1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Multi] Warframe

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 13 nov 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er dan zo kut aan?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat je kleding (zover ik gisteren zag) alleen met platinum kunt kopen. En die platinum is alleen te krijgen met echt geld of door eerst een hoog level te worden en flink te gaan traden.
    Dat is te duur en duurt te lang! :+

    (ik ben sowieso ook niet weg van de gameplay, maar leuke outfits had het kunnen redden!)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    aah er zit een betaalmodel in? Dat is wel jammer =(

    Maar gameplay-wise? Dit leek mij best een vermakelijke game namelijk uit filmpjes :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Veel mensen vinden het dat ook, dus laat je niet tegenhouden door mijn gebazel als je ooit een PS4 hebt. Maar ik vind de omgevingen te saai voor woorden, het schieten heeft niet echt impact en hoewel het parkour er in een trailer awesome uitziet vind ik de animaties te crappy en de sprongen wat te floaty om er echt plezier aan te hebben.

    Het is niet slecht, maar ik vind het ook niet goed. Het main menu is het beste deel van de game. :+ (nou ja, het is een map van space. space is awesome)
     
  5. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben warframe al een paar dagen aan het spelen en moet zeggen dat het best wel vet game is , jammer natuurlijk van dat platinum currency maar jah wat hadden jullie verwacht.
    f2p met in game currency, dat is wast bijn alle f2p mmo's hebben.
    ik ga in ieder geval best wel veel tijd instoppen en dan zien we wel wanneer het saai wordt:)
    Als iemand wil spelen voeg me toe psn id IIToxicBloodII
     
  6. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ellende :mad:
    weet iemand hoe ik die ports open krijg?mijn nat blijft op strict hoe krijg ik het open?
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Port forwarding.
     
  8. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    jah duuuhh dat snap ik wel, alleen mijn nat is type 2 wat al waarschijnelijk goed is. heb de udp porten 3960 en 3962 al gedaan, bij warframe geeft ie aan dat het nog strict is. Hoezo heeft het dan niet aan bij andere games?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die dit nog speelt :)?

    Snap er geen kut van 8) hoe doe je powers, wat kan je uberhaupt allemaal doen? Het lijkt tot nu toe alleen nog maar iets als de mass effect multiplayer.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aan het begin heel veel gespeeld maar later zakte het af, precies gekapt voordat ze Thropies invoerde :+

    Je powers doe je dmv swipen (kun je allemaal customizen) maar je moet eerst hoog genoeg zijn om je power kaartjes (mods) te equippen, standaard heb je je eerste ability zonder te hoeven levellen, die doe je door Omhoog te swipen.

    Mods heb je voor je karakter maar ook je wapens en je kunt ze allemaal upgraden voor betere stats, ze kosten dan wel meer punten om te gebruiken...

    Het doel is om steeds hoge missies te doen, materials/mods/schematics te farmen en gebieden en Alerts te clearen voor geld/mat rewards.
    Later kun je ook met sleutels craften Orokin Derelicts doen waar je hele dikke shit kan vinden.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh natuurlijk, de touchpad 8) ik probeerde alles al behalve dat. Thanks :p
     
  12. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog steeds paar potjes per dag, alleen in word helemaal gek van die strict nat en bs. Geen enkel game alleen maar warframe
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Gister ook maar eens gedownload. Alleen de tutorial maar gedaan . Ziet er wel uit als een game voor mij. Van het weekend maar eens wat meerr in verdiepen.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dus.. Al weer even verder en begin de game een beetje te snappen. Heb nu een level 18loki , wat mods/weapons etc maar er is zo veel te doen/laten dat het allemaal wat verwarrend wordt haha.

    Wat isnlu eigenlijk de bedoeling van de game? Gewoon telkens nieuwe franes bouwen en weapons upgraden?
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Mensen die dit nog spelen? Heb heet laatst eens gedownload en ben er best hooked aan. Natuurlijk ga je veel sneller als je betaalt, maar dat is juist de uitdaging. Rustig aan begin ik nieuwe zwaarden, wapens en zelfs warframes te bouwen.
     
  16. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Even deze game bumpen met een filmpje van een van m'n favoriete youtubers van het moment



    Spel bestaat alweer 5 jaar en wordt met de release beter.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nooit van gehoord. Vandaag opgestart. Lachen game man! Speelt heerlijk weg :) Not tips? Ben met Mag begonnen.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Eén van de beste gratis games ooit.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Merk ook niks van de normale f2p bull shit... Knalt lekker weg man. Beetje Mass Effect/Unreal vibe.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nah, het is wel grindy. Maar dat is grotendeels voor de extra shit.... die in dit spel wel vet is. De andere suits zijn bijvoorbeeld wel erg vet gemaakt. En geen reskins. Je kunt trouwens voor de meeste shit gewoon grinden als je dat echt wilt, dus dat is een bonus. Ook leuk om co-op te spelen trouwens. Het spel heeft al een paar uitbreidingen gehad, inclusief een heuse open world omgeving.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina