1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb ik dan ergens gezegd dat ik er onder uit wil komen ? (Quote maar )

    Ik stop met hier posten, jullie hebben "gelijk" kwa naamwijziging,ik moet me erbij neerleggen.

    Groetjes
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tuurlijk joh, je kreeg een OW omdat je HERHAALDELIJK te vroeg kickte, ook na meerdere aanmaningen van moderators. Geheel terecht dus.
    Jammer. Pech gehad. Afgewezen. Je kunt nu wel blijven huilen, maar dat heeft echt geen nut. Maak maar een nieuw account aan.
    Geen idee hoe je daar nou weer bij komt :confused: De grootste onzin.


    Graveheart en ik hebben besloten om te stoppen met het toelaten van naamswijzigingen, gezien het ontzettende geklaag. Het was een privilege wat we wilden verlenen aan diegenen die daar in onze ogen recht op hadden, jammer genoeg denkt menigeen dat privilege te kunnen claimen. Dan maar totaal geen naamswijzigingen meer. Voor ons hoeft het op deze manier niet meer.

    Ik weet nog niet wat we doen met de nog openstaande verzoeken, maar wij er op deze manier totaal geen zin meer in hebben bestaat de kans dat deze allemaal afgewezen worden. Helaas dat het op deze manier moet.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, sorry, als het een losse post was geweest, dan was het wel een foute post. Maar aan de andere kant vind ik nog steeds dat ik gelijk heb. Jou verzoek om naamswijziging is afgewezen, een keer een reden vragen en zeggen dat je het onterecht vind kan ik begrijpen, maar jij gaat maar door over je nieuwe account aanmaken etc. Vervolgens ga je ook nog weer met je oude account doorposten, terwijl je een dag eerder een nieuwe account hebt aangemaakt. Ook handig.

    Maar jij hebt je zin, !SIC! heeft er wat van gezegd :p.

    Bij deze post stop ik met deze offtopic-discussie
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, eenderzijds ben ik het met je eens je stopt omdat er inderdaad erg veel gezeurd wordt.

    maar ik vindt het ook jammer, want ik heb gewoon zonder gezeur netjes een verzoek ingediend en als dat wordt afgewezen omdat anderen zeuren zou ik dat jammer vinden, maarja verder is het ook geen ramp
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) je zou je toch neerleggen bij hun beslissing??

    anyway het is wel echt een rotstreek dat verschillende users het ECHT VERPESTEN VOOR DE ANDEREN :mad:
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Totaal mee eens. Ik ken iemand anders die ook wel baat zou hebben bij een naamswijziging en die een serieuze reden zou hebben, maar ik kan hem nog steeds niet bereiken (een kameraad van mij). Hij zou het niet heel erg vinden, maar toch zou de naamswijziging hem van pas komen. De andere members die gaan zeuren, zorgen er dus voor dat hij zijn naam waarschijnlijk niet meer kan wijzigen.

    Dit noem ik zelf een typische vorm van een "Naaistreek"
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, het is nu eenmaal gelopen zoals het is, laten we nou maar nokken met dit geouwehoer en ons er bij neerleggen, het heeft geen zin, ze zullen er niks meer aan veranderen. SO BE IT.
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    goed, ik leg me er bij neer, maar ik blijf het een rotactie vinden van darkwing en de zeurende members :{
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mn naam veranderd van xboxvet naar Henrive mensen!
     
  10. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    en zou kwam ook aan dit verhaal een einde lieve mensen (lol)
     
  11. VinZ

    VinZ Guest

    Shit, ik heb net m'n betoog af van 2000 woorden. 2 weken aan gewerkt. Vol met goede argumenten. Fijn hoor :mad:
     
  12. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Geef de hoop niet op mijn zoon, misschien ooit, in een tijd ver hier vandaan, waar democratie en meningsuiting niet onderdrukt worden door het regiem,

    zal uwen naam gewijzigd worden.

    AMEN​
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij worden die aangevraagde naamsveranderingen nog wel behandelt als ik DW goed begrepen heb
     
  14. Ruud

    Ruud Guest

    Als ik al die shiat zo lees denk ik alleen maar: 'boo fucking hoo, had dan meteen een goede nick gekozen huilies!'

    Maar dat post ik maar niet, straks voelen jullie je nog aangevallen!
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij een betoog van 2000 worden gemaakt om darkwing te overtuigen dat je naam niet goed is ? 8)

    LOL, je post het toch :p , ik voel me aangevallen :+
     
  16. VinZ

    VinZ Guest

    Ooit gehoord van sarcasme...
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    No shit Sherlock!
     
  18. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Lieve Rudie,

    Toen ik me hier aanmeldde, een heeeeel lange tijd geleden, toen lag jij waarschijnlijk nog in de wieg. Tijden veranderen, ook mensen, dus het zou best eens kunnen zijn dat je in de loop der tijd een beetje de SCHIJT krijgt van je oude nickname.
    Maar dit is misschien wat moeilijk voor je allemaal lieve Rudie, dus we spreken elkaar nog wel eens over een jaartje of 2.

    Groetjes,

    Jean​
     
  19. VinZ

    VinZ Guest

    Beste Rudi,

    Ben je soms skileraar in de franse alpen, in zo'n mooi rood skipak, met een lekkere dikke snor. Heeeyyyyyy biertjeeeeee....
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

    Zeg Jean, ik weet niet waar je vandaan haalt dat je denkt zo'n denigrerende toon tegen mij aan te kunnen slaan, maar je blijft een jankerd. Waarom bedank je voor de gein niet eens de mensen die er voor zorgen dat jij 'al die jaren' hier nog rond KUNT hangen. Al dat gemiep en gezeik altijd, verwende koters!

    En over een jaartje of twee heet ik nog steeds Ruud, Dexter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina