1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd, ik verheugde me er al op, en toen kreeg ik deze mail :mad:

     
  2. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar. Wat is een criterium om belgie uit te sluiten ?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! minder competitie ;)

    Maar even serieus... dat is wel raar... zover ik wist profileert de PU zich als een games blad voor de Benelux... de laatste keer dat ik het controleerde bestond de Benelux toch echt wel uit meer dan enkel Nederland :confused:
     
  4. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben hier weer den enige waarschijnlijk da uitgesloten word :D
     
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    staat ook ergens bij de regels alleen voor nederland......
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    yep staat bij de regels, alleen nederland
     
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Gerbo en Kaliet, wat is jullie tijd op Mugello dan weet ik ongeveer hoe slecht mijn kansen zijn:)

    edit: oja Wishkid007 jij staat volgens mij wel boven mij op Mugello met een seconde maar dat was met een custom bike:)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  8. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk staat da daar, maar op wa slaagt diene regel nu |:-
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Yes, ik heb m'n Xbox (gerepareerd) terug!
    Nu snel gaan oefenen voor morgen, want ik heb tot nu toe nog maar 1 race op Live geraced.
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mm met mijn custom reed ik ooit 1.34.05 maar daar kom ik nu niet aan, hoewel straks ff met die Walker figuur, toen deed ik em in 1.35.10 ofzo. Maar goed dat maakt niets uit. Dat was in time-trial. Een race is écht heel anders, zeker met 3 rondjes. Ik reed straks trouwens ff met die settings 25,50,25% en tis best gevoelig... zeker in de eerste bocht :p
     
  11. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. In time trials is het volgens mij veel makkelijker omdat daar geen sim is (dacht ik). Maar wat we wel moeten afspreken is dat we elkaar niet (proberen te) duwen. Dan kan het wel leuk worden. Aangezien bijna niemand met sims rijdt zal het toch wel spannender worden. BTW: wat rijden jullie gemiddeld op Mugello. Dan weet ik waar ik aan toe ben.
     
  12. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    owh en mensen, jullie zeggen wel, de pu is voor de benelux, maar het is van gamekings, en volgens mij zenden ze dat toch niet uit in belgie, ik kan het hier zelfs niet eens ontvangen, wij hebben the box alleen 's morgens, vanaf 11 of 12 uur gaat hij over op discovery
     
  13. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik doe het gewoon rustig aan ik heb geen zin om de 1ste bocht king tuur te raken ofzo...... enne persoonlijk heb ik echt een hekel aan die mensen die de heletijd je proberen van de baan te rossen.....
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat ik niet bij jou zit, ik zit ongeveer op hetzelfde niveau (1.35.30 met Walker)...ik hoop dat ik bij allemaal n00bs zit:p


    *tip: wil je van King Tuur winnen dan moet je hem de eerste bocht van de baan rossen:p (just kiddin' @ G8 Crasher)
     
  15. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik wil wel winnen van hem maar op een normale manier en niet zo.... :p
     
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, precies, het is behoorlijk irritant als van die n00bs de eerste bocht aan de binnenkant gaan rijden om hem in te gaan en dan gewoon rechtdoor de grindbak inrijden en jouw onderuithalen, dit is echt zielig, en zwaar kut, ik weet wel, ook al maak ik niet zo'n hele grote kans (jerhui) dat ik goed kwaad wordt op degene die me onderuithaalt.
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister lekker geraced met King Tuur en Jerhui...

    Hoop dat het vandaag wel beter gaat, want gisteren ging het nog niet echt geweldig.. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt. Ik heb voordeel dat Jerhui zoveel MGP2 speelt :) Daardoor maak ik nog wel kans.. Avenger is verder ook een sterke tegenstander, van de rest verwacht ik niet zoveel.

    Zoals reeds gezegt, als ik die eerste bocht maar goed door kom.

    EDIT: Ik zie dat ik ook tegen Underhunter moet rijden.. Haha... Mja, als je Jerhui erg goed vind, dan staat je nog wat te wachten :) Zitten meerdere goede racers in die heat. Van alle heats die ik heb gezien is Heat 2 toch wel 1 van de moeilijkste, kwa aantal goede racers. De anere heats hebben er maar 1 of 2 ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  18. toverfee

    toverfee Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou we hebben gisteren al een beetje kunen oefenen met Raziel X, Jerhui uit heat 2 en een paar uit andere heats ..... en het komt uit dat we allemaal een lot voor een lotterij hebben want het draait allemaal op om geluk.......

    Ik weet niet wie deze regels heeft verzonnen..... maar de volgende misschien een beetje ondezoek kan geen kwaad ....
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    de gappies in heat 4 hebben minder competititie want deggeroni en tetteroni doen vanavond niet mee.
    Moeten helaas werken.
     
  20. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Na, ik kan ut ook wel schudden.. Ik kom niet eens onder de 1.39 .. :mad:
     

Deel Deze Pagina