1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Zune

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 aug 2008.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hele goeie vraag, begrijp het ook niet. Valt toch veel geld mee te verdienen.
    Meeste mensen die ik hem laat zien zijn zwaar onder de indruk van de beeld en geluids kwaliteit. Ik heb niks tegen apple maar de geluidskwaliteit van de ipod.... =(
    Ze roepen al wel een hele tijd dat hij naar de eu komt maar dat word steeds uitgesteld
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Gelukkig ga ik over 6 weken naar NY, ik denk dat ik daar wel een Zune HD mee ga nemen :D
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja de reden is inderdaad nog steeds onduidelijk, ze zeiden met de komst van de Zune 80gb dat ze eerst wouden kijken hoe hij aansloeg in de VS. De 80gb en de 120gb hebben het best goed gedaan, de 30gb heeft zelfs op de drukste verkoopdag in de VS meer verkocht als de Nintendo Wii.

    Ook zegt Microsoft dat de Zune en de Zune HD nog niet afgestemd zijn op de Europeese markt, ik snap dat niet echt maar goed. Vind het vooral jammer dat er hier in de EU geen accesoires te krijgen is. Zelf zou ik graag zo'n video dock willen kopen, maar om nou weer via eBay dat te doen vind ik ook wel vervelend. Wacht wel tot de moeder van mijn vriendin weer naar de VS gaat dan vraag ik wel of ze d'r een meeneemt.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    tering, de Zune HD is nog vrij goedkoop ook. 175$ voor de 16gb en 250$ voor de 32... Haha ik kan niet wachten om naar NY te gaan

    @ Excess Denied, Kun je hier in de EU gewoon de marketplace bereiken, dat HD radio gebruiken enz? Ik wil natuurlijk wel PGR downloaden hier! En sowieso volledig van de Zune kunnen genieten.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja je kan gewoon alles gebruiken je kan ook op de marketplace in de software, je hebt er alleen wel een Amerikaans email account voor nodig oftewel een @live.com account aanmaken en je pc op US instellingen zetten dat kan door dit gewoon te downloaden en dan te installeren en je kan dan van alles gebruik maken.

    Enjoy!
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijn vriendin gaat over 3 weken naar NY, denk dat ik haar vraag om voor mij een Zune HD 16GB mee te nemen! Ziet er erg tof uit namelijK!
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Over iets meer dan een week ben ik de trotse bezitter van de Zune HD 16GB! Vind het opzich wel jammer dat de 32GB alleen in die schijtkleur is, want wil persé een zwarte! Maja, als ik bedenk dat ik nu op mn iPod iets van 32GB aan muziek heb staan, maar in feite maar een stuk of 10 albums vaak beluister, heb ik dus aan 16GB denk ik ook wel genoeg! En ga m waarschijnlijk toch voornamelijk gebruiken of tv series in de trein te kijken! Maar ben erg benieuwd iig! Ook naar de prijs, want vind op internet prijzen van 170 tot 200 dollar en in de winkel zijn dit soort dingen meestal nog wat duurder lijkt me?! Hoop eigenlijk niet dat ie duurder dan 200 dollar is, maja, we zullen zien!
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb mijn Zunes allemaal via Martkplaats, en allemaal waren ze in nieuwe staat zonder maar ook een enkele kras erop. :) Voor de 30gb heb ik toen d'r tijd 120 euro betaald, de 80gb heb ik voor 150 euro en de Zune HD voor 160 euro. Opzich is het meer als dat je hem in de VS koopt uiteraard, maar vind dat niet zo'n probleem. Ik heb zelf ook genoeg aan de 16gb, luister ook maar een paar albums, heb wel meer dan 700 wallpapers erop gezet voor de afwisseling en wat video podcasts van Discovery Channel, Film trailers en nog wat over games. In totaal zit hij nu voor iets meer dan de helft gevuld.

    Even wat anders...
    De Zune HD heeft nu ten opzichte van de Ipod touch nog een groot voordeel, je hoeft namelijk nooit meer avi's/divx films om te zetten want je kan ze gewoon op je Zune slepen. De nieuwe firmware update is sinds vorige week uit. Ga in de software naar player update en je krijgt ook nog eens smart dj op je Zune HD.

