1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    En je 400 euro ;)

    Nee topfestijn was het, jammer dat ik er in de finale niet echt meer aan het racen toe kwam :D
     
  2. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt als een mega dag. Erg mooi om dit te horen, helemaal funny dat dit wellicht op de buis komt. Zodra jullie weten wanneer graag even een reaktie op het forum, zodat ik weet wannneer ik in moet loggen.

    gefeliciteerd Tuur
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zal wel over week of 3 a 4 zijn - Gezien de 'snelheid' van de uitzendingen na de heats die werden verreden voor de plaatsing in de finale...
     
  4. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    is over 2 weken, nou wordt aflevering 8 op tv afgedraait, en dit komt in aflevering 10, de laatste uitzending, het zal alleen nog wel een tijdje duren tot ik hem kan downloaden (ontvang the box alleen 's morgens)
     
  5. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja was een echte leuke dag.
    zie je tenminste iedereen es een keer in het echt, en de mensen van gamekings waren er natuurlijk ook (zie je die ook es) best wel lol :p

    maar ik ben best wel blij met me 3e plek :) kon alex nog een tijdje volgen maar reed daarna van me weg [mede door crash :mad:]

    maarja, ik wou in de top5 komen en dat is me gelukkig ook nog gelukt, ik reed wel lekker, standaard 1:33ers.

    hahah, en waar ik ook best wel lol mee had: ben voor guus geëindigd , hhahahahahah GUUUUUSSSS!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja knap geracet Massiv! Je werd dan ook geinterviewd als ''Verrassing van de Dag'' ;)

    Whaha toen Popov werd geinterviewd, die lui helemaal lache van ''haha das een originele een clown als Gamertag'' :+
     
  7. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond et een beetje raar, want skate zei dat Alex de verassing was. maar daar klopt natuurlijk geen zak van!
    beetje vaag skate :p
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja hehe weet hij veel, maar het was naderhand toen ze nummer 1 en 2 al hadden gedaan. Zag ik dat groepje beetje zoeken naar iemand en toen zeiden ze, we hebben een verrassing nodig :cool: Dus kwamen ze bij jou uit, want zo jong en dán al derde, dat belooft wat ;) mehehe :)
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat vond ik ook een beetje stom dat ik een verrassing was of zoiets. Maar ja weten hun veel, tuur staat nu eenmaal veel meer in de spotlight. Degene die 2e is is toch logischerwijs minder interessant. En massiv was inderdaad wel een verrassing. Dus dat was wel scherp massiv! Keek echt ff raar op toen ik jouw ducyco onderin zag staan.

    Maar ik moet zeggen, het rijdt toch wel heel anders dan thuis, dus dat koste me wel wat tijd... Dat was bij iedereen denk ik wel zo dus dat hoort er gewoon bij. Erg spannend vond ik het straks: In de tweede ronde crashte ik in lap 1 en moest ik vet veel dichtrijden. Toch nog 4 sec van de 1e af gefinished. Dan moet je je hoofd koel houden. :eek: Dat was echt zenuwslopend.

    Alles bij elkaar was t event echt leuk. Dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar... Volgend jaar of zo weer, alleen dan met MGP2...:D
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  10. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    En de finale was halverwege best chill omdat jij achter mij reed. :9 Mooie 1-2 van V-Racing
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker mooie 1-2 van V Racing. Ik 15 seconden los van mijn achterligger en jij 12 seconden van mij. Helft van de race was een "eenzame" race. Maar toch spannend omdat je je niveau vast moest houden zonder te crashen. Cool event duzzz. Ben benieuwd of het event ook leuk overkomt op tv. Ik vond sommige uitlatingen van scate niet zo leuk, niet zozeer bij mij maar met name Max Calibur of zoiets werd erg vervelend aangepakt. Zeggen dat ie een loser is een fatsoenlijk shirt moet kopen vind ik wel beetje erg onaardig. Dus Max trek het je niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik reed ook mooi eenzaam, niks te duchten van tegenstanders of personen die mij wouden aanvallen...

    ...om mijn laatste plaats :+
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was toch 6e??
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ook dat hij 8e was hoor, en dat wat skate tegen max caliber zei was inderdaad nogal lullig
     
  15. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat shirt van marseille, vond em best wel cool :p:p:p

    maarja, ik hoop idd dat het ook leuk overkomt op tv, t zal vast wel heel anders zijn dan wat wij beleeft hebben...
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Gefeliciteerd Tuur!! Je hebt naar verwachtýng gepresteerd. Maar dat maakt het niet minder makkelijk! Petje af _O_

    en natuurlijk ook Alex en Massiv _O_ puike prestatie. En Popov voor een voor mij onverwachte finaleplek! _O_ (je bent natuurlijk wel errrrg constant altijd. Netjes!)

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in de competitýe maak ik mijn afwezigheid goed hoop ik :cool:

    Tot snel!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  17. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    In een interview zei ik dat het ging om constant rijden, en ik zei dat dat mijn 'wapen was' (in de 2e ronde toen Alex op z'n smoel was gegleden) en vervolgens ga ik de laatste bocht van de 4e lap onderuit|:-

    Maarja who cares? Wel jammer dat RAPPE 3(!) keer onderuit ging en daarmee niet doorstroomde naar de finales.

    Ook leuk: ik zat aan het rijden met mijn koptelefpoon knoeihard op toen literal in de 2e ronde de hele tijd in mijn slipstream zat te sletten. Dus ik zo (terwijl het voor meekijkers vrijwel stil was) "SLIPSTREAMSLET!" tegen Literal en toen had iedereen echt het gevoel van 'owkeeee Guus is er ook weer:{' maarja later hoorde ik het Skate en een andere wap van Gamekings het woord ook al zeggen dus ik denk dat we een nieuw woord hebben en Gamesland:p
     
  18. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd en respect voor de rijders.
    Ben benieuwd hoe dat op de TV overkomt.

    Sir White NL
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt het vanavond op gamekings??
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 2 weken pas ofzo...

    En Guus, als je die 3 keer van Rappe al veel vond zullen we het maar niet over die 5 keer van mij hebben...
     

Deel Deze Pagina