1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Office, Excel, Outlook etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 11 feb 2006.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar vind ik in Word 2003 in vredesnaam de instelling om een pagina te 'verkleinen' zodat deze bij het printen op één pagina past 8)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Twee pagina's in Word per afdrukpagina bedoel je ?
    Staat gewoon in het afdrukken scherm als je op bestand->afdrukken hebt geklikt. Bij 'aantal pagina's per pagina'.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand versie 2010 al geprobeerd?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Yep, ik heb de beta een tijdje gebruikt. Werkt prettig, vooral de nieuwe zoekfunctie in Word is fijn, en ook een of andere functie die gebruik maakt van het koppen systeem dat in 2007 geintroduceerd werd. Is moeilijk uit te leggen :+
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je bedoelt de Ribbon?
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet iemand hoe je enkel logaritmisch papier in Excel krijgt?
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij de NL versie heet het navigatie, en het heeft 3 tabbladen. Je krijgt hem als je zoekt, maar je kan hem ook handmatig aan zetten.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Met het kopen van een laptop kan je kiezen Office 2010 voor thuisgebruik er bij te kopen voor 90 euro. De Office 2010 starter krijg je gratis.

    De verschillen zijn:

    Starter (Gratis):

    - Word (minder opties)
    - Excel (minder opties)

    Thuisgebruik (€90):
    - Word
    - Excel
    - Outlook
    - Powerpoint
    - OneNote

    Is het verstandig om het thuisgebruik pakket te kopen? Of zijn er andere manieren/mogelijkheden om goedkoper aan deze programma's te komen? OneNote en Outlook gebruik ik zelf eigenlijk nooit.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En Powerpoint? Toch wel handig om te hebben en die €90 is niet veel. Al kan je het natuurlijk ook altijd via de minder legale manier krijgen :+
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een klein probleempje, ik kreeg bij de laptop Office Starter. De beknopte versie. Gister heb ik Office Professional gekocht en gedownload, alles doet het goed en prima, maar een vervelend punt. Als ik een Word document op sla, dan slaat hij in een Word starter versie op, dus de beknopte versie. Waar kan ik ergens selecteren dat hij gewoon de normale Word pakt? Elke keer als ik een document open opent hij de starter versie.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En je hebt die starter versie wel eerst verwijdert? Anders zou je rechtermuisknop op een word-document --> openen met.. nog kunnen proberen en dan het juiste programma selecteren.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat lukt wel, maar dan moet ik dat altijd-elke keer doen. Dat wil ik uiteraard niet, ik ga even kijken waar Office starter staat op de C schijf, daar had ik hem nog niet verwijderd volgensmij.

    Toch alvast bedankt, ik hoop dat hij het daarna niet meer doet.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Openen met -> standaardprogramma selecteren?
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Even een snelle vraag voor de word guru's onder ons. Ik ben bezig met een groot rapport, waar ik dus voetteksten onder wil zitten. Links een plaatje en rechts de pagina nummers. Het probleem is alleen dat mijn document niet geheel door telt. Sommige pagina's pakt ie wel, en anderen weer niet. Waar zou dit aan kunnen liggen?
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    als het de nieuwe word is heb je de optie om de voettekst te laten doorlopen van de vorige pagina of een nieuwe opmaak te beginnen.

    Het zou daar aan kunnen zijn. Ik wilde net even kijken hoe het precies werkt, maar mijn 2010 office beta is kennelijk verlopen :p
     
  16. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    handig :cool:
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja dat is het probleem, zijn allemaal documenten bij elkaar gevoegd, dus werkt nu niet meer. Maar heb het op de een of andere manier gefixed. Toch bedankt jongen!
     
  18. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een engelse versie van Microsoft Word 2003. Maar na een hoop geklaag over mijn taalspelling i.v.m. Dislectie moet ik een Nederlandse versie hebben waarbij ik de spellingscontrolle kan gebruiken. Kan ik een taalpakket downloaden voor Word of moet ik een compleet nieuwe Word downloaden?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt alleen maar de office 2003 proofing tools nodig in het Nederlands. Zoek even hiernaar op internet.
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het 2003 pakket, hij vraagt al een jaartje of dat ik hem naar 2007 wilt update, jammer genoeg ben ik het hoesje met de registratie code kwijt. Dit kan ik zeker niet ergens aanvragen?
     

Deel Deze Pagina