1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vanaf nu kan je tot 10 mei ook die Devil May Cry costume verdienen.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vandaag toch maar even de game weer opgepakt om het dante costume te verkrijgen.
     
    Maddmonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    AgeQned, the last bastion...
     
    ageQned en Maddmonkey vinden dit leuk.
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Nog steeds voor my GOTY,....
    Voel me net een verslaafde sinds ik deze serie "herontdekt" heb... meer dan 350 uur in world, 3ds gekocht, wiiu gekocht en ga nu ook nog een switch kopen, omdat in augustus daar een nieuwe monster hunter voor uitkomt :9
     
    Rienbu, Zifnap en ageQned vinden dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Voor mij ook de GOTY hoor inmiddels 441 uur en nog steeds super leuk.
     
    allstyles en Zifnap vinden dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoppa Dante en Ryu pakje nu ook op het hoogst en zit bijna op de 500 uur.
     
    allstyles en Zifnap vinden dit leuk.
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    speel je alleen of met een groepje?? ik zit op bijna 400 uur,.. maar meeste is alleen,...
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Meeste alleen ookal joinen mij wel steeds meer. Toch lijkt het me leuk om zo nu en dan ook eens met een groepje te spelen uit Nederland of dit forum.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Er is vandaag een nieuwe elder dragon toegevoegd.

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Vanavond gelijk maar even checken,... moet nog 3 of 4 elders voor die bounty van deze week.... was druk met andere games :rolleyes:

    (Anima: gates of memory soort van Nier met een simpel dmc achtig vechtsysteem, volgens mij ben jij ook wel van dat soort games)
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm zal is wat info erover zoeken.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn zeg dit monster slaar nergens op zo in die arena.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    nog werken tot 2100 :mad: ,...

    (gun)lance met guard up een optie,.... (werkt voor mij tegen alles behalve baselgeuse)
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja denk het wel vind Teostra kut maar deze is nog veel kutter haha.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Aangezien veel players nog niet weten dat ze het hot drankje moeten drinken en fireproof mantle moeten dragen, is het aan te raden dit eerst solo te proberen.....
    halverwege mijn match komen 3 man in de arena, 1tje cart,,,... 2 minuten later doet ze haar big boom, carten ze alle 3 op... en ik was nog niet afgegaan :lol:

    Ga het paartje vanavond proberen maar denk dat je met insect glaive beter uit de buurt kunt blijven dan met lance..
    (Dat blauwe vuur is ook nasty, tikt aardig aan, als je daar in blijft staan)
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja klopt maar heb de opdrachten gehaald. Het lastigste is nog dat het monster bijna nooit alleen is.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Iemand die het nieuwe Final Fantasy monster al heeft verslagen? Mij is het tot nu toe nog niet gelukt.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik lad ergens dat Capcom in de komende tijd nog 2 monsters gaat toevoegen gratis. Dus erg goede support en nog steeds genoeg mensen die het spelen.

    Van mij hoeft het niet moeilijker dan behemoth, want dat gaat echt nergens over. Deels omdat zijn health alleen net zo hoog is als online met 4 spelers en dus niet gescaled wordt en deels omdat zijn aanvallen overdreven veel damage doen.

    Laat staan dat je wat geluk moet hebben met wie jou joined of wie jij joined, want sommige doen maar wat heb ik het idee. Ook mag de HR wel omhoog om dit monster te kunnen bevechten. Als er iemand joined met een lage HR of niet zijn armor hoog genoeg heeft weet je al dat het een fail gaat worden.

    En dan zijn ultimate dat sommige bij de meteors blijven staan zodat ze allemaal kapot gaan en meteen bijna game over is dan is behoorlijk irritant.

    Heb behemoth nu pas 3 keer verslagen, maar het blijft een hell om hem te verslaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Is de game wel speelbaar in je eentje, of ben je echt afhankelijk van co-op...?

    En.met speelbaar bedoel ik dat je een kans maakt tegen die monsters, zonder dat je belachelijk goed moet zijn...
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Elk monster is alleen te doen alleen dus de laatste toegevoegde monster Behemoth. Tenminste die is voor de meeste niet alleen te doen dan. Uitzonderingen heb je altijd. Het meeste heb ik alleen gedaan alleen Kirin versterkende versie niet en dus Beremoth.

    Het is geen makkelijke game, maar het is okk weer geen Dark Souks achtige moeilijkheidsgraad. Het is wel een game die je moet liggen qua gameplay overigens. Het heeft een kleine leer curve en je moet gewoon de monsters leren kennen, maar het is soms qua item select en aanvullen en dergelijke wat aan de houterige kant. Ik ben al heel lang weg van de serie, maar de mensen die het niet lekker vind spelen begrijp ik ook wel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina