1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217


    Anthem voor Defqon dit jaar!

    God wat heb ik hier een zin in.:D
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Coone :emo:

    Sent from my Willem9000
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach ik vind dit (zeker voor Coone) best een dikke plaat.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Coone moet gewoon geschrapt worden van alle hardstyle feesten, grootste pauperdj die er is.

    Verder geen onaardig nummer, maar geeft me totaal geen festival/zomervibe..
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die dit jaar naar Hardfest gaan op Koningsdag?
    http://partyflock.nl/party/260547:HardFest
    Vorig jaar was de eerste editie, was toen echt een heerlijk feestje. Dit jaar hebben ze ook een Raw Stage en voor die prijs mag je zeker niet klagen. :)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mooi feestje, jammer dat het zo ver weg is.

    Dit jaar wel naar Penoze (L) op Koningsnacht.
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    UT is goed te bereiken met de trein vanuit Amsterdam. ;)
    Die heeft ook een mooie Raw Line-Up voor een schappelijke prijs, als ik de volgende dag geen Hardfest had gehad dan was ik daar misschien wel heen gegaan.

    edit: Bijna alleen maar Live acts ook, dat is ook wel nice.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    DefQon :emo:

    Meest overrated festival. Begrijp me niet verkeerd, echt geen kut festival maar wel erg overrated

    Koningsdag bij gebrek aan beter in de buurt en Zwolle is wel leuk dus ook nog even stad in.

    5 mei Theracords all-stars _O_
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmh Adaro er niet bij op Hardfest, heeft schijnbaar nog steeds last van zijn oorklachten..
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Defqon op Almere Strand was altijd mega gaaf, maar ik ben al sinds 2010 niet meer naar Defqon geweest. Maar die groei maakt Intents ook mee, het feest in 2012 was ook heel anders dan de keer in 2010 dat ik er geweest ben.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook niet op Qapital helaas, wel top vervanging met B-Front vs E-Force :D

    Sent from my Willem9000
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee jaa daar kan ik geen oordeel overgeven want toen was ik nog net te jong. Maar aftermovies vanaf daar zien er idd al wel een stuk beter uit ja! Maar DefQon bij Walibi vond ik de twee keer dat ik er ben geweest echt niet slecht maar wel erg overrated. Dan heb ik nog net zo lief gewoon een festivalletje voor 20/30,-
    Iedereen heeft gewoon zulke hoge verwachtingen en voor veel mensen (zie ik om me heen) is dat het eerste/enige harddance feestje waar ze heen gaan en vinden het helemaal top. Maar als je vaker gaat naar ook andere feestjes is het zo bijzonder echt niet.
    Ik heb kleine feestjes gehad die ik veel leuker vond dan de twee keer DefQon. Sowieso vind ik kleine feestjes vaak leuker ook omdat je er niet zo'n debiele prijs voor betaald
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Defqon is inderdaad niet zo boeiend, dit jaar decibel ipv defqon (defqon valt ook zo heerlijk in dr laatste tentamenweek)

    Sent from my Willem9000
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat heb ik nu ook, waarom zou ik 80 euro voor een kaartje dokken als ik van de 14 area's er maar 3 (hooguit 4) zal zien?
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is voor mij ook heel killing. Zal voor mij eerste echt grote hardstyle feest worden maar misschien inderdaad toch maar kijken naar alternatieven..
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kleine feestjes bijna altijd leuker.

    E-Force en Warface als vervanger voor Adaro op Hardfest, nice! :D
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Kleine feestjes zijn ook leuk, zeker! Maar heb vorig jaar ook Mysteryland meegepakt, en wil nu eigenlijk ook wel iets dat zo groot is, maar dan gefocust op hardstyle.:)
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook waar, een groot feest heeft ook zeker wat. Maar achteraf gezien vond ik de kleine feestjes vaak wel leuker en gezelliger. Maar dit houd natuurlijk niet in dat de grote feestjes niet tof kunnen zijn. :)
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Mysteryland is de twee keer dat ik er geweest ben ('10 en '12) erg goed bevallen. Ondanks dat het weer tijdens editie '12 bizar slecht was, heeft het feest een hele positieve sfeer bij mij achter gelaten.

    Misschien morgen toch even Knock Out meepakken, blijken in onze groep nog wat loze kaarten rond te slingeren.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618

Deel Deze Pagina