1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Zune

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 aug 2008.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Moet ik nog steeds een keer gaan aanschaffen, ik zou hem zeker voor 30euro kopen. Ik heb nu de Zune 30gb en 80gb maar dat opladen via de usb van me pc vind ik vervelend. Ik laad hem tegenwoordig gewoon op via me 360, die hoeft niet eens aan te staan :D gewoon in de USB uitgang en hij begint te laden.:thumbs:
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo doe ik dat op dit moment ook, met een simpel kabeltje naar mn reciever maar het mag wel iets deftiger :)
    Kleine remote erbij voor het gemak.

    Als ik het goed heb kan ik dus mn MP3's, foto's etc. die in mn gedeelde map staan via Wifi overzetten en meteen spelen dus...?
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep dat moet mogelijk zijn! :) Er was hier iemand op het forum die dat deed via het dock.
    [​IMG]
    Kan je als het goed is allemaal regelen via de remote ook.

    HIER staat trouwens nog iets over je pc met de Zune sync laten lopen over wireless.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, de deal is rond :D Morgen ophalen en dit weekend eens gaan spelen :)
    Grappig, ik zit sinds ik een Mac heb toch stiekem te denken om mn Zune te verkopen en er een Ipod Touch 16 gig voor terug te halen.... Blij dat ik mn " koop drif" onder controle kon houden :thumbs:
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Touch heeft allemaal leuke speeltjes maar wel hele slechte geluidskwaliteit begeleken de Zune, en daarnaast zou ik mijn Zunes nooit weg doen in ruil voor een Apple-hype-mp3 spelertje waar half Nederland mee loopt. Maargoed iedereen zo zijn/haar ding natuurlijk.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Die conclusie had ik ook inderdaad. Wel kun je bij je touch je muziek (via een omweg) over Wifi streamen en dat leek me wel leuk... Maar goed, die 80 gig zit nog lang niet vol en de Zune is inderdaad de leuke vreemde eend in de bijt ;)
     
  7. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er over na aan het denken om een 80 gb versie aan te schaffen, maar wat is nou een goede plek om hem te bestellen en moet ik verder nog ergens op letten als ik hem doe importeren.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    eBay is een goeie site heb ik mijn 80gb ook vandaan, mijn 30gb heb ik van Marktplaats maar daar zijn ze allemaal vaak gebruikt. Ik had het gelukt dat die van mij in nieuwe staat was, met doosje en boekjes erbij. Waar je bij moet opletten is dat er de volgende kabel wel bij zit, want anders kan je dus opladen vergeten of je moet een dock of kabel weer uit de US bestellen en dat wil je niet lijkt mij! :9

    Deze kabel is van belang...
    [​IMG]
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan je even posten bij welke ebay winkel/user jij gekocht hebt? En nog extra moeten bijbetalen (douane ofzo)?
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een dock kopen voor mijn zune 30 GB?
    En moet dit per se een origineel Zune Dock zijn of kan het ook een algemener apparaat zijn dat niet van Microsoft is?
     
  11. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes, geen onhandig gedoe via internet een vriend van me gaat binnenkort naar Amerika en wilt er wel eentje mee nemen voor mij.

    Ik kan al niet meer wachten :p
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bij hem, kwam dacht ik toen 15 euro bij.

    @ Clappermander
    Je hebt net als met de Ipod de keus uit meerdere merken, niet alleen van Microsoft zelf. De 30gb versie past overal in.

    [​IMG]
    Octavio

    [​IMG]
    Altec.

    En zelfs binnenkort een dock in je toetsenbord...
    [​IMG]
    Razer.

    En de keyboars met Zune dock van Microsoft zelf...
    [​IMG]

    [​IMG]
    IHome.

    Maar als je over internet kopen niet vertrouwd, dan raad ik iedereen aan te wachten tot de Zune aankomende lente hier gewoon in de winkels ligt. Waaronder dan ook alle accessoires. :)
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een dock voor de 30 gig versie, inclusief remote en afstandsbediening (met kabeltje voor in de auto) te koop.
    Hij werkt niet met mijn (laatste V2 80 gig).

    Mocht iemand hem willen zien of kijken of die op zijn Zune wel werkt dan dien je ff naar tilburg af te reizen ;)
    Volgende week gaat hij op marktplaats...
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ja die wil ik wel bestellen .. maar ja .. waar?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat word moeilijk...

    Maargoed ik denk dat hij al snel op eBay staat hoor, dus opzich is het wel mogelijk om in het bezit te komen van deze speciale Gears uitvoering. Het betreft trouwens de nieuwste Zune 120gb, glans zwart! :)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mooie duidelijke startpost :thumbs:! Ik heb over een tijdje een nieuwe mp3-speler nodig, aangezien m'n 1st gen iPod nano bijna dood is! Ik weet iig al dat het geen iPod gaat worden, en deze Zune spreek me opzich best aan! De prijs valt ook mee, 200 euro voor die van 120GB! Die Gears of War 2 edition is ook wel eeeerg cool! Grote kans dus dat het een Zune gaat worden voor mij!
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks, zal de startpost vanavond nog even updaten met wat nieuwe informatie. :)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier ervaring met deze site? Wil hem wel bestellen maar ben niet bekend met de website. Vraag me af hoelang het duurt voordat ik mijn Zune dan binnen heb. Graag reacties van mensen die ervaring hebben met deze shop :)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jammer dat ze op die site alleen de 30GB hebben! Als ze de 120GB hadden, had ik m denk ik wel besteld om je te informeren over de service ;)!
     

Deel Deze Pagina