1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze er ook een voor België maken. Maar weet jij wanneer datn speelschema komt. Er staat aanstaande dinsdag maar vandaag staat er niks.
     
  2. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat er ook aanstaande dinsdag, waarschijnlijk bedoelen ze gewoon de dinsdag voor de eerste wedstrijd (12 mei) owh, en tuur, wat jammer, kunnen we niet naar de strabrecht contest :):):):):):):):):):):):):D:D:D:D:D:D:D:D:D


    EDIT: owh, en ze hebben motogp2 nog steeds niet bezorgd; lijers:'-( :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  3. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Das 12 juni nekje. Niet mei. Maar jij gaat wel ownen hè.
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het heb begrepen wordt competitie verreden met de demo disk van MotoGP 1 :confused:

    Zie het bewijs:
    bron O-)
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    true true.. ik bedoelde alleen: in MGP1 kun je misschien bijhouden of voorblijven, maar de tijd van MGP2 is aangebroken en daar lig ik 50 seconden voor op jou :cool:

    Ik heb me ook nog niet opgegeven voor die contest. Ik denk dat ik toch zou zuigen..
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maakte ook maar een grapje.... ik weet dat jij een heel stuk sneller bent dan mij.... _O_

    Gewoon mee doen.. wat heb je nou te verliezen, je behoort toch tot 1 van de beste Nederlandse spelers... :)
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, dan rijden ze dus alleen de demobanen en daar ben ik best goed in... Sta daar overaal rond de 2000, 1000.. Dus maak ik wel een kansje om MGP2 te winnen.. Maar jah.. om het hele toernooi te winnen, dat wordt moeilijker..

    Mag je trouwens een custom bike gebruiken?
     
  8. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet omdat ze met de Demo rijden dat ze zich beperken tot de 3 demotracks he :)
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    regel 2 van het regelement, naast dit regelement is de nederlandse wetgeving van kracht, dat houd volgens mij in dat mensen onder de 16 niet mee mogen doen, dit ivm het mogelijk te winnen prijzengeld.
     
  10. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik meld me wel ff aan !

    [off-topic]
    hey tuur jij ook hier ? :p
    [/off-topic]
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek: Zo bedoelde ik het ook weer niet :) klinkt een beetje arro van me. Anyway, ik ga me wel even inschrijven, het kan nooit kwaad natuurlijk!

    [edit]: mjah mooi is dat, staan er nog geen tijden op. Donderdag moet ik ook zaalvoetballen. Tja, ik zie het wel...
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  12. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh f*ck. Kan ik nu niet mee doen dan?? Ik ben 15.
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dat zal echt balen zijn. Trouwens ik denk wel dat het kan hoor als je toestemming hebt van iemand dan 18 jaar en ouder staat volgens mij ook in die wet. Laat IK NL niet van alles rondbazuinen er is reeds nog niks bewezen. Anders kunnen we het nog op een acoortje gooien jij raced mijn rekening weet je wel 50/50 :cool: !
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef je moeder op, en race onder haar naam.

    Geef je 50 euro aan je moeder als je wint, de rest hou je zelf.

    Ik zou als ik jou was koste wat het kost mee doen aan die challenge. zou wel cool zijn.
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je mag dus nie op custom bikes rijden das wel jammer.
     
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo, das toch nog helemaal niet bekend of dat mag, en KING TUUR gaat ownen, dat zal ik je vertellen
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    owhja, ik heb het gezien, demo, dus dat zal inderdaad geen custom bikes inhouden, fuck, ff kijken of ik rossi heb ge-unlocked
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer ja ik heb net me custom bike max geupgrade, maarja dan zullen we veel rossi's zien rijden.
     
  19. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    rossi zal ook wel niet mogen, want die zit ook niet in de demo en moet je unlocken met het volledige spel, dus je zal walker moeten gebruiken, maar ik vraag me af hoe zit dit willen checken, want je kan in de demo no unlockables aanzetten en dan kan je niet met rossi of barros, maar wel met een custom bike.... dus ik maak mijn custom bike een beetje rood en dan lijkt ie op abe en racen maar :D

    tis gewoon lame als je op een stomme motor moet rijden, dus ik ga gewoon lekker raggen met mn custom :p
     
  20. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar rossi zit ook niet in de demo. Maar ik heb me al ingeschreven en er stond niks dat ik te jong was.
     

Deel Deze Pagina