1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Motorola v220 simlockvrij maken?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Master Chief, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Chief

    Master Chief Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een motorola v220 maar ik kan daar geen t-mobile kaartje in doen. Ik moet op een of adnere mannier zorgen dat het simlock vrij wordt, weet iemand misschien hoe je dit doet. Ik heb al bij google gezocht maar ik kan het programmetje niet vinden
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij je huidige provider een code aanvragen.
    Dat kan allen als de mobiel 1 jaar of ouder is.

    Anders moet je €'s er voor neer leggen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Naar een Zwarte Markt (Beverwijk bijvoorbeeld) gaan. Daar kun je het heel goedkoop laten doen!
     
  4. knut120

    knut120 so far so Good

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Illegaal ja... je moet gewoon een jaar wachten
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    So? Dan werkt het wel.
     
  6. Master Chief

    Master Chief Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet illegaal, maar er is een programmatje voor waarmee je het kan doen.......
     
  7. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat dat legaal is? Ik niet, anders zou het hele simlock idee niet eens bestaan;)
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Programma's genoeg maar aangezien je dit mag bespreken op XBW. Bel je provider en vraag je de sim-unlock code mag hebben als je abbonoment is afgelopen.
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld dit ook voor prey paid?
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel. Aangezien er in dit artikel onderscheid gemaakt wordt tussen abbonoment en prepaid, moet een prepaid toestel dus ook te unlocken zijn met een code.

    Artikel:

    Ik weet niet precies of het nou wel kan of niet, en wanneer het wel en niet kan. Ik zou zeggen probeer het! Niet geschoten is altijd mis!
     
  11. Rikvdknaap

    Rikvdknaap Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
  12. kathrika

    kathrika Guest

    /Mod spam. ~Arjan
     
  13. sahaya

    sahaya Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vele manieren om een telefoon te ontgrendelen. je kunt ontgrendelen met behulp van software of hardware of door middel van codes. als je het mij vraagt ​​de codes zijn de beste manier om deze te ontgrendelen. ontgrendeling via codes is de beste en eenvoudige manier om een ​​telefoon te ontgrendelen. Ik heb mijn telefoon unlocked alleen door middel van deze methode. kunt u de codes of van uw provider of van een andere service providers. het krijgen van codes van uw service provider kan worden opgehaald alleen als uw telefoon is binnen 6 maanden van de contractperiode .. i de codes kreeg van een derde /Mod ~Spam~ provider omdat mijn telefoon is veel ouder
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    5 jaar oud topic much. Dan maar dicht doen. Hierboven neigt ook wel naar spam, dus linkje maar verwijderd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina