 2007.
    Ik heb het bestand proberen om te zetten naar een pdf bestand en dat lukte niet. Ik heb het op viewdocsonline en dan stond er de hele tijd 'typesetting' en na 20 minuten kwam er een error te staan. Met kladblok heb ik het proberen te openen en met wordpad. Bij één van de twee kwam eerst een paar rare tekens, dan 15 regels met normale zinnen en vervolgens heel erg veel pagina's met rare tekens.

    Verder heb ik geprobeerd om met regedit (uitvoeren) en dan een aantal dingen veranderen maar dit lukte echter ook niet...
     
  19. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak je vorige laptop erbij, sla het bestand op als word 2007 bestand en mail hem door naar jezelf?
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Lijkt mij dat de file corrupt is.
     

Deel Deze Pagina