1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mobile/Tablet] Marvel: War of Heroes {cardgame}

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Goiz, 15 mrt 2013.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38



    [​IMG]

    Mogge,

    Een tijdje geleden ben ik uit verveling begonnen met dit spelletje.
    Ik zat eens te bladeren door de games op m'n mobiel en zag dat Marvel WoH
    in de top van meest opbrengende games stond. Ik werd nieuwsgierig en heb
    de boel gedownload. Blijkt een enorm verslavend spelletje te zijn!

    Bedoeling is om een deck met kaarten te vormen die zo sterk mogelijk is,
    zodat je tegen mensen over de hele aardkloot battles kunt aangaan.
    Ook worden er om de zoveel tijd speciale evenementen opgezet waarin weer
    speciale prijzen binnen te slepen zijn.

    Het is nog best uitgebreid met verschillende categoriën, power ups, energie
    packs, missies, ruilmogelijkheden, teamvorming, etc.
    klik hier voor een beginners guide van IGN

    Het spel is gratis, maar om echt met de top mee te kunnen doen zul je toch
    zo nu en dan is een paar packs met kaarten en/of powerpacks moeten kopen
    om bij te blijven.

    Leuk tijd verdrijf dus.. Spelen er nog meer mensen hier?

    [​IMG]

    Link naar officiele site: klik


     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Helaas niet voor Windows Phone of Windows 8... Ziet er wel leuk uit namelijk!
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    las al meer positieve verhalen over dit spel. Is het moeilijk? Moet je perse bij een clan oid?

    edit: ik heb geen geluid, klopt dat?
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen geluid klopt inderdaad.

    En het is inderdaad handig om je zo snel mogelijk bij een (goede) alliance aan te sluiten, al is het alleen maar om zo veel mogelijk verschillende mensen om je heen te verzamelen om mee te traden. Daarnaast kun je aardig mee profiteren als je alliance lekker scoort in events.

    Wat is je ID Kevf? Dan voeg ik je ff toe:)

    //edit;

    Het is niet moeilijk, maar je moet in het begin wel ff goed opletten wat er allemaal gebeurd. Met name de eerste goede kaarten die je krijgt zou ik op voort borduren. Ik doel op Speed, Tactics en Bruiser (te herkennen aan de kleuren op de kaarten --> Groen voor speed, blauw voor tactics en rood voor bruiser)
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gratis spellen die in de "top meest opbrengende apps" staan denk ik gelijk aan in-app purchases. Speelt dat hier ook een grote rol in?
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ;)


    Maar ook zonder een cent te besteden is het prima te doen hoor :)
    De gasten die echt bovenin draaien kom je toch nooit bij. Die hebben de boel gehacked of hun papa is sjeik.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hee deze ga ik ff downen! Ben altijd wel in voor een nieuwe game. En Marvel is de shit. ;)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En, vind je 't wat?
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben dit nu ook sinds een paar dagen aan het spelen maar ik doe eigenlijk maar wat. Heb nog niet helemaal de grip op het spel. Ben vooral die missions aan het doen en af en toe een battle om dan weer zo'n set met capes compleet te maken. Wat betekent het eigenlijk als je zo'n waarschuwing-achtig iets krijgt voordat je een battle begint? Certain loss? Als je dan een tijdje niks doet is het weer weg. En hoe gebruik je die Iso-8 kaarten eigenlijk?

    Speelde eerst met Quasar als primary card maar Nu Ghost Rider+. Zou nog wel een Quasar willen zodat ik die twee kan fusen. :+ Of nog een Storm kaart zodat ik kan fusen.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yeah weer een playert! :cool:

    - Waarschuwing voor een battle krijg ik eigenlijk niet, dus dat durf ik je niet te zeggen.
    - ISO-8 gebruik om de kaarten waarmee je verder wilt spelen te levellen. Je kunt ze dan een power boost geven (dus ook via de boost knop)
    - Als je kaarten gaat fusen, zorg dan dat je de kaarten die je daarvoor wilt gebruiken eerst maxed.

    Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat je de eerste echt goede kaarten binnenhebt.. Tip is dan ook om niet gelijk alle resources in de huidige deck te pompen, maar investeert in de juiste kaarten.

    Heb zelf inmiddels een aardig deck met 2 UR (Ultimate Rare) kaarten en 3 SSR+ kaarten. Ben nu bezig de 3e UR binnen te harken :cool:

    Nog een laatste tip; Investeer in een speed, of tactics deck. Beide hebben meer potentie dan bruiser..

    //edit; Die missions helpen je eigenlijk alleen om rewards en kaarten binnen te slepen (dus vooral blijven doen), maar het wordt pas echt boeiend (althans, dat vind ik) als je met je alliance in events tegen andere teams moet battlen..
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dus ook handig om die ISO-8 op te sparen voor later of niet?

