1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MW3 Team

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SyN, 25 okt 2011.

  1. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog gasten die mw3 op competitief niveau willen gaan spelen?
    Hiermee bedoel ik een team vormen voor online matches+ lan attended.

    Graag met redelijke ervaring met vorige Cod's (skill) & Lan ervaring is mooi meegenomen.:thumbs:

    GT: G8 SyN
     
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Add maar
    Visual dTtazee

    Wij hebben atm. een team van 3 man en spelen voor www.teamvisual.nl
    Op black ops spelen wij alleen maar Decerto, en we zijn van plan om op Mw3 naar Lan's te gaan zoals ReflexGT.
     
  3. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Insanesniper,

    Helaas is mijn Black ops cd gebroken en heeft het niet zoveel zin meer om die te kopen aangezien mw3 over 2 weken op de mat ligt.

    Het idee klinkt goed , kan je wat meer vertellen over jullie verleden ( prestaties etc?)
     
  4. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Check ff www.teamvisual.nl daar kan je alles over de clan vinden waar wij in spelen.
    Wat info over dtTazee en mij we spelen nu al bijna 2 jaar samen.
    Zwz spelen wij 2 nu al ongeveer een jaar Decerto style en zijn al redelijk bekend geworden tussen de nederlandse Decerto clans.
    RGT6 wordt ons eerste LAN (komt elke keer door een onvoledig team).
    Nu zijn we weer met 3 man en omdat je BO gebroken is kunnen we niet jou scrim skills zien.

    Zal wat vertellen over team visual zelf. Deze clan speeld op het moment 3 games voor lans namelijk: gow 3, street fighter en cod bo/mw3.
    Op streefighter lan gebied is deze clan al best wel bekend aan het worden.
    Wij zullen ons nog moeten bewijzen.
    Team visual krijgt shirtjes (die je zelf moet betalen natuurlijk).
    Dit is even een korte samenvatting als je meer wilt weten kijk je maar op de website.

    Voor de rest ik ken jou in iedergeval niet van de DE nl clans?
    Speel je Decerto of heb je alleen gb gespeeld? Of ben je een aka? Dan hoor ik het graag :p

    Sorry als het een beetje slordig is type dit namelijk allemaal op me mob.

    Greetz Visual Vinez
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  5. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0




    Ik probeer een black ops te regelen van een maat van mij.
    Wat over mijzelf:
    Ik heb Cod4 op redelijk hoog niveau gespeeld.
    Lange tijd in het oude EnVy met Addict, Razor & NrG, ben toen overgestapt naar het engelse Fusion Gaming waarmee ik online MLG toernooien heb meegedaan en later met Nederlandse vrienden G8 gejoind: VnX, NrG , Teknique en Sector.
    Veel gb matches gespeeld, veel Decerto scrims,
    Op verschillende Lan's in Nederland geweest.
    Veel nederlandse spelers waar jij op doelt van Decerto kennen mij ook in het echt van DG Events ( of zullen me wel vaag herinneren haha (lange tijd geleden)
    Uhm wat nog meer te vertellen.
    Ik ben na cod4 gestopt met echte clangaming,wel de volgende Cod's gespeeld maar meer voor de fun, heb gow2 nog op redelijk niveau gespeeld maar was niet echt mijn ding.
    Ben nu weer Cod4 aan het spelen om op te warmen voor mw3, zoals ik al zei probeer ik black ops te regelen via een maat zodat we kunnen spelen.

    GT: G8 SyN\o/
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Was je ook bij DGE op CoD4 in dat gymzaaltje? Was ook GoW toen en voor CoD4 waren er maar 4 teams.
     
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, kortom een echt verteraantje dus :9 ik add je zo wel ff
     
  8. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja klopt, ik was daar met VnX Sektor & NrG.
    Jij was toen toch met dat team met Knifer enzo?
    Ook al waren er 4 teams, je kon niet zeggen dat het geen hoog niveau was voor Nederlanders only, maarja was wel leuk toernooitje.
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja klopt ik was daar met knifer, team ImmenSe (Me, Knifer, strict, flex) Was inderdaad zeker geen slecht toernooi voor 4 teams. Was mijn eerste LAN-event en was een leuke ervaring. De huidige RGT-events zijn een stuk beter tho ;)

    Anyway succes met het zoeken naar een team, moet wel lukken denk ik :)
     
  10. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    haha bedankt , was ook mijn eerste!
    Ben net weer ingestapt in het compitatieve gamen, dus laat alles nog maar ff op me af komen. Ik hoorde al zoiets over RGT is toch van Team Reflex? Die benaderde mij net voor hun ''pro team''. Ik wil wel weer naar die Lan's komen was wel leuk vorige keer. Trouwens ook weer decerto aangemaakt: SyN.
    voeg me anders ff toe op xbl: G8 SyN
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja sort of van team reflex. Ik maakt bijvoorbeeld ook onderdeel uit van de RGT staff, maar zit niet in team reflex. Maar zitten wel veel overeenkomsten in idd. Ik heb je toegevoegt en Team Reflex is wel een leuk team, dus zou het zeker proberen :) Net als Visual overigens, gewoon met beide beetje proberen en kijken wat je beste optie is.

    Ik heb je toegevoegd, hopelijk heb je snel een team op mw3. Dan kunnen we keertje scrimmen.
     
  12. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat goed komen, even kijken wat hun ambities zijn en of dat aansluit bij die van mij.
    Ik wacht even tot het spel uit is met mijn beslissing. Probeer eerst nog mn oude makkers van G8( van DG events) te contacten. Als het zover is contact ik je wel voor scrim.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    G8 comeback zou ook nice zijn idd. Sektor zie ik nog wel eens online, de rest heb ik nooit in mijn FL gehad :) En ik hoor et idd wel dan.
     
  14. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het proberen, is het al bekend wanneer een nieuwe lan van reflex gehouden gaat worden en in welke plaats?
     
  15. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde rond december nl only geloof ik.. vlak na release dus van mw3 :p
     
  16. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    add me: db Rudezz

    Kan je mee scrimmen om er weer in te komen
     
  17. SyN

    SyN Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maat me bo cd is gebroken..
    Speel nu alleen cod4 om er weer in te komen
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Reflex is altijd in Weesp trouwens :)
     
  19. synthetic skin

    synthetic skin Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben joey. ik wil wel in de clan,hoe oud mot je zijn???
     

Deel Deze Pagina