    Jammergenoeg nog steeds geen nieuwe apps, hopelijk komt deze maand daar ook nog wat voor uit. Wel is er een nieuwe race game te zien op de Amerikaanse site, check hier het plaatje (Een Need For Speed game voor de Zune HD????). Daarnaast is er nu ook een 64gb van de Zune HD, voor de liefhebber.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hoe zit het eigenlijk met ondertitels bij tv series? Voor mn iPod moet ik nou dus eerst het avi bestand converteren, maar het programma dat ik daarvoor gebruik, bakt de ondertitels meteen in! Speelt de Zune HD srt bestanden, of moet ik opzoek naar een programma om ondertitels in te bakken bij avi bestanden? Toch wel belangrijk iets voor mij, want wil m voornamelijk gebruiken om series te kijken!
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    .srt files kunnen niet op je Zune afgespeeld worden helaas, deze herkent hij niet. De enige optie is dan hard coded in de film/serie.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, begin nou stiekem toch te twijfelen over de Zune HD :eek:! Krijg nou namelijk van mn vriendin, broertje en een vriend te horen "waarom zou je die Zune HD kopen als ten eerste je iPod nog prima werkt en ten tweede je over 2 maanden voor de iPhone 4G gaat, waar je ook prime tv series op kunt kijken? Beetje zonde van t geld!"
    8)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja ten eerste is een Zune een multimedia player en geen telefoon. Ten tweede is het apparaat eigelijk meer bedoelt voor de muziek liefhebber, er is namelijk ten opzichte van welke Ipod of Iphone ook veel meer te beleven voor mij als muziek liefhebber zo kan je de biografie van elke band lezen, de discography, related, band pictures etc en dat binnen 2x klikken. Zune HD kan en wil niet opboxen tegen een Iphone, want daar richt Zune zich ook niet op.Ik heb een telefoon om mee te bellen, en me Zune voor al het andere. Ik hou van 2 aparte mobile devices, maar kan me indenken dat andere daar anders over denken en het zonde van hun geld vinden. :)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Over 2 weken naar NY! Haha ik heb zoveel zin
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Als je ook je Zune hebt moet je me maar toevoegen met de Zune Card, mijn nickname is SilverAqua.

     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oh nice, een soort last.fm op de Zune!
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd, is ongeveer hetzelfde. :) Hier krijg je alleen ook een Zune Card op je player en daarnaast een profiel waar je ook alles terug kan zien wat je vrienden beluisteren (op hun Zune of via de software van Zune).

    Dit is de mijne. (klik)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Zune HD is nog maar bijna een half jaartje uit en er is al spraake van een Zune HD 2. Elk jaar komt er namelijk wel een nieuwe Zune uit, dus ook dit jaar zal dat naar alle waarschijnelijkheid zo zijn.

    Wat geruchten wat er mogelijk op de Zune HD 2 kan komen.
    - XNA development kit 4.0 (ook op de nieuwe Windows Mobile)
    - 3d avatar support voor Xbox Live (ook op de nieuwe Windows Mobile)
    - Nvidia Tegra 2 chip
    - 512mb ram
    - 1ghz processor

    - Release zou volgens gerucht eind dit jaar. (Zuneboards)

    Tech demo van wat een Tegra 2 chip aan kan op een mobile device (Zune HD 2?)
    [yt]PpGtu_ZkwqA[/yt]

    Let wel dit zijn dus geruchten... we shall see! :)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ze brengen wel snel nieuwe uit zeg. Nog maar 5 dagen tot ik naar NY ga! Ik hoop echt dat mijn budget genoeg is om ook de Zune mee te nemen
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de Zune HD zijn er de afgelopen tijd wat nieuwe Apps uitgekomen, voor de mensen met een Zune HD deze kan je downloaden (via wifi) van de Marketplace op je Zune.

    [​IMG]
    Music Quiz
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

Deel Deze Pagina