    Ik ben nu level 13 geloof ik. Wanneer kan ik gaan denken aan echt goede kaarten (of iig S Rare)? En wat is een effectieve manier om er aan te komen? Ik wil eigenlijk de speed kant op. Tofste kaarten die ik heb zijn speed.

    Ik zit al in een alliance maar heb er volgens mij nog niks voor hoeven doen.

    Wat is overigens het voordeel van het locken oid van een kaart? Had het op een geven moment per ongeluk gedaan bij een aantal kaarten en nu staat er zo'n slotje bij. Wat is de toegevoegde waarde en hoe haal je het weg?
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup, maar je krijgt er echt nog zat van, dus nu een beetje levellen kan geen kwaad..

    Je kunt even kijken bij rewards. Elke 5 levels up krijg je een beloning. Sommige zijn ultimate card tickets. Met die tickets heb ik m'n eerste goede kaarten gehad. Daarnaast veel en slim ruilen. RUilen kan met zowel team- als alliance members, alleen moet je wel 2 weken team- of alliance member zijn voor trades.

    Ook kun je tickets krijgen bij events. Ik sta bij het huidige event geloof ik op 4 tickets als ik deze stand behoud :)

    Het is wel zo fijn als je een beetje een active alliance hebt. Er is binnen de alliance een forum waarin je afspraken kunt maken en/of tactieken bespreken.
    Bij events kun je op persoonlijk niveau rewards halen, maar ook op alliance niveau. Dus als je in een aardige alliance zit kun je al het e.e.a. verdienen zonder al te veel te hoeven doen.

    Kaart weer selecteren en unlocken. Voordeel is dat je niet per ongeluk die kaarten aanbied bij traden ofzo, nadeel is dat anderen jouw kaarten niet kunnen zien en dus kun je eventuele interesse mislopen.

    Ik zou die optie niet gebruiken, tenzij je écht een kaart hebt waar je niet vanaf wilt. Ik heb eentje gelocked; UR Friendly Neighbour Spiderman; die heeft nog de potentie om legendary te worden bij een fuse :)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij heb ik zo'n ultimate card ticket vergooid ofzo. :emo: Had zo'n ding als reward maar toen ik er op klikte kwam ik op dat ene scherm waar je standaard komt als je kaarten gaat kopen en daar leek nergens te staan dat je die ticket kon inwisselen (of ik keek er overheen). Toen gewoon maar verder gegaan met het spel. Of moet ik dat ding nog ergens kunnen vinden dan? Waar vind ik de rewards knop?

    Thanks voor de info iig Goiz! :)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    No prob. :)

    Als je de reward nog niet geclaimed hebt staat er nog een update in je startscherm (groene balkje). Als je em wel hebt geaclaimed, ben je em nog niet kwijt als het goed is; ga rechtsboven naar cardpack, ga naar basic en dan naar ultimate card pack. Zou nog clickable met je ticket moeten zijn!
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja staat ticket count 3. Thanks._O_

    Wel weer jammer dat het allemaal niet zulke toffe kaarten zijn. Twee rare en een uncommon. Tofste is Doc Oc die wel handig is voor m'n defense.

    Is het overigens beter om bij je attack en defense allemaal kaarten van dezelfde kleur te hebben?

    EDIT: Yeah boi tweede Storm. Nu denk beide kaarten maar even max levellen en dan fusen naar (neem ik aan?) S Rare.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2013
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ai das pech hebben ;)

    Zelfde kleur is wel handig als je kaarten met abilities hebt voor je allignment (dus speed, tactics of bruiser). Ik probeer zoveel mogelijk op 1 kleur te richten ja.

    Trouwens, beste tip van het jaar: Snaai de mobiel van je vriendin, maak nog een account aan en regel zo gratis kaarten voor je main deck :cool:
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wel twee weken wachten zie ik. :mad::+
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe dat apart levellen pas vanaf base SR of SSR. Denk dat je nu nog te snel aan het levellen bent, dus met storm zou ik gewoon fusen.
    Tenzij je aan 2 x storm meer hebt in je deck voorlopig...
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Done. Nu ff levellen. Heb bij die andere account een SR in de vorm van Nova dus die kan ik mooi over twee weken aan mezelf giften net als wat andere kaartjes.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nova's zijn wel goede kaarten. De [Centurion Nova Prime] Nova's hebben me een flinke tijd goed geholpen. Ik heb nog 3 SSR Nova's en 2 SR Nova's :+

    Net m'n 2e Hell Fire Ghost Rider binnen \o/
     

Deel Deze Pagina