1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ms points op Xbox One niet te besteden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Titanim, 29 nov 2013.

  1. Titanim

    Titanim New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen weten of iemand het zelfde probleem als mij heeft ondervonden en daar misschien een oplossing voor heeft.
    Heb op mijn live account een storting gedaan van ms point kaarten, dit account is gewoon mijn Nederlandse account. Nu kan ik in de marketplace geen aankopen doen met deze punten omdat deze op Ierland staat en blijkbaar moet je woon adres (van je live account) op hetzelfde land staan. Nu zou je zeggen geen probleem maar volgens ms (waar ik contact mee heb gehad) gaan deze punten niet mee als je je locatie van je live account aanpast. Dus met andere woorden moet ik nu mijn locatie veranderen, vervolgens nieuwe points kopen en weer storten. Na de release in Nederland zal ik dus de punten die op dat moment er op staan weer kwijt zijn. Lang verhaal maar hoop dat iemand dit probleem erkend en hier een oplossing voor heeft.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was toch al enigszins bekend?
     
  3. Titanim

    Titanim New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees en hoor bij verschillende game sites dat het gewoon meegaat als het maar euro's zijn. Nou dit is dus niet helemaal het geval
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ierland heeft toch geen euro?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jawel :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha wist ik helemaal niet :)
     
  7. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werkt dat gewoon.
    ik heb mijn one op ierland staan en er staat gewoon een bedrag.
    zowel als ik via xbox.com (land op ierland zetten) wat wil kopen of via de store op de xbox zelf.
    Ik heb BF4 premium op deze manier gekocht. 4200 mspoints kaart heb ik van livecodes.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013

Deel Deze Pagina